Biisificit part 3.

196 18 38
                                    

Oikein maittavaa maanantaiaamua! (monokromaattist maanantait itsekullekkin)

Tässä seuraavat neljä biisi-inspisficciä, jee... Näistä kaks ekaa on käyttäjälle _tehdas_ (numero 12 löytyy mutten jo edellisestä osasta) ja toiset kaks käyttäjälle kaljajumala. Myös PrettyFamousRockStar laitto ton numeron 88.

eksessiivinen sulkeiden käyttö jatkukoon (✌️🤪)

73. Wolfpack - Blind Channel

Jos mä osaisin, niin mä kirjottaisin tästä sellasen juustosen polyficin, jossa Aleksi liittyy bändiin, jossa kaikki on jo valmiiks parisuhteessa keskenään. Aluks Allu ei tiedä siitä, mutta tuntee kumminkin outoa vetoa kaikkia bändin jäseniä kohtaan. Bändi ei mitenkään salaile suhdettaan, mut jotenkin se ei vaan tuu puheeks. Aluks se luulee, et Niko ja Joonas on yhessä, mutta ihmettelee kun välillä Joonas on kuitenkin myös ihan kiinni Joelissa. Sit kans Ollin ja Tommin suhdekkan ei vaikuta mitenkään platoniselta. Lopulta Aleksi kyseenalaistaa ääneen niiden jatkuvan läheisyyden ja oudon käytöksen ja saa selville, et ne on kaikki yhessä - "Siis häh, etsä tiennyt?". Aleksi ymmärtää tunteensa bändiä kohtaan.

Ääks seuraa taas pining ja kaikki on niin ihkuja ja söpöjä ja Aleksi niin kovasti haluaisi olla yksi muista ja olla niiden huomion ja läheisyyden kohteena. Tähän monta kohtausta esimerkkejä, joissa Ale on paikalla ja kattoo vierestä, kun muut söpöilee (Jiko jatkuvasti toistensa kurkuissa, Joel pitkine raajoineen auttaa Ollia ylettämään joka paikkaa, Olli ja Niko söpösti nörtteilemässä leffoista ja Tommi varmistamassa, ettei Olli tai Joonas riko itteensä niiden riehuessa koko ajan ympäriinsä (ja että joel pysyy järjissään)). Voi miten rankkaa on Alella.

Ihmeellistä kuitenkin on, ettei Aleksi siltikään tunne itteään ulkopuoliseks näiden muiden seurassa. Jotenkin tuntuu et ne huomiois Aleksia ihan yhtälailla kun toisiaankin. Olli auttaa Aleksia laitteittensa kanssa, Tommi bondaa sen kans jtn rumpalijuttuja (en tiiä rumpalit on omituisia), Joel vaan on oma kiusallinen ittensä (vaikka alussa esittikin niin kauheen coolia), Niko tuo uudet biisi ideansa aina eka Aleksille ja Joonas saattaa hyvästellessä muiskauttaa (jep 💋) Aleksille söpön suukon poskelle. Aleksi on hämmentynyt saamistaan huomionosoituksista.

Jonkun biisi- ja avautumissession päätteeks Niko ja Aleksi päätyy suutelemaan ja se on niin sulosta ja söpöö ja ihanaa ja Aleksin sydän meinaa räjähtää, mut sit se tajuaa mitä on tekemässä ja pakenee äkkiä paikalta. Niko jää toimettomana tuijottamaan perään.

Seuraavana päivänä kaikkien pitäis olla treeniksellä, mut kappas keppanaa Allua ei näy missään. Se ei vastaa viesteihin eikä puheluihin, jollon kaikki on vähän huolissaan. Yleensä Aleksi on aina ekana paikalla. Joku muistaa et Nikon oli tarkoitus nähdä Aleksia edellisenä iltana. Katseet kohdistuu Nikoon, jonka oma katse on liimautuneena nolona lattiaan. "Ööh, mä suutelin sitä...". "TEIT MITÄ?!" (Joel) "Oliks se hyvä siin?" (Joonas), hiljanen "Voi vittu..." + facepalm (Tommi) ja Ollin ymmärtäväinen tiedustelu "Okei, miten se reagoi?". Niko kertoo itkien tapahtumien kulun.

Joel on vihainen (mut silleen yhyy äääh -vihainen eikä "JUMALAUTA!"-vihainen) ja epätoivoinen, koska se pelkää Aleksin jättäneen koko yhtyeen. Joonas on vaan innoissaan, et jotain tapahtuu. Tommi ja Olli sopii et Olli jää kattomaan, ettei Joel about tapa Nikoa sillä välin kun Tommi lähtee ettimään Aleksia sen himasta. Joonas hinkuu päästä mukaan mut Tommi saa sen jäämään perustelulla: "Jonkun pitää jäädä lohduttamaan Nikoa" mikä on homma jonka Joonas ottaa tosi mielellään vastuukseen.

Tommi saapuu Aleksin kämpille ja soittaa ovikelloa. Askeleet pysähtyy oven taakse, mut silti menee melkein minuutti ennen kun ovi aukseaa hitaasti raolleen. Koko sen ajan Tommin sydän hakkaa tuhatta ja sataa sen rinnassa. Ryytyneen näköinen Aleksi kattoo Tommia vähän säikähtäneenä, mut viittoo sen sisälle asuntoon.

"Sä et tullu treeneihin" Pitkä hiljaisuus. "Mä suutelin Nikoa." "Mä tiedän." Yllättynyt katse. "Etsä oo vihanen?" "No kyl mä vähän ihmettelin, et miks se niin meni tekemään, kun me oltiin sovittu, et annetaan sun olla rauhassa tai tehä ite alote" "Täh?" Ja sit Tommi kertoo tykkäävänsä Aleksista ja muiden jakavan saman tunteen. Aleksi on skeptinen, mut antaa Tommin viedä sen treenikselle. Treeniksellä kiusallisia rakkaudentunnustuksia ja wuhuu kaikki sopii riitansa ja ne elää onnellisena elämänsä loppuun asti.

10. Phone Call from Unknown - Softengine

Olin niin hämmentynyt et miten kirjotan tästä (ihan mahtavasta) biisistä toimivan fanifiktion, mut sit sain kuningasidean

Sallikaa mun esitellä: Soulmate AU, jossa toistensa soulmatet (sielunkumppanit🌝) saa aina välillä puheyhteyden toisiinsa. Silleen et ne vaan välillä kuulee niinkun toistensa puheen ja ympäristön (vau). Okei en tiiä oliks tää ees niin hyvä idea ku miltä se iha ekaks kuulosti, salee käytettykin.

Mutta kuitenkin Joleksi (my beloved).

Ööh en ees tiiä juonesta, mutta jotain missä Ale ja Joel ei tunne toisiaan entuudestaan. Joel on alussa vähän huolissaan, koska se ei oo vielä kertaakaan kuullu sen sielunkumppanista vaikka on jo ylittäny jonkun iän missä se yhteys yleensä niin ku syntyy. Joonas ja Olli on seurustellu jo vuosia (ennen kun ne ees sai tietää et ne on soulmates) ja Tomminkin on hetki sitten löytäny oman sielunkumppaninsa (jonkun itsevarman ja ihanan räppäripojan).

Kunnes yhtäkkiä (apua) Joel alkaakin kuulemaan jotain edm jumputusta ja kirkuvia tyttöjä (ääks) ja sit syntyy jotain (wow)

hitto ku panostin

88. In the Shadows - The Rasmus

Hmmm... Mulla oli Bad Idea julkasun aikaan mielessä semmonen sen musiikkivideosta inspiroitunut ficci, jossa ensiks alussa Aleksi rupes näkemään sellasta kaksoisolentoa itestään. Myöhemmin myös muut jäsenet rupes näkemään näitä pahoja "varjoversioita" itestään ja byhyy wuhuu ja sit tapahtu jotain en ees muista. Angstia ja kauhua

37. Darker Than Black - Blind Channel

Tää ois varmaan vaan sit vaik Joelin näkökulma tosta edellisestä, jossa se Joelin kaksoisolento alkaa kontrolloimaan sen elämää. Joel ei pysty nukkumaan ja välillä siitä tuntuu et se alkaa ite muuttua siks varjoversioks. Se muuttuu tosi raskaaks ihmiseks muille ja itelleen ja alkaa sabotoida omaa elämäänsä.



Huhhuh miten valloittavan iloiseen lopetetaan tämäkin osa. Hupsista, tämähän tulikin ajoissa, joten seuraavakin on tulossa sitten ehkä tiistaina tai keskiviikkona 🙂👍


One shotteja - Blind ChannelWhere stories live. Discover now