Aleksi seurasi huvittuneena Joonasta, joka veti häntä ranteesta mukaansa. Matka hissiltä huoneeseen ei ollut pitkä, mutta Joonaksella vaikutti olevan ilmeisen kiire. Oikealle ovelle päästyään hän alkoi kaivaa lompakostaan avainkorttia.
"Tää ei tunnu täysin hyvältä idealta" Aleksi sopersi epäröiden, mutta ujo hymy huulillaan.
"Älä nyth huolehi. Se nukkuu sikeesti ku tukki", Joonas vakuutteli samalla kun yritti saada korttia osumaan sille tarkoitettuun loveen. Aleksi ei viitsinyt - tai oikeastaan halunnutkaan - sanoa vastaan, vaan uskoi Joonaksen sanaan.
Kun ovi viimein aukeni, riuhtaisi Joonas Aleksin sisään ja painoi hänet äkkiä vasten eteiskäytävän seinää.
***
Olli kuuli humalaisen hoipertelun jo käytävältä. Askeleet lähestyivät huonettaan ja pian äänet pysähtyivät oven taakse. Kikattelu ja hyssyttely jatkui, kunnes pienen räpellyksen jälkeen ovi aukesi ja käytävän valo tunkeutui sisään huoneeseen.
Olli oli itse palannut huoneeseen jo muutamaa tuntia aikaisemmin, kun väsymys oli voittanut miehen. Loput bändistä olivat jääneet keskenään yökerhon hämärään ja Olli oli poistunut viileään iltaan. Hotellille päästyään hän oli mönkinyt onnellisena sänkyynsä, muttei väsymyksestä huolimatta ollut saanut vieläkään unta. Sen sijaan hän makasi levottomana pedillään pohtien miten Joel jaksaa unettomia öitä.
"No aukeshan se", kuului Joonaksen humalainen mumina.
Ovi kolahti kiinni, jota seurasi kevyt tömähdys ja yllättynyt hengenveto.
"Ootsä ihan varma tästä?" Aleksin ääni kuiskasi varovasti. Olli pystyi elävästi kuvittelemaan anovat kasvot ja poskille nousevan punan. Saman punan joka koristi Aleksin kasvoja jo ennen Ollin lähtöä baarista, silloin lähinnä alkoholin vuoksi. Sama puna oli osa syy hänen unettomuuteensakin. Olisi vähättelyä sanoa Ollin olevan ihastunut Aleksiin. Kaikki mitä DJ teki oli vähintäänkin uskomattoman hellyttävää. Tai sitten ehdottoman seksikästä.
"Olen, olen. Sun vaan pitää osata olla hiljaa", Joonaksen äänestä kuuli tuolle tavanomaisen viekkaan hymyn. Tämän jälkeen hän päätti ilmeisesti varmistaa Aleksin hiljenemisen itse, sillä pian pimeä huone täyttyi märistä ja intohimoisista suuteluäänistä.
Lämpö levisi pikkuhiljaa Ollin rintaan ja poskipäille. Tilanteen kuuntelu tuntui miltei laittomalta, vaikka he itse olivat tietoisesti valinneet tulla Joonaksen ja Ollin yhteiseen huoneeseen. Suutelun lomasta alkoi kuulua huokauksia ja vaatteiden kahinaa. Jotain kevyttä putosi lattialle.
Äänet pysähtyivät muutamaksi sekunniksi ennen kuin hiljaisuuden rikkoi pitkä ja normaalia kuuluvampi huokaus. "Shhh", kuului heti perään ja kevyt käden läpsäys. Jonkun alle tukahtunutta muminaa.
Kuului muutamat askeleet ja uusi tömähdys, kun joku rojahti sängylle. Olli näki mielessään Aleksin mustien hiusten leviävän sekaisin tyynylle ja hän toivoi voivansa upottaa kätensä niihin nyt. Bokserit alkoivat kiristää.
"Onhan tää ok?", Joonas kysyi kuiskaten ja Aleksin nyökkäyskin jäi vain Ollin kuviteltavaksi. Korkea voihkaisu ja vetoketjun ääni. Lisää suutelua. Aleksi alkoi haukkoa happea.
Kuullessaan molempien huokailut ei Olli voinut pysäyttää itseään viemästä kättään hitaasti rintaansa pitkin vatsalle. Hän kiusasi hetken itseään hivellen alavatsaansa varovasti, ennen kuin liu'utti kätensä resorinauhan ali boksereihinsa.
Samanaikaisesti Joonas ja Aleksi jatkoivat hommiaan. Kuului pieni folion tai muovin repäisy. "Saanks mä?" Aleksi kysyi. Kysymyksen jälkeen Joonas huokasi kuuluvasti.
Olli hiveli varovasti mittaansa alushousujensa sisällä. Aleksi vingahti, mutta se vaihtui nopeasti nautinnolliseksi huokaukseksi. Hetken kuului epätasaisia hengenvetoja, jotka kuitenkin tasottuivat kohta. Olli alkoi liikuttaa kättään kalullaan Aleksin voihkinnan tahdissa. Hän kuvitteli itsensä Joonaksen tilalle huoneen toisella laidalla sijaitsevalle sängylle. Hän kuvitteli Aleksi avoinaisen suun ja kiinnipainuvat silmät.
Kuului ihon läiskettä toista vasten. Olli kuvitteli Aleksin jämerät reidet ja kuinka tarraisi niistä kiinni hivellen oikean jalan tatuointia sormillaan. Hän kuvitteli kuinka Aleksi huokailisi hänen allaan ja toistaisi hänen nimeään. Huokailua hänen ei tarvinnut kuvitella.
"Jhoonass", kuului pitkä valitus. Joonas vaiensi Aleksin todennäköisesti kädellään. Liikkeiden kiihtymisestä Olli arvasi Joonaksen lähenevän huippuaan. Hänen omansakaan ei ollu kaukana. Käden alta ulos pyrkivää mutinaa ja huokailua.
Joonas päästi suustaan kovaäänisen voihkaisun, jonka jälkeen liikkeet hidastuivat. Olli taas lisäsi vetojensa nopeutta. Aleksin huokaukset eivät lakanneet. Pian tuokin vingahti uudelleen, huokaisi pitkään ja samalla hetkellä Ollin vatsanpohjaa kouraisi ja valtava hyvänolon tunne täytti koko kehon. Veri kohisi korvissa ja kesti hetken ennen kuin hän tajusi huoneen hiljenneen. Hän pyyhki kätensä alushousujen pintaan ja veti sen pois. Hiljaisuus jatkui.
Joku korjasi kurkkuaan.
"Olli?"
***
en tosiaan tiiä mitä tää on, elkee kysseenalaistako
kumpi on pervompaa, harrastaa seksiä samas huonees sun nukkuvan kaverin kans vai olla se kaveri, joka ei ookkaan unes, ja runkkaa mukana?
pliis antakaa tää mulle anteeks 😭
bonus: tää ficci tolleen pähkinänkuores
***
oikee bonus:
Joku korjasi kurkkuaan.
"Olli?"
Olli jähmettyi paikoilleen ja suuta kuivasi. "Niin?" hän sai sanottua ääni käheänä.
Lyhyen hiljaisuuden aikana Aleksi ja Joonas vilkaisivat toisiaan. Joonas nyökkäsi.
"Tuu tänne", kuului Aleksin anovat sanat.
YOU ARE READING
One shotteja - Blind Channel
FanfictionJoo inspis iski satunnaisia, lyhyitä tarinoita tw: seksuaalisuus, alkoholi (+muut päihteet), itsemurha