jos et tunne 5 + 1 konseptia, google toimikoon ystävänäsi, fanlore ainakin osaa kertoa mitä meinaa 5 things
1.
Tommi retuutti humalaista basistia kohti heidän yhteistä hotellihuonettaan. Huominen olisi kiertueen välipäivä, joten bändi oli päättänyt nostaa kunnolla maljaa sen kunniaksi. Kevytrakenteinen Olli oli saatu nopeasti juotettua tukevaan tuiteriin.
Hotellihuoneessa Olli onnistui repimään paitansa päältään, ennen kuin heittäytyi nukkumaan lähimmälle sängylle, joka tässä tapauksessa sattui olemaan Tommin. Tommi huokasi ja kumartui riisumaan Ollin jalkaan jääneet farkut, jotta tuolla kiertäisi veri jaloissa vielä huomennakin. Sen jälkeen hän kävi hoitamassa iltatoimensa vessassa, sammutti valot ja levittäytyi makuulle vapaaksi jääneelle Ollin sängylle.
Juuri kun hän oli nukahtamaisillaan kuului toisesta sängystä kahinaa, askeleiden tassuttelu hänen luokseen ja pian Ollin tyytyväistä mutinaa, kun hän oli kavunnut Tommin viereen tämän peiton alle.
2.
Toista kertaa Tommi osasi odottaa yhtä paljon kuin ensimmäistä. Hän oli kuvitellut sen olleen vain Ollin humalaista läheisyyden kaipuuta. Mutta vain muutama päivä edellisen kerran jälkeen, heidän yöpyessään taas hotellissa, tällä kertaa varsin selväpäinen Olli katsoi häntä anovasti pää hieman kenossa.
"Saanko mä tulla sun viereen?" hän kysyi viimeistellen suostuttelun parhaalla koiranpentuilmeellään. Kuin Ollin olisi tarvinnut paljoa anella, ennen kuin Tommi nosti peittonsa kulmaa myöntyvästi. Olli syöksyi saman tien peiton alle ja käpertyi vasten selällään makaavan Tommin kylkeä.
3.
Tommi oli huomannut Ollin huonon fiiliksen jo aamulla. Basisti oli ollut koko päivän etäinen ja hiljainen, ruokailuissa syönyt normaalia vähemmän. Hän ei tiennyt mikä oli vialla, mutta antoi Ollille vapauden kertoa itse halutessaan murheistaan. Hän luotti siihen, että Olli tiesi hänen olevan aina valmis kuuntelemaan huoliaan.
Muut olivat kyselleet häneltä Ollin käytöksestä, mutta hän oli vain kohauttanut olkiaan ja myöntänyt, ettei tiedä syytä sen takana. Joonas oli vaikuttanut erityisen huolestuneelta, mutta antoi asian olla kun Tommi painotti, että parempi antaa Ollin tulla itse heidän luokseen murheinensa.
Se tapahtui vasta illalla. Tommi makoili jo sängyllään selaten samalla viestejä puhelimestaan, kun Olli saapui vessasta iltatoimiltaan. Hän kömpi tavalliseen tapaan Tommin viereen ja samassa Tommi hylkäsi jo puhelimensa yöpöydälle. Hän kietoi toisen kätensä Ollin ympärille.
"Voitko sä pidellä mua?" kuului hiljainen, värisevä ääni. Tommi hätkähti ensin kysymystä, mutta kääntyi kyljelleen vetäen Ollin varovasti syleilyynsä. Hän halasi Ollia itseään vasten tuon nyyhkyttäessä hiljaa. Tommi ei osannut tehdä muuta. Pian nyyhkytys kuitenkin lakkasi, muutamaa satunnaista niiskausta lukuun ottamatta, ja kohta se vaihtui kokonaan suloiseen unituhinaan. Tommi oli helpottunut.
4.
Ollin huono päivä oli onneksi jäänyt vain yhdeksi ja vaikka Tommin oli sitä hieman vaikea uskoa, vakuutti Olli että hän oli ollut suuressakin roolissa sen varmistamisessa. Tommi ei ihan tajunnut miten hänen minimaalisella vaivannäöllään oli mitään merkitystä, mutta antoi Ollin uskoa mitä uskoi. Tuskin hän edes muisti enää mitä illalla oli tapahtunut.
Tänä iltana Olli oli ensimmäisenä valmis nukkumaan. Hän etsi epätoivoisesti sängyllä hyvää nukkuma-asentoa, kun Tommi otti vielä piilolinssejään pois vessassa. Tommi astui takaisin huoneeseen ja virnisti nähdessään Ollin pyöriskelyn. Hän ahtautui tuon viereen sängylle ja kaappasi lusikkaan kanssaan. Olli tyytyi kohtaloonsa ja kikatti kun Tommi painoi huulensa kevyesti hänen kaulalleen. Suukon jälkeen Tommi sammutti valot yöpöydän yllä olevasta katkaisimesta.
"Hyvää yötä"
"Öitä", hän vastasi.
5.
Tommi luuli, että heidän yhteiset yönsä päättyisivät kiertueen loppuessa. Toisin kävi.
Kun väsyneet matkalaiset saapuivat illalla Tampereelta Ouluun olivat kumpikin liian poikki edes ajattelemaan Ollin viemistä kotiinsa. Niimpä molemmat jäivät lähempänä keskustaa asuvalle Tommille yöksi ja saivat nauttia toistensa lämmöstä edes yhden yön pidempään.
Sen yhden yön Tommi yritti painaa tarkasti kaiken mieleensä. Sen miltä Ollin keho tuntui omaansa vasten. Miltä hänen shampoonsa tuoksui ja miten kiharat hiukset kutittivat Tommin rintaa. Miten hän unissaankin nyrpisti nenäänsä turhautuneena aina, kun Tommi yritti liikkua senttiäkään. Tommin tulisi ikävä näitä öitä.
+ 1
Tommi heräsi ennen Ollia. Se ei ollut poikkeuksellista, mutta tänään Tommi oli siitä erityisen iloinen. Hän käytti aamunsa nukkuvan Ollin tarkkailuun ja tutkimiseen. Seurasi lähietäisyydeltä kuinka miehen ripset räpsyivät hänen uneksiessa mistä mahtoikaan uneksia. Ollin nenä piti hellyttävää vinkunaa aina tuon sisäänhengittäessä.
Aamun lähennellessä puoltapäivää avasi Ollikin viimein kirkkaat silmänsä. "Huomenta", hän haukotteli. "Huomenta". He makoilivat pitkän hetken kiinni toisissaan Ollin vielä heräillessä.
"Oonks mä koskaan kertonu, miten paljon mä tykkään herätä sun vierestä?" Olli kysyi pyyhkien unihiekkaa silmistään. Hän nosti päätään vähän Tommin rinnasta ja katsoi häntä hymyillen. Suuret siniset silmät heijastivat ikkunasta paistavaa kesäaurinkoa kauniisti. "Samoin", oli ainut mitä Tommi kykeni vastaamaan. Näky oli liian lumoava.
"Tähän vois tottuu"
Tommi vain hymähti vastaukseksi. Olli laski päänsä takaisin ja tuijotti ulos haikeana.
***
Aamupalapöydässä Olli istui hiljaa. Hän sai suunsa auki vasta, kun oli saanut leipänsä syötyä. "Mä voisin ehkä lähtee."
"Mä voin kyllä heittää sut", Tommi tarjoutui.
"Ei, mä pääsen ihan hyvin bussillakin. Eikä mulla oo ku toi yks laukku", Olli vastasi. Hän nousi pöydästä vieden lautasensa ja kahvikuppinsa tottuneesti astianpesukoneeseen. Hän kiitti yösijasta ja myöhäisestä aamupalasta ja katosi eteiseen.
"Moikka. Nähään", hän huikkasi pian. "Moi", Tommi vastasi epävarmasti. Ovi kolahti.
Tommi jäi yksin ajatustensa kanssa. Hän soimasi itseään siitä, ettei pyytänyt Ollia jäämään, ettei pakottamalla tarjonnut tuolle autokyytiä. Ettei vastannut hänelle aamulla mitään järkevämpää...
***
Kolmenkymmenen sekunnin kuluttua ovikello soi. Tommi avasi oven heti. Olli näytti jotenkin orvolta yksin rappukäytävässä suuren matkalaukkunsa kanssa.
"Mä haluun tottuu heräämään sun vierestä", Olli sanoi päättäväisesti.
_ _ _
vikasta voittekin sitten ite kuvitella miten Olli sinne sänkyyn päätyykään
täs ficissä yhdistyy mun rakkaus OllixTommiin ja sänkyihin
miljöö on Hypa Hypa -kiertue, mut en kirjota keikkabussielämästä koska mun rakkauteen ei sisälly punkkasängyt
STAI LEGGENDO
One shotteja - Blind Channel
FanfictionJoo inspis iski satunnaisia, lyhyitä tarinoita tw: seksuaalisuus, alkoholi (+muut päihteet), itsemurha