8. Bölüm-

40.1K 2K 603
                                    

Merhaba!

İyi okumalar...

🦋

Kumsal öfkeyle baktı karşısındaki adama. Elleri ayakları bağlı bir şekilde dakikalardır tepindiği arabanın koltuğundan yere düşmüştü. Araba haraket ettikçe sallanmaktan midesi bulanmıştı.

"Kaldırsana dağ ayısı, ne bakıyorsun öküz gibi!" Diye bağırdı. Talha sinirle burnunu çekti.

"Bir sus lan, vır vır vır başımın etini yedin."

"Beğenmediysen geri götür. Haspam!" Dedi Kumsal. Talha onu umursamadan arabanın camından etrafı incelemeye başladı.

"Ulan kaldırsana beni!"

"Rahat dursaydın bu duruma düşmezdin. Çeneni kapat artık yoksa ben kapatmak zorunda kalacağım."

"Pühh!" Dedi Kumsal mahalledeki teyzeler gibi kınayarak. "Rezil seni. Bir kadınla nasıl böyle konuşuyorsun edepsiz."

Talha sinirle başını cama vurdu. "Abisi ne ki kardeşi ne olsun?"

"Sen benim abime kurban ol yeni doğan kedi yüzlü yaratık."

"Sen susacak mısın?" Dedi Talha kaşlarını çatarak.

"Sen beni kaldıracak mısın?"

Kumsal'ın rest çeken sözlerine karşılık bıkkınlıkla eğilerek ayağa kalktı. Kumsal'ı kolundan tutup kaldırdığı sırada Kumsal bütün gücünü toplayarak burnuna kafa attı. Talha dengesini kaybederek koltuğa düştüğünde eli kanayan burnuna gitti.

"Hay ben senin gelmişini geçmişini..." derken Kumsal bağırdı.

"Ay sus terbiyesiz!"

Talha kalkacakken dişleriyle ellerindeki bantı yırttı ve onu tekrardan arkasına ittirdi. Diğer koltukta duran su şişesini alarak Talha'nın kafasına fırlattı. Sonrada camı açarak avazı çıktığı kadar bağırmaya başladı.

"İmdat! Adam öldürüyorlar, yardım edin!"

Talha onu belinden kavrayarak içeriye çekti ve camı kapattı. Kumsal Talha'nın kollarında çırpınırken ikisi birlikte koltuğa düştüler.

"Çek ellerini üzerimden pis sapık."

"Ben senin sesini sikeyim." Dedi Talha kulağının dibinde cırlayan Kumsalı üzerinden atarak. Nefes nefese bir şekilde ayağa kalktı.

"Bana bak kızım, uslu dur yoksa seni öldürürüm."

"Bok öldürürsün!"

"Sendeki bu aptal cesareti nereden geliyor?"

"Seninki nereden geliyorsa. Abim seni bulduğunda hiç var olmamış olmayı dileyeceksin." Dedi kendinden emin bir şekilde. Talha sinirle kahkaha attı.

"Çok komiksin cidden. Sence ben abin olacak o şerefsizden korkar mıyım?"

Kumsal öfkeyle baktı karşısındaki adama. Kimdi bu adam? Ondan ne istiyordu? Bunları elbette ki öğrenirdi. Zaten korkmuyordu, emindi. Miran onu bulacaktı.

"Korkmuyor olsan adice bir plan yaparak beni kaçırmak yerine adam gibi derdini abimle çözerdin. Ama sende o yürek ne arar be tarla korkuluğu!"

Talha sinirle yan koltukta duran bantı aldı. "Senin dilin fazla uzadı."

Kumsal kendini geri çekti. "Bağlama beni! Bırak!"

Kumsal çırpınmaya başladığında Talha'nın kollarından kayarak arabanın zeminine düştü. Talha yerde uzanır pozisyonda kıvranan Kumsal'ın bacaklarına oturarak ellerini zorla birleştirdi ve bantlamaya başladı

Ölüm Kelebeği Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin