iki | oyun

1.7K 55 54
                                    

Hot bölümümüz geldii. İyi okumalar :)

Bölüm Sözü: "O zaman belki ela gözlerinden mahrum bırakmazdı onu."
Bölüm Şarkıları: "Ece Mumay-Vazgeç Gönül"
"Siouxxie-Masquerade"

Aybike, Asiye, Ömer ve Oğulcan durağa doğru yürürlerken Oğulcan konuşmaya başladı: "Sister'ım da bugün fazla süslü. Yani her zaman böyle ama bugün bi daha farklı bi şeyler yapmış."
"Valla ben de anlamadım kuzen."
"Sister!Kim için bu hazırlık?"
Aybike söylenenleri duymamıştı. Kafasında planı detaylandırıyordu. Oğulcan Aybike'den cevap alamayınca bozuldu.
"Sizin aranız hala bozuk mu?"
"Galiba bozuk kuzi yaa. Ama ben halledicem o konuyu bugün düzelticem aramızı."
"Hadi bakalım."

Berk'ten
Berk doğru düzgün uyuyamamıştı. Uyku tutmamıştı ki.

"Naptım ben ya? Önce hem kıza hem ailesine zarar ver, sonra da bahçelerine git. Aferin oğlum Berk, kız bi daha senin yüzüne bakarsa şükret."

Aslında dalga geçmek için gitmemişti Berk. Durumlarını merak ediyordu. Ama onlara 'merak ettim de geldim' diyemezdi. Her zamanki kaçış yolunu kullanarak alaya başvurmuştu. Ama Aybike'yi sorarken ciddiydi işte. Herkes oradayken Aybike'yi görememek endişelenmesine sebep olmuştu.
"Ya bi daha o ela gözler bana gülmezse?"
Kendi kendine ofladı. Ne hissettiğini bilmiyordu. Hislerine isim veremiyordu. Melisa ile çektiği fotoğrafta bile Aybike'yi kıskandırmaktı amacı. Ama neden? Buna cevap bulamıyordu işte. Okula geldiği ilk günden beri kızın üzerindeydi gözleri. O en başta Melisa'ya aşık olduğunu sanıyordu ama hayır. Şuan anlıyordu, Melisa'ya hissettiği aşk değildi. Sadece çevresinde değer gördüğü tek kişi Melisa'ydı ve bunu kaybetmek istemiyordu. Hislerinin aşk olmadığını ise Aybike ile anlamıştı. Kızın saçları, gözleri, gamzeleri, kokusu... Her şeyi derinden etkiliyordu Berk'i.

"Ama ben Berk'i daha çok beğeniyorum."
Daha gördüğu ilk andan itibaren nefes alabilmesini sağlayan bu kız, onu yakışıklı buluyordu. Kızın bu ilgisini kaybetmemek için çok yanlış yollara girdiğini düşündü, olaylar ne kadar da ilerlemişti böyle. Kızın kendisinden nefret ettiğini biliyordu. Belki de daha kötüsü nefret etmeye bile tenezzül etmiyordu. Ama Berk kızı çok özlemişti. Berk gözleri kapıda Aybike'yi bekliyordu. Doruk'tan duymuştu bugün okula geleceklerini, o da Asiye ile konuşmuş. O sırada kapıdan giren Aybike ile donakaldı Berk. Çok güzeldi. Çok çok güzel. Hafif makyaj yapmış. Saçlarını da düzleştirmiş.
"İlk geldiği günkü gibi..."
Berk kızın güzelliğinden kendini alamazken nefesinin kesilmesine sebep olacak o an yaşandı. Genç kız Berk'e gülümsemişti.
'Gülümsedi'
Yüzüne bile bakmayacağından eminken bir kaç saniyeliğine göz göze gelmişlerdi ve ardından kız gülümsemişti ona. O birkaç saniyelik an kalbinin durmasına yetmişti.
"Niye bana gülümsedi ki? Yoksa bana kızgın değil mi? Nefret etmiyo mu benden?" Berk kesin kararını vermişti. Kızla konuşup özür dileyecekti. O zaman belki ela gözlerinden mahrum bırakmazdı onu. Ama bugün değil. Bugün konuşursa heyecandan bayılabilirdi. Hocanın derse girmesiyle düşüncelerinden sıyrıldı.

...

Aybike'den
Berk lavaboya gidiyordu. Planı uygulamanın tam vaktiydi. Diğerlerine lavaboya gideceğini söyleyerek kalktı masadan. Etrafı iyice kolaçan ederek kimsenin olmadığını farkettiği anda o da erkekler tuvaletine girdi ve kapıyı kilitledi. İçeriyi kontrol etti. Kimse yoktu. Berk ruhsuzca kapıya baktığında ise kesinlikle karşısında Aybike'yi görmeyi beklemiyordu. Genç kızı inceledi yine. Eteği her zamankinden daha yukarıdaydı, okul ceketini çıkarmış, üstündeki incecik gömleğiyle duruyordu ve kravatını da bolartmıştı.

sende tutuklu kaldım | ayberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin