yirmi | ben yanındayım

1.1K 57 89
                                    

my dad's killer a da bölüm attım bugün, oraya da uğrayın. satır arası bol yorum yapıp yıldıza basmayı unutmayın. 🌸

medyadaki shopa da bakın şahane bi şey.

"A-aybike ne diyo bu?"

Oğulcan sonunda şoktan çıkıp gözlerini ekrandan alabildiğinde ancak sorabilmişti. Ortamda tam anlamıyla ölüm sessizliği vardı. Ömer kaşlarını kaldırıp bakışlarını yere eğmişti, Asiye ise aşırı şaşırmış bir şekilde cevap beklerce Aybike'ye baktığında Tolga memnun bir şekilde pis pis sırıtıyordu.

"Aybike cevap versene kızım!"

Oğulcan'ın sesini yükseltmesiyle Aybike'nin gözündeki yaş yavaş yavaş süzülürken Berk sevgilisinin göz yaşını silmek, ona sarılıp destek olmak istedi. Ama Oğulcan yeteri kadar sinirliyken yapamazdı bunu.

"Sevgiliyiz çünkü abi."

"Vay be! Kızıl sosyopatla atarlı kıvırcık kavuşabildi sonunda he?"

Berk zaten Aybike üzüldüğü için aşırı derecede sinirli ve gergindi. Bir de bu malın yaptığını anlayınca çileden çıkmıştı adeta. Evet Berk de sevgili olduklarını herkese duyurmak istiyordu ama bu şekilde değil. Aybike'nin gözlerinden yaşlar akmaya devam ederken Tolga'nın onu ağlatması Berk için bardağı taşıran son damlaydı.

"Sen yaptın di mi şerefsiz herif?"

Berk Tolga'nın yüzüne sert bir yumruk geçirdiğinde Ömer ve Doruk tutmaya çalışmıştı onu. Bir yandan Aybike de Berk'i sakinleştirip durdurmaya çalışırken Oğulcan ise yesinler birbirlerini derce umursamayarak elini sallamıştı.

"Berk tamam dur sakin olur musun lütfen?"

Tolga yaylanarak partinin çıkış kapısına yöneldiğinde de Aybike Berk'i durdurmayı bırakmış, hızla Tolga'nın yanına gelmişti.

"Tolga!"

Tolga yönünü Aybike'ye çevirdiğinde genç kız yandaki masalardan birinde dolu duran bardağı alıp içeceği Tolga'nın başından aşağı dökmüştü.

"Manyak mısın kızım sen, napıyosun?!"

"Benden de Berk'ten de uzak duracaksın. Anladın mı?"

Tolga alayla sırıtarak başını salladığında partiden çıktı Aybike. Hemen ardından da Oğulcan, Asiye ve Ömer çıkmıştı.

"Aybike!"

"Oğulcan bak kavga etmek istemiyorum tamam mı?"

"Sen kavga etmek istemiyosun diye konuyu kapatmıycaz Aybike. Senin o çocukla ne işin var ya?"

"Oğulcan ben sana karışıyo muyum ki sen bana karışıyosun? Sen istediğini yapıyosun, istediğine de aşık oluyosun ve ben saygı duyuyorum değil mi? Ben nasıl sana saygı duyuyosam sen de duymak zorundasın!"

"Aybike ben abi triplerine girdiğimden mi sence böyle davranıyorum sana? Berk'ten bahsediyoruz Berk'ten. O kızıl kafayla sevgili olmuşsun ya. Babama yaptığını unuttun mu sen? Peki sana yaptıkları?"

"Hepsini gayet iyi hatırlıyorum Oğulcan. Ama Berk değiştiğini ve düzeldiğini kanıtlamaya çalışıyo. O yüzden de ikinci bi şansı hak ediyo. Ve ben bunun için sana hesap vermiycem."

Aybike hızlı adımlarla yürümeye başladığında nereye gideceğini bilmiyordu. Yürüyordu sadece nereye yürüdüğünü bilmeden. Çok öfkeliydi. Her istediğini yapan ama konu Aybike olunca asla anlayış göstermeyen herkese çok öfkeliydi. Göz yaşları yanaklarını ıslatırken bildirim gelen telefonuna gitti gözü, Ömer yazmıştı.

sende tutuklu kaldım | ayberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin