selamlar, bol yorum yapıp yıldıza basmayı unutmayalımm. 🦋
Berk okula geldiğinde amacı direkt Aybike'yi bulmaktı. Dün gece telefonlarına da bakmamıştı ve Berk kesinlikle bir öpücüğü hak ettiğini düşünüyordu.
"Hah, güzelim neredesin sen ya? Dün de yaramazlık yaptın yaptın kayboldun ortadan. Özledim seni."
Okulun ortasında olmalarını umursamadan genç kızın dudaklarına yaklaşmasıyla da kız onu durdurmuştu.
"Yakında dudaklarım parçalanacak senin yüzünden vampir rahat dur."
Berk sırıtarak dudaklarını yaladığında ise yanlarından okula yeni gelen çocuk geçmişti, Emir.
Derdi her neyse okula geldiği iki gündür gözleri hep Aybike'nin üstündeydi ve böyle olunca da Berk gerilmeden duramıyordu tabi.
Berk artık Oğulcan'ın da sevgili olduklarını bilmesinin rahatlığıyla kollarını genç kızın beline dolayıp sınıfa öyle geçmişti.
"Aybike selam."
Konuşmuştu yine gereksiz sarı. Berk ne istiyorsun sevgilimden bakışlarıyla bakarken de Emir onu pek takmıyor gibiydi.
"Selam."
"Ya baksana ne diycem sana, çıkışta bir şeyler yapalım mı beraber?"
Her ne kadar sevgilisi ağzının payını verebilecek olsa da Berk, ayaküstü çıkma teklifi etmesine de göz yumamazdı.
"Bana bak Emir. Aybike'nin sevgilisi var, farkındaysan. Sevgilisi olan kıza yürüyecek kalitedeysen orası ayrı tabi."
Emir ise sinirle sırıtarak alaycı tavrıyla Berk'i süzdü.
"Ya sen kimsin ya? Ben dün gördüm sizi kavga ediyodunuz ayrılıyodun kızdan. İşine gelince terk edip işine gelince de sevgilin mi oluyo?"
"Kes sesini bilmediğin şeylere de burnunu sokma."
"Kesmezsem ne olur? Beni de mi hastanelik edersin ha psikopat? Aybike'nin babası gibi."
Tolga... Herkese her şeyi anlatmak zorunda mıydı? Ya da her şeye burnunu sokmak zorunda mıydı?
Berk muhtemelen Tolga'nın da gazıyla boş boş konuşan Emir'e yumruk attığında Ömer onu tutmaya çalışmıştı.
"Doğru konuş, seni buraya gömerim!"
"Tamam Berk tamam sakin ol, değmez şunlara boşver."
Ömer Berk'i sakinleştirirken Harika ve Süsen de yanlarına gelmişti. Tolga ise Berk'e sataşmaya başlamıştı bile.
"Oğlum bir rahat dur ya. Birine çatmadan durduğunuz olaysız gününüz yok ha."
"Dedi tacizci kanatsız melek."
Berk'in Harika'nın omzuna kolunu atarak söylediğiyle Tolga'nın yüzü asılmıştı. Harika da sevildiğini hissederek güvenle gülümserken arkadaşına sarılmıştı.
"Ne diyosun oğlum sen ha? Boş boş konuşmayın bi."
"Harika'ya yaptığın pisliği diyorum. Okuldan da atılacaksın ya birkaç güne. Güle güle diyorum."
"Diyosun."
Kavgada Berk'i tutmaya çalışsa da olaya müdahil olmayan Doruk da konuşmuştu en sonunda.
"Kes ulan sen de sesini diyosun diyosun bi çakıcam ağzına göreceksin şimdi diyosunu."
"Bi sakin olun ya bu ne sinir sizdeki?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sende tutuklu kaldım | ayber
Teen Fictionberk, aybike'nin güvenini kazanmak istiyordu.