satır arası bol yorum yapıp yıldıza da basmayı unutmayalım. 🌠
"Berk ben çok gerildim ya, annemler laf ederse falan diye."
"Etmezler güzelim merak etme sen, odun abin laf etmezse onlar da etmez tabi."
"Abim hakkında doğru konuş."
"Ne yapayım ama bebeğim odun olmasın o da."
Evin önüne geldiklerinde Berk, arabayı kenara park edip sevgilisinin elini tuttu ve öptü hafifçe.
"Sakin ol güzelim. Aybike hamile demeyeceğiz sonuçta, alt tarafı sevgiliyiz diyeceğiz."
Koluna vurdu genç kız.
"İki dakika rahat dur Berk bak çok değil iki dakika."
Berk şerefsizce sırıtırken Aybike onu çekiştirdi bahçeye doğru. Bahçede ise gördükleri manzara şaşırtıcıydı. Kaan ve Oğulcan koyu bir muhabbete dalmış, annesi Şengül de Kaan'ın etrafında dönüp ona çeşitli ikramlarda bulunuyordu.
"Aybike bu ne ya?"
"Tatlım inan hiçbir fikrim yok, Kaan neden bizde hiç bilmiyorum."
Berk gergince yanlarına gittiğinde Şengül Hanım'ın yüzü düşmüştü. Aybike'nin yanına hastaneye geldiğinden beri görüşmemişlerdi ve neden bu kızıl çıyanın kızının yanında olduğunu sorguluyordu şuan.
"Aybike ne oldu kızım? Ödev mi yapacaksınız? O yüzden mi geldi bu çocuk?"
"Yok anne de esas Kaan neden burada?"
"Selam Aybike. Oğulcan davet etti de beni, ben de kıramadım geldim."
"Gelmesen şaşardım zaten."
Berk her ne kadar gerilse de Aybike sorun etmiyordu çünkü Kaan'la konuşmuşlardı ve Kaan bundan sonra onu arkadaşı olarak göreceğini söylemişti. Aybike ağzını açıp bir şey diyeceği sırada da Şengül lafını kesip konuşmaya başlamıştı.
"Çok iyi yaptın oğlum, ne iyi yaptın gelmekle. Aybike sen de misafirini böyle mi karşılıyosun kızım gelsene, otur arkadaşının yanına."
Şengül, Aybike'yi Berk'in yanından alıp masaya doğru çekiştirdiğinde de Aybike Kaan'ın yanına oturmak zorunda kalmıştı.
Berk'e idare etmesini isteyen bakışlarla bakarken Berk de canını sıkmaması için gülümsemişti sevgilisine. Anlayışla karşılayabilirdi sonuçta. Şengül Hanım ona güvenmemekte haklıydı ve Berk Aybike'nin arada kalmasını istemiyordu. Onun bir gülümsemesi her şeye bedeldi.
"Kızım niye konuşmuyosunuz arkadaşınla siz aynı sınıfta değil misiniz?"
"Aynı sınıftayız anne."
"Tamam işte ne güzel. Nasıl tanıştınız anlatın bakalım."
Berk her ne kadar can sıkıcı bir durum olsa da Oğulcan'ın karşısına oturduğunda göz deviren bakışlarıyla karşılaşmıştı. Yanında oturan Ömer de canını sıkmaması için elini havada salladığında arkadaşının omzunu sıkmıştı.
Berk hafifçe öksürdüğünde ise Şengül Hanım onu hala görmezden geliyordu.
"Kaan sınıfa sonradan gelmişti herkes gibi tanıştık işte anne."
"Kaan'cım var mı peki senin kız arkadaşın falan? Aybike'mle de ne güzel oldunuz öyle yan yana."
Şengül Hanım'ın zahmet bile etmediği ama Ömer'in kıyamayıp Berk'e doldurduğu çay, kızıl çocuğun boğazında durmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sende tutuklu kaldım | ayber
Teen Fictionberk, aybike'nin güvenini kazanmak istiyordu.