348-Bana Sen Lazımsın 🎶
profilimden beni takip edip bölümlerin bildirimini alabilirsiniz canlarım, bölümde biraz hot sahne var, bilginiz olsun. satır arası yorum yapıp yıldıza basmayı unutmayın lütfen.
Berk Aybike ile olan tartışmalarının üzerine eve gelince kızı aramamıştı, mesaj da atmamıştı. Sıkmak istemiyordu çünkü, ona zaman tanımalıydı, anlayışlı davranmalıydı. En azından şuan için üstüne giderse aralarındaki mesafe artabilirdi ve bu da Berk'in isteyeceği en son şeydi.
Ayrıca mesaj atmadan durabilmesinin en belirgin sebebi de okulda yine güzelini görecek olmasıydı. İlla konuşurlardı herhalde değil mi, sorunları da çözerlerdi belki ya da Berk öyle sanıyordu.
Okula gittiğinde uzun zamandır görmediği ve ömrü boyunca da görmek istemeyeceği manzarayla karşılaştı yine, Kaan Bey fırsattan istifade hemen Aybike'nin yanındaki boşluğu doldurmuştu. İkisine de gayet öfkeli bakışlar attıktan sonra bir şey söylemeden yerine oturdu.
Ömer sınıfa girdiğinde yan yana oturan Kaan'la Aybike'yi görmesiyle hemen bakışlarını Berk'e çevirdi, tam da tahmin ettiği gibi ateş püskürtüyordu. Sırıtıp arkadaşının yanına oturduğunda elini de omzuna koymuştu.
"Noldu lan? Düne kadar aslan gibiydin, gizli kapaklı kızı eve alıp bana söylememeler falan vardı. Şimdi bi rengin mi atmış, bi şeyler olmuş."
"Kes kes. Aybike eski defterleri açtı. Benim eski olaylarımı işte. Daha doğrusu o da açmadı, Tolga şerefsiziyle şu Kaan sümsüğü açtı. Aybike aramızda güvensizlik var, birbirimizden uzak duralım falan dedi."
Arkasındaki halinden gayet memnun olan Kaan'ı nefret dolu bakışlarıyla Ömer'e işaret etti.
"Bu piç de hiçbir fırsatı kaçırmayıp gel omzumda ağla triplerine girdi hemen."
Ömer kaşlarını kaldırıp anladığını belli edercesine başını salladı.
"Kötü olmuş olmasına da Aybike niye bu kadar takıldı bu duruma anlamadım. Yani sonuçta senin yaptıklarını bizzat yaşayan oydu zaten ve bunları hepimizden iyi biliyo. Senin hala Melisa'ya karşı hislerin olduğunu düşünüyo olabilir mi?"
Berk'in gözleri şaşkınca aralandı.
"Hayır hayır oğlum ne alaka? Benim Melisa'ya karşı hissim var mıydı o bile belli değil ki. Öylesine bi şeydi o. Ömer ben Aybike'yi kaybedemem, ben ona çok aşığım."
Berk bunları söylerken bir yandan da Ömer'in kolunu sıktığının farkında değildi. Ömer Berk'in elini kolundan indirdi.
"Bana niye söylüyon oğlum bunu? Aşıksan git ona söyle ben sizin aşk meleğiniz falan mıyım?"
"Bari aramızı düzeltmek için ne yapabileceğim konusunda yardımcı ol bana ya."
"Ne bileyim işte yıkıp döktüklerini toplamaktan başlayabilirsin."
Berk ne yapabileceği hakkında düşüncelere daldığında hoca derse girmişti.
🖤
Teneffüste Süsen ve Harika Aybike'nin sınıftan çıkmasını engelleyip konuşmak için diğerlerinin çıkmasını beklemişlerdi.
"Mor menekşem? Neyin var senin ya? Berk'le değil Kaan'la oturuyosun, üstelik Kaan sana apaçık şekilde yürürken."
"Mor menekşe soldu Harika, yok artık."
"O niye ya? Tartıştınız mı?"
"Sadece tartışmadık Süsi, ayrıldık da."
"Ne?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sende tutuklu kaldım | ayber
Teen Fictionberk, aybike'nin güvenini kazanmak istiyordu.