altı | ses kaydı

1.4K 69 49
                                    

Bölüm Sözü:"Resmen vücudumda uyuşturucu etkisi yapıyosun Aybike Eren."
Bölüm Şarkıları:"Emir Can İğrek-Beyaz Skandalım
Ferah Zeydan-Yanlışız Senle

Bu ve bundan sonraki çoğu bölümde genellikle hot sahne olacak haberiniz olsun. Bir de sizden ricam vote ve yorum okunmaya göre baya az. Gelen her bir yorumu çok heyecanlanarak okuyorum ve çok da mutlu oluyorum o yüzden vote verip yorum yaparsanız sevinirim çünkü bu kadar az olmaya devam ederse bölümleri atma sıklığımı gözden geçirebilirim. Sizi seviyorum iyi okumalar :))

"Kızlar noluyo, nerdeydiniz siz dün gece?" Doruk'un telefondaki fotoğrafı göstererek sorduğu soruyla kızlar olanı biteni anlattılar. O sırada okula giren Berk de olaydan haberi yokmuş gibi davranmaya çalışıyordu.

"İşe bak ya. Kızım kim yaptı size bu pisliği?"

"Bilmiyoruz ki."

Tolga'nın da konuşmaya dahil olmasıyla zaten gergin olan ortam iyice gerilmişti.

"Kızlar madem ek işe girdiniz, niye söylemiyosunuz? Bak benim de doğum günüm yaklaşıyo, eğer fiyatta da anlaşabilirsek neden olmasın? Dimi Aybike, uygun mudur?"

Berk'in öfkeden gözleri kararmıştı. Şuan bıraksalar Tolga'yı uçurumdan atabilirdi. Elini yumruk yapıp Tolga'ya adım atmaya çalıştığında Aybike'nin havaya kalkmış kaşlarını gördü. Yapma diye yalvarıyodu kızın bakışları.

'Tamam katil olmamalıyım. Kendimi tutmak zorundayım. Aybike için.'

Berk durumları anlaşılmasın diye Tolga'ya vuramasa da Oğulcan Tolga'ya hak ettiğini vermişti.

"Oğlum bi gün elimde çok pis kalıcaksın sen, doğru konuş!"

'Bak işte şimdi sana biraz ısındım Oğulcan.'

Berk Oğulcan'a takdir eden bakışlarla bakarken aynı şekilde Tolga'ya saldırmaya çalışan Ömer'i de Ayşe zor tutuyordu.

"Ayşe sen de biliyodun ve bize hiç bi şey söylemedin öyle mi?"

Aybike onların söylediği yalan yüzünden Ayşe ile aralarının bozulmasını istemiyordu.

"Ömer kızı biz zorladık. O da anlatmak istedi ama biz ısrar ettik. Üstüne gitme."

Hocanın da yanlarına gelmesiyle kalabalık dağılmak zorunda kaldı ve derse girdiler.

...

Teneffüste Berk Tolga'nın yanına gitti. Sınıfta kimsenin olmaması da işini kolaylaştırmıştı tabi.

"Naber kanka?"

"Ooo Berko? Sen tanır mıydın bizi ya?"

"Harbiden okula geldiğinden beri doğru düzgün görüşemedik ha. E bu sürede de geliştirmişsin kendini. Yeni yeni entrikalar, dolap çevirmeler falan."

"Ne entrikası?"

Berk birinin duyup duymadığından emin olmak için kapı tarafına hızlıca göz gezdirdi.

"Varoş Eren kızlarını diyorum oğlum. Bu escort olayı senin işindir kesin, yeme beni."

"Tabi benim işim oğlum. Ne sandın? Ben ayarladım her şeyi. Ömercike sinir oluyodum, bedelini de çok sevgili kardeşine ödetmek istedim. Tabi Aybike'nin de orada olacağını bilmiyodum. Onun orada olması kötü oldu."

Berk şuan Tolga'nın neden Aybike ile ilgilendiğini sormadı çünkü alacağı cevaptan korkuyodu ve sakin kalamayabilirdi. Sinirden yumruklarını sıkıyordu. Dişlerinin arasından konuştu.

"Ben gideyim o zaman. Görüşürüz yine."

"Görüşürüz kanka."

Berk'in sınıftan bir an önce çıkması gerekiyodu. Alacağını almıştı zaten. Elindeki ses kaydını dinlemeye başladı. Yalandan da olsa yine Aybike'yi küçümseyecek kelime kullanmaktan hoşlanmamıştı ama sonucu çok güzel olacaktı. Gidip ses kaydını müdüre verdi.

...

Derste müdür gelip Tolga'yı sınıftan almıştı. Okuldan atılacakmış. Kızlara yaptığını itiraf ederken biri ses kaydı almış. Ömer, Oğulcan ve Doruk'un konuşmasından anlaşıldığı üzere onlar değildi. Aybike kim olduğunu çok iyi biliyordu.

Teneffüste Aybike Berk'i ceketinden çekiştirerek boş bi sınıfa çekti.

"Aybik? Boş sınıfa çekmeler falan. Korkutuyosun bak beni."

"Biri Tolga'ya yaptığını itiraf ettirmiş ve ses kaydı almış."

"Kim yapmış acaba?"

Aybike gülümsedi.

"Bilmem ki."

Genç kız hızlıca Berk'in boynuna sarılarak çocuğu gamzesinden öpüp geri çekilmişti.

"Teşekkür ederim."

Berk donakaldığı için konuşamamıştı bile. Aybike ona gülümseyip sınıftan çıkarken eli çoktan kızın öpücüğüyle uyuşan yanağına gitmişti bile.

'Resmen vücudumda uyuşturucu etkisi yapıyosun Aybike Eren."


...


Berk'ten
Bugün sonunda Aybikeler okula dönüyordu. Tolga'nın yaptığı son pislikte Orhan amca felç kaldığı için okula gelememişlerdi ve Berk Aybike'yi çok özlemişti yine.
Berk'in Aybike ile vakit geçirebilmek için yazdığı tiyatro oyununun sonu kötü bitmişti.

'Oyunda bile kavuşamadık resmen. Kurnaz vezir kendisine sakladığı prensesine kavuşamadı.

Berk Aybike ile en son konuşmalarını hatırladı.

"Keşke benimle ilgili her şey seni de ilgilendirse. Sana hayranım biliyosun. Seviyorum seni."

"Berk şuan seninle tatlı tatlı kavga edemiycem. Hiç o kafada değilim."

Ona olan hislerini tatlı kavgaya yoruyordu. Her ne kadar bi şeyler düzelmiş gibi görünse de kızın kendisine tam güvenmediğini biliyordu Berk. Sıkıntıyla ofladı. Tolga serserisi de okula geri dönmüştü zaten.

Berk bugün Aybike'yi göreceği için heyecanlıydı ve okula erken gitmeyi düşünüyordu ama tam tersi okula geç kalmıştı. Vardığında ise teneffüsteydiler gözleri koridorda Aybike'yi arıyordu. Gördüğü görüntüyle ise zorla yutkundu. Tolga'nın eli Aybike'nin elinin üstündeydi. Duyduğu cümleyle ise olduğu yere çivilendi resmen.

"Berk de babana zarar verdi. Onu affettin beni niye affedemiyosun?"

Aybike sinirle elini Tolga'dan kurtardı ve ayağa kalktı.

"Sen Berk'le kendini nası aynı kefeye koyabiliyosun ya? Berk babamı itti evet ama yanlışlıkla olan bi şeydi ve pişmanlığını dile getirdi zaten. Sen gerçek silah koydun ya. Bile isteye birinin canına kast ettin sen. Tek bu da değil ki yaptığın. Asiye ile bana kurduğun tuzağa ne demeli? O akşam ne kadar zor durumdaydık haberin var mı?"

"Bak ben o gün senin de orada olduğunu bilmiyodum. Bilsem yapmazdım zaten."

"Benim orada olduğumu bil bilme, ne fark eder? Asiye'ye zarar vermek istedin sonuçta."

"Tamam özür dilerim. İstersen Asiye'den de özür dilerim tamam mı?"

Aybike Tolga'ya tiksinerek bakıyodu.

"Şuan da tek istediğim beni rahat bırakman."

Berk'in ise onları dinlediğinden habersizlerdi.

' İşte benim kızım ya.'

Aybike gidecekken Tolga tekrar konuştu.

"Berk'i seviyosun dimi? O yüzden bana bu tavrın."

"Bilemedin. Sana böyle davranmamın sebebi Berk değil. Sebebi sensin. Ayrıca da sevip sevmemem seni ilgilendirmez."

Aybike gittiğinde arkasında sinirli bir Tolga bırakmıştı. Kendi kendine söylendi.

"Benim alnımda 'ruh hastası psikopatları tedavi merkezi' falan mı yazıyo acaba? Bütün manyaklar beni mi buluyo ya?"

Ders beden eğitimiydi. Aybike üzerini değiştirmek için soyunma odasına girip kapıyı kapattı.

'Oha Berk ve kaslarının burada ne işi var?'

Berk de burada üzerini değiştiriyordu ve üstü çıplaktı. Aybike yutkunurken Berk'in ona dönmesiyle konuştu.

"Berk senin kızlar soyunma odasında ne işin var ya?"

Bunu söylerken de bir yandan çocuğun ultra mükemmel kaslarına bakmamak için çok büyük çaba sarf ediyordu.

"Aybik, bir daha bir yere girerken tabelasına bakıp öyle gir olur mu? Burası erkek soyunma odası."

"Ben... Dikkat etmemişim. Gideyim en iyisi."

Aybike kapının kulpunu tuttuğunda anında kapıyı tutan elinin üstünde Berk'in elini ve boynunda da Berk'in nefesini hissetmişti.

"Gitme."

Berk kızı belinden tutarak yavaşça kendine döndürdü. Kızın kıvırcık saçlarıyla oynarken yoğun ses tonuyla konuştu.

"Çok özledim seni bebeğim. Tahmin edemeyeceğin kadar çok hem de."

Aybike ellerini o mükemmel beyaz kaslara götürdü. Önce göğsünde ve sonrasında da boynunda gezdirdi ellerini. Çocuğun kızıl saçları, bembeyaz teni ve çilleri... Her şeyi kusursuzdu.

Berk tek eliyle kızı belinden sıkıca tutarken diğer elini de kızın boynunda gezdirdikten sonra yanağına götürdü. Gözlerini kapattı ve burnunu kızın boynuna gömüp kokusunu içine çekti. Anın etkisiyle çocuğun dudakları da boynuna değdiğinde Aybike kızardığını hissetti. Berk Aybike'nin dudaklarına yöneldiğinde ise Aybike Berk'in boynundaki elini göğsüne götürerek çocuğu durdurdu.

"Berk... Yapma."

"Dudakların yapma diyo ama gözlerin hiç öyle söylemiyo Aybik."

Aybike kendini kaptırmamaya çalışıyordu ama durum hiç de kaptırılmayacak gibi değildi. Aybike ellerini tekrar çocuğun ensesine götürdü. Çok bastırmamaya çalıştı Tolga'nın sopayla vurmasından sonra hala acıyor olabilirdi.

"Sen de gözlerimi dinle o zaman."

Kızın fısıldayarak söylemesinin etkisiyle Berk dizlerinin artık tutmadığını hissetti. Aralarındaki minicik mesafeyi de kızı kendine bastırarak kapattı. Zilin çalmasıyla ise uzaklaşmak zorunda kalmışlardı.

"Şey ben gideyim. Şimdi diğerleri de gelir hem buraya."

Aybike kaçarcasına çıktığında ise Berk yine 400 °C ye çıkmış ateşini kontrol etmeye çalışıyordu.

"Sikicem zilini ya. Tam zamanında çalmak zorunda mıydın?"

Beden dersini de bi şekilde atlattıktan sonra sınıfa gittiklerinde yine yeni bir öğrenci gelmişti sınıfa.

'Hayır yani Ataman Kolejinde başka sınıf yok mu?'

"Kendini tanıt istersen yeni sınıfına."

"Ben Kaan Korkut. 18 yaşındayım ve bu sınıfa yeni geldim. Bu kadar."

"Tamam Kaan'cım istediğin yere oturabilirsin."

"Ben şurdaki kıvırcık saçlı arkadaşın yanına oturmak istiyorum."

Berk sırıtarak Doruk'a döndü.

"Yeni bi Asiye Eren sevdalısı galiba ha kanka? Ötekinin adı neydi? Selimdi dimi? İki etti bununla. Geçmiş olsun kanka." diyip Doruk'un omzuna vurdu. Doruk öfkeden köpürüyordu.

Aybike eşyalarını toplayıp Asiye'nin yanından kalkarken Kaan durdurdu.

"Hayır hayır. Kıvırcık arkadaş derken senin yanına oturmak istediğimi kast etmiştim."

Kaan'ın bu sözüyle sırıtma sırası Doruk'a, öfkeden köpürme sırası da Berk'e geçmişti. Berk çocuğa öldürücü bakışlar atarken Doruk konuştu.

"Yeni çocuk galiba Aybike Eren sevdalısı. Geçmiş olsun kanka."

Berk'i taklit ederek omzuna vurdu.

"Doruk defol."

"Bi şey demedim şampiyon sakin."

Doruk ağzına eliyle fermuar yapıp sustu. Berk'in Aybike'ye hisleri çok belliydi ve Doruk da bunu anlamıştı. Kendini tutamayıp devam etti.

"Arkama bakmadan kaçarım kanka bak çok net, çok net."

"Doruuuk. Kes sesini."

Doruk gülerken Berk Aybike'ye ve yanında oturan Kaan'a sinirle bakıyordu.

Bölümü nasıl buldunuz? Twitter ım yok ama hashtag lerden görmüştüm bi ara Berk üstünü çıkarmışken Aybike görse keşke diyenler olmuştu dizide olmuyor ben yazayım dedim. Önümüzdeki bölüm gerçekten hot olacak dediğim gibi umarım fazla yorum ve vote gelir de hemen yayınlarım. Görüşürüüz. 💞

sende tutuklu kaldım | ayberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin