Uğur Akyürek-Aşk İzi 🎶
selamlaar. bu kurguyu özlediğinizi düşünüyorum. satır arası yorum yapıp yıldıza basmayı unutmayın lütfen.
Aybike her zamanki gibi okula gitmek için kıvırcık saçlarını açık bırakıp şekillendirmeye çalışırken abisinin salondan seslendiğini duydu.
"Aybikee! Kızım mesaj falan geldi herhalde sana telefonun ötüyo."
Aybike saçlarını hallettikten sonra Berk'in boynunda bıraktığı morlukları kapatıcı ile kapatmaya çalıştığından bir anlığına mesajın Berk'ten gelebilme ihtimalini unutarak Oğulcan'a cevap verdi. Gelen mesajın keşke Berk'ten olsaydı, dedirtecek cinsten olabileceğini de hesaba katmamıştı.
"Kimden gelmiş?"
"Küçük berk havalimanına hoşgeldiniz diye bi gruptan."
Oğulcan grubun adını anlamlandırmaya çalışırken Aybike aynanın karşısında gözlerini kocaman açıp koştu ve telefonunu hemen Oğulcan'ın elinden aldı. Oğulcan'ın çatılan kaşları sinirlenmiş gibi değildi, abisinin saflığından yararlanarak bir şeyler sallayabilirdi Aybike.
"Küçük berk kim, onun havalimanı kim Aybike?"
Devasa boyutta bir şey, diye düşünse de Aybike şuan sevgilisinin o geceki görüntüsü aklından silinmeliydi, Oğulcan'a yalan uydurmalıydı çünkü.
"Şey ya Oğulcan, o isimde bi havalimanı varmış biliyo musun? Dünya üzerinde çok fazla bilinmeyen bi havalimanıymış, bizimde Süsenlerle aramızda esprisi geçmişti o yüzden öyle yaptık adını."
"Garipmiş."
Abisini inandırmasıyla rahatlayan Aybike konuyu değiştirmek istedi, böylelikle hem bu küçük berk konusu uzamamış olacaktı hem de Harika'ya yardım etmiş olacaktı.
"Abi?"
"Abi mi? Sen varya kesin bi şey isteyeceksin benden ben biliyorum. Yoksa abi demezdin. Hadi söyle bakalım ne istiyosun?"
"Ya bi şey istemek değil de... Harika sence de böyle çok tatlı bi kız olma yolunda değil mi?"
"Harika nereden çıktı şimdi ne alaka?"
"Oğulcan, bak sen Harika'yı seviyosun ben biliyorum ona ne kadar aşık olduğunu. O da seni seviyo ve ben onu affettim. Özür de diledi, aramız çok iyi. Ben onu affetmişken sendeki bu kin niye?"
Oğulcan'ın az da olsa yumuşadığını anlamıştı Aybike, bakışlarından. Zaten Wonderfull'una çok uzun süre kızgın kalamayacağını da biliyordu.
"Bence sen de artık seninle konuşacağı zaman kızı tersleme. Pişman bazı şeylerden ve belli ki düzeltmeye çalışıyo. Şans vermelisin sen de ona."
Oğulcan sessiz kalmayı tercih etti. Bir süre sustuktan sonra da cevap verdi.
"Ya sen Aybike? Sen de bazı şeylerden pişman olmuş birilerine şans veriyo musun?"
Birilerine kelimesine vurgu yapmasından ve sesinin imalı tonundan Berk'i kast ettiği çok rahat anlaşılıyordu. Okulda da artık Oğulcan'ın gözünde en azından normal iki arkadaş gibi konuşabildikleri için belli ki bazı şüpheleri vardı.
"Oğulcan ben kimseye şans falan vermiyorum ve ne dediğini de anlamıyorum zaten. Hadi çıkalım artık geç kalmayalım."
Oğulcan önden gidip Ömer ve Asiye'yle konuşurken Aybike de gruptan gelen mesajlara baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sende tutuklu kaldım | ayber
Teen Fictionberk, aybike'nin güvenini kazanmak istiyordu.