çoğunlukla texting olan çerezlik bi bölüm oldu. yıldıza basıp yorum yapmayı da unutmayın lütfen. iyi okumalar.
"Gel gel."
Harika ile Süsen kıvırcık kızı okula girer girmez kenara çekiştirmişlerdi. Kısa sürede Berkle sevgili olma durumunun içine de girmeleriyle beraber her ikisiyle de çok güzel bi samimiyet yakalamıştı Aybike. Sarışın kız meraklı gözlerle söze girdi.
"Eee. Anlatsana çatlıyorum meraktan neredeydin sen?"
Kıvırcık kız gözlerini kaçırmıştı.
"Berk'le beraberdin dimi?"
Esmer olan şaşkınlıkla konuşmaya başladı.
"Ne? Berk mi? Oha bi dakika. Berk'in seni gördüğü an şaftı kayıyodu zaten de ne ara evinde kalacak dereceye geldiniz siz?"
"Evet Aybikecim. Süsi'nin sorusunun aynısından. Siz Berk'le sevgili misiniz?"
Eskiden olsa Harika güveneceği son kişi falan olurdu ama araları gayet iyiydi ve şuan birilerine anlatmaya ihtiyacı vardı.
"Off tamam. Sevgiliyiz ve Berk'te kaldım dün. Oldu mu kızlar?"
"NE?"
İki kızdan da sevinç çığlıkları yükselirken Aybike onları susturmaya çalışıyordu.
"Ya durun durun biri duyacak şimdi. Evet olduk ama bi siz biliyosunuz bi de Ömer. Başka kimse bilmiyo ve bi süre bilmelerini de istemiyorum."
"Ayy tamam tamam."
Harika arkadaşında yeni fark ettiği ayrıntıya dikkatle baktıktan sonra devam etti.
"Aybikee. İnanmıyorum. O salak beyaz çoraptan kurtulmuşsun. Gururlu bi anneyim şuan ya."
"Cidden çok iyi olmuş Aybike. Fiziğin çok güzel zaten bak böyle şahane olmuşsun."
Aybike Süsen'e öpücük attıktan sonra Harika kızın koluna dostça vurdu.
"Peki, daha önemli bi soruya geçiyorum hazırsan. Çoraba ne oldu?"
"Kedi yırttı. Bende de yedek yoktu."
"Bu kedinin adı Berk olabilir mi acaba?"
"Ya of Süsen."
Gülerlerken tam anlaştıkları gibi Berk Aybike'den sonra okula girmişti ve yanlarından geçerken yanındaki iki kızı umursamadan sevgilisini baştan aşağı süzmeyi ihmal etmemişti. Gözleri bi süre kızın bacaklarında oyalandıktan sonra kıza çapkın bi bakış atıp dudağını ıslatarak sınıfa girmişti. Harika konuştu.
"Bak bak şuna bak. İyi ki saklayalım demişsin he, gözleriyle yedi bitirdi seni."
Süsen eklemeden edemedi.
"Küçük Berk kalkışta."
Harika Süsen'le gülerken Aybike gözlerini irice açıp ikisine de uyarıcı bakışlar atıyordu.
"Berk Aybike dedikodumuz bittiyse sınıfa mı girsek kızlar?"
Harika Aybike'ye tamam sinirlenme anlamında havadan
öpücük attığında sınıfa girmişlerdi.***
Bir kaç dersin ardından Kaan sınıftan çıkmak üzere olan Aybike'yi durdurmuştu.
"Aybike biraz konuşabilir miyiz?"
Aybike Kaan'ı arkadaşı olarak görüyordu ve Berk'le sevgili oldu diye de normalde onunla konuşmayı falan bırakmazdı tabi ki ama çocuğun kendisine karşı arkadaşlıktan başka hisleri olduğunu da hissetmişti. O yüzden en azından şuan konuşmasalar daha iyi olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sende tutuklu kaldım | ayber
Teen Fictionberk, aybike'nin güvenini kazanmak istiyordu.