yirmi altı | duş

1.5K 72 145
                                    

bölümümüz +18 dir 😋 keyifli okumalar. bol yorum yapıp yıldıza basmayı unutmayalım 🤍

"Ne demek bu ya? Sen bi de sana bunları yapmış çocukla sevgili mi oldun Aybike?"

"Ya anne neden anlamak istemiyosun? Evet, Berk çok kötülük yaptı ben de farkındayım ama benden defalarca kez özür diledi zaten yaptıklarını da telafi etmeye çalışıyo."

Genç kız gergince tırnaklarını dişlerken bir yandan da bacağını sallayarak annesiyle konuşmaya çalışıyordu. Nefretlerinin kaynağını anlamak çok zordu gerçekten. Herkes koşulsuzca kabul edilirken tek suçlu Berk miydi yani?

"Bu evde her türlü pisliği yapanlar direkt affediliyo sizin tarafınızdan, neredeyse o Tolga'yı bile bağrınıza basacaksınız, ama konu Berk olunca Berk pislik, Berk'i affedemeyiz değil mi?"

"Mother'ım, evet ben de pek hoşlanmam Berk arkadaştan ama Aybike de haklı gibi şimdi."

"Oğulcan sus. Kızım, bu çocuğun sana yaptığı şeyin farkında mısın sen? Ben kızımın üzülmesini istemiyorum."

"Ya siz böyle saçmaladıkça asıl ben üzülüyorum farkında değil misiniz?"

"Üzüldüğünü sanıyosun güzel kızım. Unutursun iki güne."

"Ben Berk'e çok aşığım, tamam mı? Siz bunu kabullenseniz de kabullenmeseniz de durum bu."

"Sen de kabullensen de kabullenmesen de küçük hanım, o kızıl çıyanla görüşmeye devam etmekte diretirsen babanla beraber beni de unutursun."

Aybike oflayarak evinin kapısını çekip dışarı çıktığında ağlıyordu. Gereksiz yerde gereksiz kişilere olan merhametleri Berk'e etki etmiyordu. En çok da buna sinir oluyordu ya zaten. Anlayışlarının sadece Berk'e işlememesine. Ne vardı sanki Aybike'nin erkek arkadaşı sonuçta, biraz daha ılımlı yaklaşalım diyebilselerdi?

"Aybike? İyi misin abicim?"

"İyiyim Oğulcan, yok bi şeyim."

"Ağlıyosun ama kıyamam ki."

"Canım sıkıldı biraz, dolaşcam öyle."

"Peki, gelmemi ister misin seninle?"

"Yok hayır, gerek yok sağ ol."

Oğulcan kardeşine sarılıp alnından öptü.

"Her ne kadar Berk'e tavırlı olsam da abin olduğum için. E tabi partide olanları bi abi olarak kendime yedirememek de var biraz. Ama ben senin iyiliğini istiyorum. Berk'le mutluysan onunla ol."

"Teşekkür ederim abi, iyi ki varsın."

Aybike Oğulcan'la sarıldıktan sonra Berk'e gidecekti, kararlıydı. Şuan ona çok ihtiyacı vardı.

ömer: aybike'm
ömer: yetişemedim galiba sana gitmişsin evden iyi misin güzelim?

aybike: iyiyim iyiyim ömer düşünmen yeterli

ömer: hava alcakmışsın biraz oğulcan öyle dedi

aybike: oğulcan'a öyle dedim
aybike: berk'e gitcem
aybike: yalan söylemekten nefret ediyorum ama yine de berk'e karşı hala duvarları var ve söylemeye çekindim

ömer: haklısın canım benim
ömer: onun yanında olmak istiyosan git tabi
ömer: yine yatak kırmayın da 😉

aybike: NE/
aybike: hı hı 😽

sende tutuklu kaldım | ayberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin