BİZ GELDİKKKKK
aybike'nin kumsal'a hamile olmasını öğrenmesiyle ilgili bir geriye dönüş bölümü olduuu
ikinci özel bölümümüzde yıldıza basıp bolca yorum yapmayı unutmayın 🍯🍓
*boş gezenin boş kalfaları grubu*
berk: NASİ YA
berk: KARIM NERDE
berk: evde değil 😭aybike: karım ne amk
berk: afedersin bebeğim
berk: neredesin
berk: ÖZLEDİM YA 😭😭😭ömer: bi dur amk sikine sahip çık artık
ömer: kız kendi başına bi yerlere gitsin salberk: bak çocuk
berk: seni karım yaparken aybike'yi kıskanmaman gerektiğini bilmeliydin
berk: öncelik bebeğimin çünküharika: küçük vampir
harika: karın ben de kalacak bugün
harika: kız kıza vakit geçirmek istiyoruz musallat olmaberk: aybike
berk: özele gelir misin güzelim?*berk-aybike özel konuşma*
berk: güzelim
berk: cidden harika'da mı kalacaksın?aybike: evet?
aybike: bi sorun mu var?berk: evet
berk: çok büyük bir sorunumuz var
berk: ben seni özlüyorum 😭
berk: seninle sarılmazsam uyuyamamaybike: ask tanem
aybike: benden önce nasıl uyuyosan
aybike: şimdi de uyuyabilirsin
aybike: zor bir şey değil, emin olberk: hayır zor :(
berk: sana dokunmayı özlüyorum güzelim
berk: kucağımdaki hareketlerini
berk: dudaklarının dudaklarımdaki uyumunuaybike: berk
aybike: hayatım daha dün gece seviştik
aybike: iki hafta önce kumsalda bile seviştikberk: denizden çıktıktan sonra
berk: bana güzel göğüs manzaranı sunmayacaktın...aybike: azgınsın
aybike: benlik bir şey değilberk: sen de çok güzelsin
aybike: öpeyim
berk: işte ben de bunu diyorum
berk: sarı cadıya gitme gel beni öpaybike: görüşürüz sevgilim
berk: 🥺
.
"Ta-tam." dedi sarışın kız elindeki hamilelik testini heyecanla gösterirken. Aybike'nin birkaç gündür mide bulantısı vardı ve hamile olmasından şüpheleniyorlardı.
Süsen ve Asiye de hamilelik testini yapması için Aybike'nin isteksizliğine karşı ısrarcı davranıyorlardı.
"Of kızlar. Çıkmayacak zaten ne gerek var yapmama."
"Sus Aybike ya." dedi mızmızlanarak Harika. Bu testi yapmasını herkesten çok istiyordu. "Hamile olduğuna eminim neredeyse. En son ne zaman küçük berk kalkışa geçti anlat hemen."
"Oha."
"Hadi hadi, bekliyoruz burada anlat."
"Ya kumsaldaydık işte geçen gün, denizi izlerken bir anda öpmeye başladı beni. Sonrası da geldi zaten."
Biraz düşünür gibi yapıp başını olumsuz anlamda salladı Harika.
"Yok bu kadarı kabul etmiyorum. Detaylı da anlatacaksın bana ama şimdi değil. Şimdi... test yapma zamanı. Hadi!"
Sarışın arkadaşının ve diğerlerinin de zorlamasıyla lavaboya girdi Aybike. Testi yapıp sonucu beklerken gözlerini kapadı. Bebek isteyip istemediklerini henüz konuşmamışlardı Berk'le, zaten daha çok erkendi. Ama elinde hamilelik testini tutuyor olmak ve sonucun pozitif olma ihtimali onu çok heyecanlandırmıştı.
Kapalı gözlerini aralayıp teste baktığında gördüğü iki çizgiyle yutkundu. Hamile miydi şimdi?
Kapıdan şaşkınlıkla çıktığında kızlara testi gösterdi. Süsen ve sonrasında da Asiye çığlık atıp kıza sarılırken Harika ise şaşkınlıktan çıkamamıştı.
"Ben şimdi ne yapacağım kızlar?"
"Ne yapacağımı mı var kuzum, gideceksin Berk'e haberi vereceksin."
.
Aybike, kızlardan ayrılıp eve geçtiğinde kızıl çocuğun elindeki beyaz çikolatayı görmesiyle canı çekmişti. Berk eşinin geldiğini görür görmez yerinden kalkıp kızı belinden kendine çekerek boynuna kokulu birkaç öpücük bırakmıştı.
"Gelmezsin sanmıştım yavrum, nasıl özledim seni bir bilsen."
Elleri kızın kalçalarına indiğinde Aybike çocuğu durdurdu.
"Berk, şu çikolatayı versene bana."
"Güzelim yaa." dedi kızıl mızmızlanarak. "Boşver çikolatayı şimdi."
Yeniden başını kızın boynuna gömdüğünde geri çekildi Aybike.
"Berk! Hamile insana böyle mi davranılır? Aşeriyorum burada."
Kızıl, birkaç saniye boş boş eşinin yüzüne bakmakla yetinmişti.
"Nasıl yani? Hamile misin?"
Genç kız başını hafifçe sallayıp onayladığında yutkundu Berk. Yüzünde hafif bir gülümseme oluşurken de kızı kucağına alıp döndürmeye başlamıştı.
"Berk, dur."
"Güzellerim benim ya."
Başının dönebileceğini düşünerek kızı yavaşça yere bıraktığında sandalyeye oturmasını sağladı. Kendi elleriyle beyaz çikolatadan yedirdiğinde kızılın telaşına gülüyordu kız.
"Sen öyle rahat mısın bebeğim? Yok hayır tabi ki de değilsindir. Gel sen şöyle."
Kızı yeniden kucağına alıp yatak odasına götürdüğünde özenle yatağa yatırmıştı. Büyük elleri arasına aldığı ellerini öptükten sonra sevdi.
"Dinlenmelisin bebeğim sakın yorma kendini. Canının istediği bir şey var mı? Hemen söyle bana, alayım."
"Berk, sakin olur musun? İyiyim ben böyle canım da bir şey istemiyor."
Kızıl biraz daha sakinleştiğinde önce dolu gözleri sonra da elleri eşinin karnını bulmuştu.
"Bebeğimiz olacak."
"Evet."
"Sana benzesin. Saçları, gözleri, kokusu, gamzeleri hepsi sana benzesin."
Gülümsedi kız. Karnını öpüp yavaşça dizine yatan kızılın saçlarıyla oynamaya başladı.
"Bence sana benzesin. Kızıl saçları, çilleri, gamzeleri de sana benzesin."
Derin bir nefes verip saçlarından çillerine geçerek ellerini orada dolaştıran kızın avuç içini öptü.
"Sizi çok mutlu edeceğim, söz veriyorum."
Kızılın saçlarının kokusunu içine çekti Aybike. Biliyordu, Berk'in mükemmel bir baba olacağını. Çok güzel bir aile olacaklardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sende tutuklu kaldım | ayber
Teen Fictionberk, aybike'nin güvenini kazanmak istiyordu.