Bölüm Sözü: "Senin hislerini kendiminkinden daha çok önemsiyorum çünkü."
Bölüm Şarkıları: "Emir Can İğrek-Defoluyorum"
"Ferah Zeydan-Yanlışız Senle"Sabah uyandığında okula gitmeyi hiç istemiyordu Aybike. Hala görüntülerle ne yapacağına karar verememişti. Planı tamamlaması lazımdı. Babası için. Kendisi için. Ama Berk'in dedikleri de aklından çıkmıyordu ki. Ciddi miydi söylediklerinde?
'Tabiki ciddiydi. Sonuçta kamerayı ve benim dinleyeceğimi bilmeden söyledi onları.'
Oflayarak yataktan kalktı Aybike. Zorla hazırlandı ve saçlarını açık bıraktı. USB'ye kararsızca baktıktan sonra almaya karar verip cebine koydu.
Berk'ten :
Berk kendini iyi hissetmiyordu. Okula gitme gücünü bile bulamadı kendinde. Ama görüntüler ortaya çıktıktan sonra tüm yükü Aybike'ye bırakamazdı. Orada olmalıydı. Güçlükle kalkıp hazırlandı ve okula gitti.Berk'in gözleri yine Aybike'yi arıyordu. Aybike sınıfa girdiğinde ise Berk'e bakmamaya çalıştı. Umursamamazlıktan değil ama. Eğer Berk'e bakarsa ona kıyamazdı ve duygularına engel olamazdı. Aybike bunu istemiyordu. Tek istediği Berk'ten uzak durmaktı. Berk Aybike'nin ona bakmamasıyla önüne döndü ve derin bi nefes verdi.
İlk teneffüs geçti, ikinci ve üçüncü teneffüs de. Berk Aybike'nin hala bi hamle yapmamasına anlam veremiyordu. Aybike'nin atağa geçmesi Berk için olumsuz gibi gözükse de Berk bunu istiyordu. Sonrasında Aybike'den tekrar tekrar özür dileyip güvenini kazanmaya çalışacaktı çünkü. Öğle arasına geldiklerinde Berk daha fazla sabredemedi. Aybike boş bir sınıfın önünden geçerken kızın da boşluğuna denk getirip kolundan tutarak sınıfa çekti ve kapıyı kapattı. Aybike Berk'ten uzak durmaya çalışırken çocuğun bu hamlesi hiç iyi olmamıştı.
"Berk manyak mısın? Ne yaptığını sanıyosun?"
"Asıl sen ne yaptığını sanıyosun Aybike? Görüntüleri niye yaymıyosun? İntikam için değil miydi hepsi? Okuldayız işte. Alsana intikamını neyi bekliyosun?"
"Hemen gelir gelmez yaymamı mı bekliyodun? Beni kendinle karıştırdın galiba. Ben senin gibi elime geçen ilk fırsatta değil de doğru zaman geldiğinde alırım intikamımı."
Son cümleyi söylerken Berk'e doğru bir adım atmıştı.
"Beni hiç affetmeyecek misin?"
"Niye? Görüntüleri sileyim diye m-"
"Görüntü falan umrumda değil! Umrumda olan tek şey sensin."
Berk Aybike'ye adımlayıp kollarını tuttu.
"Dün de söylediğim gibi. Gerçekten özür dilerim. Çok pişmanım diyorum neden bana inanmıyosun?"
Aybike geri çekildi.
"Güvenmiyorum sana."
Berk onaylarcasına başını salladı sinirle.
"USB nerede?"
"Ne?"
"Bi USB'ye aktarmışsındır herhalde. Anı olsun diye çekmedin ya bizi. USB nerede?"
Aybike sırıtarak elindeki USB'yi gösterdi.
"Napıcaksın? Zorla almayı falan mı düşünüyosun?"
Berk kıza yaklaşıp yanağını avuçladı ve parmağıyla gamzesini sevdi.
"Yok tatlım. Anın tadını çıkarmayı tercih ederim şuan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sende tutuklu kaldım | ayber
Teen Fictionberk, aybike'nin güvenini kazanmak istiyordu.