#4#

1.8K 155 71
                                    

Aria Potter

Burnuma değen tüyü elimle ittim ve gözlerimi araladım. Karşımda bana gülümseyen sarışın çocuğa karşı gözlerimi büyüttüm ve aniden ayağa kalktım.

"Ne oluyor ya! James nerede? Sen kimsin?"

Çocuk arkasını dönüp bavulunu aldı. Bu arada homurdanıyordu.

"James... Ne yaptığına bak işte... Kız hatırlamıyor beni.."

Bavulundan aldığı galleonlar ile tekrar yerine koydu ve ben ona ters ters bakarken yan tarafımdan bir ses geldi.

"Bu konuda sana katılıyorum Kılkuyruk. Hem James nerede kaldı? Sadece kazan pastası almaya gitmişti."

Kumral çocuğun elindeki kitabı indirince yüzünü görebildim. Gözlerimi açıp ona baktım.

"Remus?"

Remus bilmişçe gülümsedi ve şimdi bize şaşkın gözlerle bakan sarışın'a baktı.

"Demiştim, değil mi?"

"Ama hayır! Neden sadece seni hatırlıyor! Ben çıkıyorum, bizimkilere bakacağım."

Kızgınca kompartımandan çıkarken arkasından garipçe baktım.

"Galiba arkadaşının sorunları var.''

Remus omuz silkti ve kitabını tekrar eline aldı.

"Her zaman böyle değildir. Sadece bu aralar biraz... Garip?"

Onu şimdilik boşverdim ve James'in ceketini alıp üstüme giydim.

"James nerede?"

Derin bir nefes aldı.

"Bunu her zaman yapmak zor olacak... James sana kazan pastası almaya gitti. Çok seviyormuşsun. Ama gideli 26 dakika oldu ve hâlâ dönmedi."

"Neyse, ben gidip bakarım şimdi."

Kitabını yüzünden indirmedi bile.

"Hayır. Senin dışarı çıkmamanı söyledi. Kaybolurmuşsun."

Yerime oturdum ve ayaklarımı karşıdaki koltuklara uzatmaya çalıştım. Ucu yaklaşmamasına rağmen koltuktan kayarak ayaklarımı değdirmeye çalıştım.

Sonunda başaramayınca Remus'a döndüm. Hâlâ kitabını okuyordu.

"Ne okuyorsun?"

"Biçim değiştirme büyüleri."

Önüme gelen kakülüm ile üfleyerek onunla oynamaya başladım.

Karşı koltuğa gidip uzandım. Tavana bakarken yerimde doğruldum.

"Remus, sence ben hangi binaya seçilirim?"

Kitabı yüzünden indirdi ve düşünen yüz ifadesi ile bana baktı.

"Hmm... Safkansın, Slytherin olabilirsin. Ama ailen Gryffindor, bu yüzden Gryffindor da olabilirsin. Senin Hufflepuf olacağını düşünüyorum. Ravenclaw için ise... O kadarını henüz anlamadım."

"Dediğin binalardan sadece Gryffindor'u biliyorum."

"Ah, bunu anlatsam tekrar unutacaksın. Ama olsun, Ravenclaw daha çok zekilerin gittiği binadır, oradakiler daha çok ders notlarıyla ilgilenirler. Armaları kuzgun ve bina renkleri mavi."

"Yani inekler?"

"Tam olarak öyle değiller. Daha çok çalışmayı seviyorla-... Tamam, inekler."

Ona kocaman gülümsedim.

missing memory, sirius orion black.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin