#15#

857 76 20
                                    

III.KİŞİ

Aria adını duymasıyla arkasına döndü ve gördüğü Regulus ile ona bakakaldı. Regulus ise Aria'nın kucağında ki Hufflepuf armalı kıza baktı ve ona doğru bir adım attı.

"Regulus? Sen- sensin değil mi?"

Aria'nın onu hatırlaması ile rahatladığını hissetti Regulus. Bu durumda iken bir de kendisi tanıtmak istemiyordu.

"Benim. Sen, ne yapıyorsun burada?" Slytherin grubundan duyduğu bazı dedikodular yüzünden koridorları gözetlemek istemişti. Ama karşısındaki manzara, Slytherin grubunun gerçekleri konuştuğunu gösteriyordu.

"Regulus... Beth, öldü."

Regulus'un kafasındaki çarklar dönmeye başladı ve gerçeği anladı.

Sırlar Odası açılmıştı.

Regulus büyük adımlarla onun yanına geldi ve eğilip Aria ile cesedi ayırmaya çalıştı.

"Aria, Aria kalk. Gitmeliyiz buradan, hemen! Burada olmamalısın. Aria gidelim!"

Aria'yı ayağa kaldırmaya çalıştı ama Aria onu dinlemiyor, ağlıyor ve sayıklıyordu.

''Yılan... Regulus onu yılan öldürdü! Ben- ben birşey yapamadım. Regulus..."

Regulus onun ayağa kalkmayacağını anladığında cesedi Aria'nın dizinden itti. Aria eliyle Beth'in kolunun tutmaya devam ederken Regulus ona eğildi ve ellerini yanağına koydu.

"Bak, buradan gitmezsek cinayet başımıza kalacak. Hemen gitmeliyiz. Aria!"

Bağırışıyla Aria sonunda ona baktı ve uykudan uyanır gibi kendine geldi.

"Aria? İyi misin? Boşver, buradan gidelim de her şeyi anlat. Kalk hadi!"

Kolunu omzuma attı, Aria ona yardım etmedi, ama engel de olmadı. Regulus onunla birlikte ayağa kalktığında nereye gideceğini bilemedi ve kendini bulduğu ilk boş sınıfa attı.

Regulus kapıyı kapatmıştı ki az önce geldikleri koridor'dan bir çığlık sesi yükseldi. Regulus kapıyı açmadı ve Aria'ya yöneldi.

''Birisi çığlık attı!"

Regulus ellerini saçından geçirdi ve yüzünü sıvazladı. "Duydum."

Biraz bekledi ve kafasında şekillenen plan'ı ile Aria'ya yaklaştı ve yanına oturdu.

Öylece karşıya bakan Aria yanına oturan beden ile ona döndü. Bu an, unutmak istediği listenin başında geliyordu.

"Bak, şimdi buradan çıkıp az önce hiçbir şey olmamış gibi kalabalığa karışacağız. Kimse cesedi senin gördüğünü bilmeyecek. Bu, aramızda sır olarak kalacak ve ne Potter'a, ne de Dumbledore'a bunu söylemeyeceksin. Aria, beni anladın değil mi? Bu bir sır."

Aria ona güvenmek istedi ama cübbesinde bulunan yılan arması kafasının karışmasına neden oluyordu.

Bir Slytherin neden ona yardım etsin ki?

Bunun bir oyun olduğunu düşündü, ama düşüncelerini beden diline dökemeyecek kadar yorgun hissediyordu.

"Bana neden yardım ediyorsun? Bir Slytherin Gryffindor'a neden yardım eder ki?"

Regulus ona gülümsedi ve elini tutup sıktı.

"Çünkü arkadaşlar böyle yapar."

"Arkadaş?"

Regulus onu onaylar şekilde kafasını sallayınca Aria gülümsedi.

"Gryffindor ve Slytherin arkadaş olabilir mi?"

missing memory, sirius orion black.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin