Remus Lupin
"Biri konuşmaya başlasın yoksa ortalık karışacak." Ellerimle yüzümü sıvazladım ve James'in koluna dokundum. "Sakin kalman gerekiyor James."
Derin nefes alıp verirken sıktığı asayı elinden aldım. Her an patlayacakmış gibi bir hali vardı, tedbiri elden bırakmamak lazımdı.
Şu an İksir dersinde olmamız gerekiyordu ama biz Çapulcular, Lily, Marlene, Lestrange ve Serina tayfası ihtiyaç odasında oturmuş birbirimize bakıyorduk. Kimseden çıt çıkmıyordu ve James her sessiz saniyede daha da sinirleniyordu.
Ne diyebilirim ki, aynı şey benim başıma gelse ben de böyle olurdum.
"Şimdi," diğerek söze girdi Sirius. "Biz mi soralım yoksa siz mi anlatmaya başlayacaksınız, en başından beri."
Marlene ve Lestrange yan yana dldukları için birbirlerine baktılar. Sessizlikleri kafalarda yanlış bir imaj oluşturmuştu bu yüzden söze girdim.
"Aria'nın hafızası ile ilgili sorununda sizin payınız var mı?"
"Size bunu neden anlatalım?" Lestrange'in rahat tavrına karşı güldüm. "Eğer bize anlatmazsan kanıtlarla beraber Dumbloder'a gideriz ve eminim bu olayı çözmek onun için çok basittir. Birkaç damla veritaserium sizi istemeseniz bile konuşturacaktır, ama biz bunu istemiyoruz, değil mi Sirius?"
"Aylak her zamanki gibi haklı," diyerek bana katıldı Sirius. O da en az Lestrange kadar rahat görünüyordu, içinde ne fırtınalar dönüyordu kim bilir.
"Bence veritaserium için Dumbledore'a gitmemize gerek yok," dedi Lily ve kaşlarım havalandı. Yok artık?
Cüppesinin cebinden çıkardığı küçük şişeyi salladı ve Lestrange'in yuükunduğunu gördüm.
"Tamamen yasal. İksir dersinde en iyi yapan kişi için verilecekti. Yani burada kendi isteğinizle konuşmazsanız Dumbledore'a gitmeye gerek kalmadan sizi konuştururum, yani konuştururuz."
Serina ıslık çaldı ve kısaca alkışladı. James'in Lily'e bakmamak için direndiğini fark ettim.
"Hâlâ konuşmayacak mısınız?"
"İki şartım var."
"Sence şu an şart koyacak ddumda mısın şerefsiz?" Sirius bacağını dizinin üstüne attı ve koltuğa yaslandı. Her an Lestrange'e dalabilir gibiydi ama bunu asla belli etmiyordu.
"Anlatırken onu tutacaksınız," dedi ve çenesiyle James'i gösterdi. James'in güldüğünü duydum ama bakmadım. "Ve bu olanları anlatmayacaksınız. Anlatsanız bile benim adım geçmeyecek."
"Peki ya kız?" dedi Serina. "Ona da mı şartlar geçerli?"
"Kız umurunda değil, ne istiyorsanız yapın."
Marlene'ın gözleri büyüdü ve yeni tanımaya başladığı çocuğa baktı. Gözlerinde saf nefret vardı.
"Sen! Her koşulda beni koruyacağını söylemiştin!"
"Ama sana bana güvenmemeni de söylemiştim."
"Marlene, hiçbir Lestrange'e güven olmaz, ve bunu öğrendiğini göre her şeyi zorlamadan anlatırsın diye umuyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
missing memory, sirius orion black.
FanfictionAğabeyi James Potter'ın yaptığı bir şaka sonucu sürekli hafıza kaybı yaşayan Aria Alyina Potter, bir yıllık gecikme ile Hogwarts'a gider. - #Hufflepuf |🥇| 25.10.2022 #Lilyevans |🥈| 30.09.2022 #Potter |4️⃣| 13.08.2022 -