#12#

1.1K 98 24
                                    

III. KİŞİ

Aria uyandığında akşam olmuştu. Hatırladığı şeyler ile kalkıp etrafına baktı. Hiçbir şey göremeyince bunları unutmamak için hızla bir parşömen ve tüy kalem alıp aklındakileri yazdı. Altına imzasını attı ve parşömeni kaldırdı.

Duvardaki saati görünce kaşlarını çattı.

"Niye bu kadar uyumuşum ki?"

Yatağını düzeltti ve odadan çıktı. Akşam yemeğine yetişebileceğini biliyordu, doğrusu kurt gibi de acıkmıştı.

Gryffindor ortak salonuna inince etraftaki kalabalık dikkatini çekti. İnsanlar gruplara ayrılmış kendi aralarında bir şeyler fısıldaşıyordu. Aria ne olduğunu anlamadan en yakınındaki grubun yanına gitti.

"Merhaba, acaba ne oluyor?"

İçlerinden kızıl saçlı kız Aria'nın cübbesinden armasına baktı ve kaşlarını çattı.

"Ne olduğunu bilmiyor musun?"

"Şey, uyuyordum, o yüzden haberim olmamış olabilir."

"Neyse. Şişman hanım az önce bir Ravenclaw'lının zorla buraya girdiğini söyledi. Bağırdı, galiba giren kişi önce şifre denemiş, bulamayınca da tabloya zarar vermiş. Şişman hanım mecburen kapıyı açmış. Az önce bağırdı ve Dumbledore'u istedi. Dediğine göre giren kişi hâlâ burdaymış. Çıkmamış."

"Peki, kimmiş? Yani, Ravenclaw'lılardan eksik olanlardan biridir. Bunu bilemezler mi?"

Kız omuz silkti ve o anda tablo açıldı ve Çapulcular salona giriş yaptı. James'in gözleri otomatikmen Aria'yı bulurken Aria ona gülümsedi. Ona doğru gidecekken James hızla yatakhanesine çıktı. Aria kaşlarını çatıp arkasından baktı ve diğerlerinin yanına ilerledi.

Yanlarına gelince giden James'in arkasından baktı.

"James'in nesi var?"

"Boşver. Kafanı böyle şeylerle doldurma. Ne olmuş biliyor musun?"

"Hıhı. Ravenclawlının teki gelmiş içeri girmek istemiş kadın almayınca da ona biraz zarar vermiş, kadın içeri almış ve hâlâ içerde olduğunu söylüyormuş."

"Zarar mı vermiş? Gryffindor binasına böyle bir cesaretle giren bir Gryffindor olabilirdi."

"Pete haklı. Ben bir Ravenclaw'dan şifreyi çözmesini beklerdim. Ama yine de güzel yöntemmiş, tablo'ya yazık olmuş ama, sonuçta içeri girmiş."

"Sirius saçmalama. Onu övüyor musun şu an? Hâlâ içerideymiş, birine zarar verebilirmiş diyoruz."

"Bence amacı başka kimseye zarar vermez. Yani, ben öyle olsam öyle yapardım."

Aria kaşlarını çattı ve gözlerini etraftan çekip Sirius'a baktı.

"Ne? Kendi binan'a zorla mı gireceksin? Ha bir de kimseye zarar vermeyeceksin. Senden beklemiyordum."

"Benden çoğu şeyi beklemezsin, ben ani karar adamıyım. Kararlarımı bir anda verip uygularım."

"James de öyle. Gerçekten, ne oldu ona? Siz kesin biliyorsunuzdur. Belki ben de biliyordum ama unuttum.''

Remus ve Sirius bakıştı. Sirius o konuyu Remusa da anlatmıştı ve Remus artık bu hastalığın bir çözümünü bulmaya çalışacağını söylemişti.

"Derste profesör bunu dışarı attı. Ben paçayı kurtardım ama o kurtaramadı. Çıkınca da Slytherinliler ile atışmış. Kafası bozuk,takılma. Yemeğe gidelim mi artık?"

missing memory, sirius orion black.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin