#20#

634 47 12
                                    

Cassiopeia Serina Black

Ravenclaw ortak salonunda yanımdaki Sirius ve ikizler ile dikkat çekmemeye çalışıyordum.

"Gryffindorluların burada ne işi var?"

Gelen ses ile gülümsedim ve çocuğa yaklaştım. Kahverengi gözlü, siyah kıvırcık saçlı ve yuvarlak yüzlü çocuğun gözlerinde garip bir pırıltı vardı. Olay çıkarmak isteyen birinin gözleri gibiydi.

"Biz sadece bir arkadaşa bakıyorduk. Merak etme, düşmanınız değiliz."

Tek kaşını kaldırıp beni baştan aşağı süzünce kaşlarımı çattım.

"Ne bakıyorsun kardeşim! Birine baktık dedik uzatma işte!"

Gözlerini büyütüp bana yaklaşırken elimi asama attım ama onu kullanmama gerek kalmadan aramıza Jonathan girdi.

"Tamam, yeter. Elliot, onlar bizim arkadaşlarımız. Sorun çıkarmaya gerek yok."

Çocuk kafasını sallayıp bize bakış attıktan sonra ortak salondan çıktı ve nefesimi seslice bıraktım.

"Neyse. Şu çocuğu nerede bulabiliriz?" Sirius sonunda olaylara müdahale etmesi gerektiğini anladığında biraz geçti. Takılmadım.

"Çocuğun adı neydi?"

"Aidan. Sadece isim var. Soyadını bilmiyoruz."

Jonathan Anna'ya baktı ve Anna bize yaklaştı.

"Tamam, şöyle kabaca göz gezdirirsem binada dört, ya da beş tane Aidan var. Soyadı da yok. Birinci ve yedinci sınıflarda Aidan yok. İkinci sınıflarda bir, üçüncü ve dördüncülerde iki, beşinci de bir ve altıncı sınıflarda iki tane vardı. Altı tane varmış ama neyse. Aradığımız çocuk Gryffindor binasına girebilecek kapasitede biri olmalı. Bilemedim. Jonathan?"

Sirius bana doğru eğilirken ikizler aralarında konuşuyorlardı.

"Bütün binayı tanıyor mu?"

"Evet. Biraz fazla sosyaldir. İkizinin aksine."

Anna'nın bize dönmesiyle eski konumuna geçti ve ellerini birleştirdi.

"Tamam. Şöyle yapıyoruz. Bu binada başka bir binaya kaçak şekilde girecek kişilik üç kişide var. Lestrange, Cornfood ve Mulciber.  Lestrange ve Mulciber altıncı, Cornfood beşinci sınıf. Şimdi burada yoklar, bu yüzden odalarına gidebiliriz."

"Bekle, burada olmadıklarını nereden biliyorsun? Ya odalarında bulursak? O zaman işin içinden nasıl sıyrılacağız?"

Sirius'a bir gariplik vardı. Hayatı doğaçlama yaşayan biri olarak plan yapıyor olması gözlerimi yaşartıyordu.

"İşte bunlar için de Anna'nın senaryoları imdadımıza yetişiyor!"

Sirius'un bakışları beni bulurken kaşlarını kaldırdı. "Kimlerle arkadaşsın sen?"

###

James Potter

Koridorda attığım sert adımlar ile konuşmak için ağzımı açıp sağ tarafıma döndüm ama karşılaştığım tek şey boşluk olunca kaşlarımı çatıp durdum.

missing memory, sirius orion black.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin