#18#

718 59 8
                                    

III.KİŞİ

James Potter konuşmaları duymak için kullandığı asasını indirdi ve sıkıntıyla nefes aldı. Kardeşinin yaptığını anlamamıştı evet, ama Sirius ne peşindeydi?

James Sirius'un kardeşine karşı boş olmadığını biliyordu ama yine de onu paylaşmak istemiyordu.

Ayrıca Aria, ne zamandır Regulus ile onu öpecek kadar yakınlaşmıştı?

Onları daha fazla uzaktan izlememeye karar verdi ve ilk olarak Aria'ya ilerledi. Boğazını temizledi ve ikilinin bakışmasını böldü.

"James?"

"Aria." Gözlerini Regulus'a çevirdi. "Ve Regulus."

Regulus yutkundu ve Aria'ya kısa bir bakış atıp ayağa kalktı. "Merak etme Potter, kardeşine zarar vermedim. Bir daha bizi bir arada görmezsin zaten." Aria ayağa kalkacaktı ki Regulus ondan önce davranıp yanlarından ayrıldı.

"Aria, neler oluyor?"

Aria ayağa kalktı ve Regulus'un ardından baktı, James'i geçiştirmeye çalışıyordu. "Bir şey yok James, sonra konuşalım m-"

James yanından geçecekken kolundan tuttu ve onu durdurdu. "Hayır. Önce konuşalım. Hesap soruyorum gibi düşünme, sadece, abi kardeş konuşması."

Aria kafasını gözden kaybolmuş Regulus'tan çekti ve ağabeyine çevirdi. "Tamam."

Eski yerine otururken James yanına oturdu ve Sirius ile Serina'ya baktı.

"Onu seviyor musun?"

"Hayır."

James ona sormamak için kendini tuttu. Madem sevmiyordu, amacı neydi?

Aralarındaki sessizliği Aria bozdu. "Bana ne zaman anlatmayı düşünüyordun?"

"Aslında, sana bunu söylemek için hazırlanıyordum. Daha fazla saklayamazdım sonuçta. Doğru zamanı bekliyordum ve-"

"Ve o an hiç gelmedi değil mi?"

"Aria, ne bekliyordun ki? Hafızan sürekli değişirken sana bunu söylersem zihnin daha da karışacaktı. Ayrıca, bunu sana Remus anlatacaktı."

"O nerede bu arada?"

"Serina ile kütüphanedeler." Ona Serina biraz ileride Sirius ile senin hakkında konuşuyor diyemedi.

"Aklıma gelmişken, Serina kim? Sirius ile ne bağı var?" Lily'nin Serina hakkında anlattığı şeyleri hatırlıyordu ama içinden bir ses, James'e bunu söylememesi gerektiğini söylüyordu.

"Serina eskiden, yani sen okula gelmeden, burada okuyordu. Senden bir yıl önce ayrıldı. Sirius'un kuzeni."

Aria zaten bildiği şeyler için bir şey söylemedi. Asasını elinde çevirirken James'in sıkıntıyla nefes aldığını duydu. "Aria, gitmeliyiz. Annemler gelmiş olmalı."

"Sen de mi geliyorsun?"

"Tabii ki. Seni yalnız bırakmam."

Aria alayla güldü ve ayağa kalktı. Gözü ilerideki ikiliye takılırken ona bakan Sirius'a gülümsedi ve karşılık alamayınca kaşlarını çattı. "Derslerden kaçmak için bahane mi arıyorsun yoksa?"

"Beni hiç tanıyamamışsın. Senin duru- yani hastalığını avantaja çevirmem." Aria hâlâ yerde duran James'in yüzüne baktı ve şaka yapıp yapmadığını anlamaya çalıştı. "Cidden mi?"

James gözlerini devirdi ve ayağa kalktı. Aria'nın kolundan tutup içeri geçerken göz ucuyla ikiliye baktı. "Cidden tabii ki. Seni ne kadar sevdiğimi tam anlayamadın galiba."

missing memory, sirius orion black.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin