#9#

1.4K 110 36
                                    

Flashback
~I.Kişi~

Yemekten başımı kaldırıp anneme baktım. Sonra tekrar bakışlarımı yemeğe indirdim. O sırada James elindeki çatalı sallayarak Babam'a döndü.

"Yarın Sirius ile Diagon sokağında buluşacağız. Uçuç tozu kullanmam gerekli."

Göz devirdim. Yine dilinden düşürmediği Sirius Black.

Ona karışmadım. Konusu kapandıktan sonra ben konuşacaktım ve uzun sürmemesi gerekliydi.

Elimdeki çatalı masaya bıraktım ve sandalyede geriye yaslanıp ellerimi göğsümde kavuşturdum. James benden gelen atakla bana baktı. Ama konuşmadığımı görünce sustu.

"Aria da seninle gelsin. Hem Diagon'dan alması gereken son birkaç şey kalmıştı."

Babam'ın konuşmasıyla hızla gözlerimi açıp atıldım.

"Olmaz! Benim işlerim var!"

James tek kaşını kaldırıp bana baktı.

"Ne işin varmış? Yine şu Alex denen çocukla mı buluşacaksın?"

"James doğru konuş. Daha sana kaç kez söyleyeceğim, Alex benim sadece arkadaşım."

Bana alayla gülümsedi.

"Hıhı. Ben de İngiltere Prensi'yim zaten."

"James seninle gelmiyorum diye sevinmen gerekmiyor mu?"

James beni takmadı ve babam'a döndü.

"Baba. Ben biliyorum. O Alex denen çocuk bundan hoşlanıyor. Yarın birgün aşık olur hiç çekilmez o zaman."

Elimle başımı ovuşturup babam'a baktım. Tabi ki de James'i destekleyecekti. En az onun kadar kıskançtı.

Beklediğim gibi çıktı. Babam James'e bakmayı kesti ve bana döndü.

"Aria? Gerçekten öyle mi?"

"Baba ya. Sanki öyle değil desem James'in dediğine inanmayı bırakacaksın."

Gülümsedi.

"Beni iyi tanımışsın. Doğru. Sen de yarın James ile git. Hayvan almayı unutmuştun. Onu da alırsın."

"Ben hayvan istemiyorum ki. Hem Hogwarts'ta hayvan'a nasıl ihtiyacım olacak? James'in baykuşunu kullanırım işte. Kedi veya kurbağa ile de hiç uğraşmak istemiyorum."

İkisi de bana aynı şekilde bakmaya devam etti. Çözüm olarak annem'e baktım. Saçımı boyatacağımı sadece o biliyordu.

"Rahat bırakın kızı. James, sen tek başına git. Aria'nın işleri var."

Daha sonra ağzını açmış James'e korkunç bir bakış attı.

"Ve bu işler arasında Alex ile görüşmek yok."

James ağzını kapattı ve bana döndü.

"İyi. Bu yeterli. Hem, kedi, kurbağa veya baykuş dışında istediğin bir şey varsa söyle,onu alayım."

"Beni koruyacak birşey olsun. Herkes ondan korksun. Sadece bana özel olsun. Bu özellikleri karşılayan ne var?"

missing memory, sirius orion black.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin