#7#

1.4K 116 19
                                    

Aria Potter

Uyandığımda gözlerimi açmadan kulağıma gelen fısıltıları dinlemeye karar verdim. Konu bendim.

"Marlene, ne dediğinin farkında mısın?"

"Evet farkındayım. Sirius'un o kıza nasıl baktığını görmedim mi sanıyorsun?"

"Saçmalıyorsun. Eğer böyle bir şey olsa bile seni ilgilendirmiyor. Sirius'tan hoşlanıyorsun diye Serina'ya yaptığın şeyleri Aria'ya da yapacağını sakın düşünme. Buna izin vermem. Anladın mı?"

"Anlamıyorsun Lily, kehaneti duymadın mı?"

Gözlerimi açtım ve yeni uyanmış gibi esnedim. Yatağımda oturur pozisyona geldim ve kızın susuşunu dinledim.

Göz devirdim. Arkamdan konuşmak kolaydı ama yüzüme karşı tek kelime edemiyordu.

Bu güzeldi.

Yataktan kalktım ve Lily'e döndüm. Cübbesini giymişti, yatağındaki çantayı aldı ve yanıma geldi.

"Günaydın Ari! Beni hatırlıyor musun?"

"Evet. Evet hatırlıyorum. Sen Lily Ev- Evans-değil mi?"

Soyadını tam hatırlamıyordum ama Evans olmasını umdum.

Kocaman gülümsedi. Rahat bir nefes aldım.

"Evet Evans. Hadi üstünü değiştir de kahvaltıya inelim."

Onayladım ve bavulumdan kırmızı Gryffindor cübbesini aldım. Banyoya giderken sarışın kızın bana olan bakışlarına aynı
şekilde cevap verdim.

Yüzümü yıkayıp cübbemi giydim ve saçımı topladıktan sonra dışarı çıktım. Lily odadaydı. Ama sarışın kız yoktu. Siyah saçlı kız ise Lily'nin yanında onunla konuşuyordu.

Yatağımın yanındaki masaya yaklaştım ve çekmeceyi açıp Lily'e döndüm.

"Bugün hangi dersler var?"

Elini alnına vurdu ve yatağına ilerledi.

"Doğru. Ben sana ders programı verecektim. Ama bugün öğleden önce İksir ve Sihir Tarihi, öğleden sonra da Biçim değiştirme ve Kehanet var."

Bana uzattığı parşömeni alıp çekmeceye yerleştirdim. İksir kitabını aldıktan sonra kaşlarımı çatıp Lily'e döndüm.

"İksir'den sonra neler vardı?"

Siyah saçlı kızla bakışıp gülümsedi.

"Sihir Tarihi, öğleden sonra Biçim değiştirme ve Kehanet."

Kitapları alıp çantaya yerleştirdim ve ayağa kalktım. Kalkmamla Lily bana gözlerini kısarak baktı.

"İlaçlarını aldın mı?"

Tedirgince gülümsedim.

"Eeee... Sen benim ilaç kullandığımı nereden biliyorsun?"

"Ağabeyin söylemişti. Ben de şaşırdım ama ilk defa benimle ciddi konuştu. İlaç kullandığını ama bunu büyük ihtimalle unutacağını, bu yüzden benden sabahları sana hatırlatmamı rica etti."

Kaşlarımı kaldırdım. Neden şaşırıyordu ki?

"Neden şaşırdın ki? James ile fazla konuşmaz mısınız?"

Siyah saçlı kız gülünce ona döndüm.

"James Lily'e aşık da. Yanındayken fazla şey... Çocuksu?"

missing memory, sirius orion black.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin