#17#

745 67 30
                                    

III.KİŞİ

"Geleli birkaç saat oldu."

"Geri mi döndün? Yoksa sadece ziyaret mi?"

Serina elindeki taşı Karagöle attı ve taş suya düşerken ofladı. "Geri döndüm. Çok zor oldu ama yaptık bir şekilde."

"Peki ya ailen? Bella ve Andromeda?"

"Andromeda bu aralar bir şeyler karıştırıyor ama hâlâ çözemedim. Bella söylenip durdu. Neymiş, kendisi benim yerimde olsaymış Durmstrang'dan hiç ayrılmazmış."

Regulus güldü ve kafasını iki yana salladı. "Hiç değişmeyecek."

Serina göle bakmayı kesti ve ona döndü. "O değişmeyecek evet, ama sen? Sirius bir şeyler anlattı. Bunu gerçekten yapacak mısın?"

"Sence... Ne yapmalıyım? Yapmak zorundayım. Sirius asla bunu kabul etmez ve piyango benim başıma kalacak."

Sonra Serina'nın endişeli yüzüne baktı ve gözlerini kıstı. "Hem, sen beni boşver. Sen ne yapacaksın?"

"Evden kaçmayı düşünüyorum."

Regulus kaşlarını çattı. Evet, Serina'da bunu yapabilecek kapasite ve cesaret vardı ama...

"Ya Cissy?"

Narcissa Black, Serina'nın küçük kardeşiydi ve ne kadar Serina Gryffindor'a seçilmiş olsa da araları Sirius ile olduğu gibi değildi.

"Cissy... Bilemiyorum, belki onu da yanıma alırım?"

"Bu hiç mantıklı değil. Ama-" Serina'nın yüzündeki ifade ile kaşlarını çattı. "Onu düşündün, değil mi?"

Regulus şu durumda kendini Cissy ile aynı konumda görüyordu. İkisinin de kardeşleri Gryffindor'du ve Regulus eğer Sirius evden kaçarsa neler hissedeceğini düşündü. Aynı şeyleri Cissy de hissedecekti.

"Tabii ki. Onu da yanıma alacağım. Onların yanında kalıp bir canavara dönüşmesine izin vermeyeceğim."

"Peki ya Lucius?"

Serina kardeşi için tekrar üzüldü. Kendinden bir alt sınıftaydı ama onu Lucius Malfoy ile nişanlamışlardı bile. Serina her gün bu nişan sırasının kendisine geleceğini hissediyordu.

Bellatrix Rodolphus Lestrange ile nişanlıydı, Andromeda yakında Simon Rosier ile evlenecekti, Narcissa nişanlıydı ve ailede nişanlanmayan sadece o kalmıştı.

"Lucius... Bilemiyorum, o çocuktan anlayış göstermesini beklemiyorum. Aslında, Lucius'un ne düşündüğü umurumda değil. Ben kardeşimi alıp kaçınca onu gerçekten seviyorsa peşine düşer. E Cissy de seviyorsa evlenmeleri için yardım ederim."

Serina kafasını kaldırıp bahçeye baktı ve gözleriyle Aria'yı aradı.

"Ne arıyorsun?"

"Sen tanımazsın, James'in kardeşi."

"Aria mı?"

Serina kaşlarını kaldırıp ona döndü. "Sen bir Gryffindor'u mu tanıyorsun? Ah, yakında öleceğim, hissediyorum."

"Saçma saçma konuşma. Sadece, tanıyorum işte."

"O tanıyorum işte'nin altında neler yatıyor dökül bakalım."

"Bunu sana söyleyemem."

"Ne zamandır birbirimizden bir şeyler saklıyoruz?"

Regulus kimsenin duymaması için ona eğilip fısıldadı. "İşin içine bozulmaz yemin girdiğinden beri."

missing memory, sirius orion black.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin