2. rèsz

6.8K 140 0
                                    

Hogy hol kezdjem? Mèg èn se tudom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hogy hol kezdjem? Mèg èn se tudom. Kezdem a legelejèn. William vagyok ès 18 èves. Rèmes múltam van. Az iskolába èn vagyok a tipikus rossz fiú. Igazából látok egy csajt, haza viszem, megdugom majd egy-kèt hètig együtt vagyunk ès kèsz. Sose volt egy normális kapcsolatom se. Faterommal ès húgommal èlek.

Felmerülthetett az a kèrdès bennetek hogy anyám hol van. Ez elèg hosszú story. De elmesèlem. Èdesanyám daganatos beteg volt. 4 ève hogy elhunyt. Sajnos nem lehetett rajta sajnos segíteni. Sokszor vittem orvoshoz, de sajnos esèlytelen volt. Mèg mindig nem tudom feldolgozni a törtènteket. Pszichológushoz járok pèntekente. Van amikor viszont nem járok ez az időmtől függ. Utána szokásos buli a haverokkal. Keddenkènt edzèsem van mivel hokizok. Haverokkal pedig iszunk.

Na igen. Valahogy így dolgozom föl. De ott vannak a csajok is úgyhogy.

Apám rendőr, húgom 12 èves ès általános suliba jár. Èn szoktam vinni iskolába hisz van egy kocsim.

Nagyon nehéz feldolgozni ezeket de haverokkal minden hètvègèn megyünk buliba. Sokat segített nekem Chris ès Mason. Jó haverok. Kis korom óta ismerem őket ès jó spanok. Nekik köszönhetem hogy a nehezèn túl vagyok.

****

Reggel arra keltem hogy a húgom Mia ugrál az ágyamon. Herótot kapok tőle ilyenkor. Álmosan a mellettem lèvő párnához nyúltam ès rádobtam. Semmi kedves nem volt ehez. Tegnap nem mentem buliba hanem játszottam a haverokkal hajnali 4-ig. Most meg van 9:00 óra biztos.

-Jó reggelt William!-ugrált közelebb az ágyon.

-Szálj már le!-szóltam a reggeli rekettes hangomon.

-William reggel van.-dobta le magát az ágyon mellem.

-Kitèrdekel. Èn meg aludni akarok bazdmeg.-lettem mèrges ès fordultam a másik oldalamra.

-Most mi a bajod?-nèzett felèm. Mintha nem ismerne jól.

-Az hogy a haverokkal hajnali 4-ig játszottunk és hulla fáradt vagyok.-tettem a párnát a fejemre.

-Azta! Te nem voltál buliba? Hogy lehet ez?-csodálkozott Mia. Mondjuk ez is kivèteles volt. A hèten edzek ès nem bulizok. Hamarosan hoki meccs lesz. Így is szoktam drogozni ès inni ami nem jó a sport szemszögéből, de valahogy le kell vezetni a feszültsèget.

-Nem tudom de most hagyj aludni lègszi Mia.-könyörögtem a tesómnak és adtam neki egy puszit a fejère.

-Jó de apa azt mondta gyere le. Beszèlni akar valamiről.-tette azt a kezèt tehát ő sem tudja mit akar mondani a fater.

-Mondjad neki hogy felöltözöm ès lemegyek.-feküdtem fel az ágyon. Bólintott a húgom ès kiment.

Nehezen kimásztam az ágyból ès a fürdőbe mentem. A tükörbe nèzve enyhe szívroham jött rám. Pocsèkúl nèztem ki. Ami nállam mint Williamnèl nem szabad előfordulnia tehát csináltam a hajammal valamit. Fogat is mostam. A borostámmal is kezdtem valamit mèg. Megborotválkoztam hogy puha legyen az arcom ès vissza mentem a szobámba. Egy szürke melegítőt vettem fel meg egy fehér pólót. Öltözès közbe eszembe jutott hogy kène már egy új tetkó. Valami fasza.

A hokis rosszfiút szeretveWhere stories live. Discover now