3. rèsz

7.2K 129 2
                                    

Reggel napsütèsre keltem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Reggel napsütèsre keltem. Nehezen de a telefonomèrt nyúltam ès vissza feküdtem az ágyba. Elhúztam a sötètítő függönyt. Valamit pedig kiszúrt a szemem. Egy palit. Egy palit a szembe szomszèdból. Èpp vette fel a pólóját. Sokáig nèztem ès már csak azt vettem èszre hogy engem èszre vett ès rám mosolygott. Ettől èszhez tèrtem ès inkább elmentem.

Őszinte leszek. Tènyleg jól nèzett ki. De nem Shophia. Nem erre gondolunk.

Felvettem egy szürke melegítőt ès egy fekete haspólót. A hajam kifèsültem ès lementem.
-Jó reggelt!-álmosan mentem az asztalhoz.
-Jó reggelt neked is!-adott anya egy puszit.
-James hol van?-kèrdeztem rá mert nem találtam az szobájába.
-Elment a boltba. Jön vissza mindjárt. Főzni fogok.-vágott valamit anya.
-Dèlután elmennèk sètálni itt a környèken.-ettem bele a müzlimbe.
-Rendben kincsem. Apádnak haza kellett szaladni mert mama nincsen jól. De holnap után jön haza.-fordult oda felèm.-Amúgy a szomszèdba van egy helyes csávó. Nem akarsz vele össze barátkozni?-kèrdezte mosolyogva anya.
-Anya! Nem!-tettem le a kanalat.
-Pedig kedvesnek tünik. Találkoztam vele. Apád az apjával tök jóba lettek.-magyarázta anya lelkesen. Fura volt.
-Szuper.-ettem bele megint a müzlimbe.

****

Dèlután a szobámba rendet tettem meg beszèltem Hannah-val. Jót beszélgettünk azèrt. Elmondtam hogy a szomszèdba egy helyes pali van aki szerintem egy igazi seggfej.

Olyan 16:00 óra van ès arra gondoltam körbe járom a környèket. Felvettem egy fekete hosszú újjút, farmer nadrág, fekete kabát ès egy fekete bakancsot.

Elèg hideg van most kint

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Elèg hideg van most kint. A hó már nem esik pedig reggel esett. Anya elengedett úgyhogy mehetek egyet sètálni. Befújtam mèg magam a vaníliás illatú parfümömmel. Sminknek csak egy szempilla spirált tettem. James szobájába bekopogtam.
-Igen?-kiáltotta bentről.
-Shophia vagyok. Be mehetek?-kèrdeztem az ajtóba állva.
-Gyere!-kiabálta.
-Cső húgi! Mondjad mit szeretnèl?-tolta ki a szèkèt mert játszott èpp a hülye haverjaival.
-Semmit csak mondom elmegyek sètálni. Majd utána ha hazajöttem lenyomunk egy FIFA meccset?-kèrdeztem tőle mosolyogva. Règen játszottunk már együtt.
-Ohh hát mèg szèp. Le is verlek.-mondta magabiztosan.
-Ja persze. Mint a múltkor igaz?-húztam az agyát. Közlöm múltkor èn győztem.
-Fáradt voltam.-vette elő a kifogásait.-Öreg vagyok èn már.-dölt hátra a szèkèn.
-Persze persze. Ha öreg vagy akkor ne csajozz. Mondom menj el edzeni mèg. Gyúrj mert így nem lesz csajod bátyó.-adtam neki a jó tanácsokat. Az van hogy rá fèrt. Mostanság elèggè elhanyagolja aminek az oka az hogy egyetem ès a cèg. Sok a munkája. Meg persze a haverok. Èn meg magasból le vagyok szarva.
-Úgy mint a szomszèd csávó?-mosolyra húzta a száját. Tudtam.
-Mi? Ezeket te honnan szeded?-kèrdeztem tőle összezavarodottan.
-Jaj látom èn rajtad. Jó hagylak. -ált föl a szèkből. -Vigyázz magadra húgi ès gyere èpsègbe haza!-adott a fejem tetejère puszit.

A hokis rosszfiút szeretveWhere stories live. Discover now