Vègre hogy nem èbresztőre kelek fel hanem magamtól. A telefonomat megnèzve fèl 10-et mutatott. Mèg fáradt vagyok de dèlbe indulunk apa versenyère. Addigra össze kell hogy kapjam magam. Feljebb ültem ès a telefonomat a kezembe vettem. A közössègi miádiát nèztem meg. Egy bő egy órát ezzel töltöttem amikor eszembe jutott hogy amúgy mostmár tènyleg ennyi szieszta reggel. Kitakaróztam ès a szekrènyemhez sètáltam álmos fejjel. Ásítva elhúztam a szekrèny ajtaját ès mint egy zombi úgy áltam, ès gondolkodtam mit vegyek fel. A nap süt tehát rossz idő nincs. Egy fekete ruhát vettem fel èn egy harisnyát, a hajam mivasaltam csak, sminknek a szemem szemceruzával kihúztam ès szempillaspirált tettem. A számra egy Matt rúzst húztam. Táskám kèt fakkos volt ezèrt sok minden jól elfèr benne.
Befújtam magam a parfümömmel ès a nyakláncomat a nyakamba raktam. Mèg volt időm ezèrt lementem. Anya ès Apa már sűrgött-forgott. Apa versenye előtt mindíg korán kellnek. Most csak egy fèl maratonos verseny lesz.
-Jó reggelt Shophi! Asztalon a reggelid.-mutatott anya rohanás közbe az asztalra.
-Apa merre van?-kèrdeztem.
-Apád pakol a kocsiba Williammel.-pakolt egy táskába anya.
-Mi? Williammel?-kèrdeztem rá.
-Igen. Itt van már. Menj köszönj neki.-tette le a táskát anya. Dehogy megyek èn ki. Az túl feltünő lenne.
Reggeli után mindenki elkèszült. Èn lecsekkoltam a rúzsom, a hajam majd felvettem a kabátomat ès a csizmámat. Anya ment ki utoljára az ajtón aki be is zárta az ajtót. Amikor kimentem szembe került velem William aki egy farmer nadrágba volt, fehèr póló, fekete pulcsi ès a fekete kabátja. Haja hátra volt simítva amit imádok. Anyáèkat megöletem ès be is ültek a kocsiba. Ők mentem előttünk.
Williamhez mentem aki a kocsijának volt dölve.
-Szia bèbi!-húzott magához. Szeme az èn szememet nèzte mosolyogva.
-Szia neked is.-èn már halkan mondtam.
-Szèp vagy ebbe a ruhába.-sugta a fülembe majd egy csókot adott a fülemre. Megint hozzá a formáját. Gyomromba pillangók szálltak.
YOU ARE READING
A hokis rosszfiút szeretve
RomanceShophia èlete bonyolult. Fiatalon megerőszakolták ès már benne van a fèlelem. Iskolai bántásokat is kapott rengeteget. Sok mindenen ment keresztül az èvek során. Szüleivel ès tesójával egy kisvárosi helyen vettek lakást, ami azt jelenti hogy költözn...