Március 08., kedd
Kora reggel elèg hamar felkeltem ami elèg meglepő. Szokásos dolgaim elintèztem, most pedig jelenleg az órán vagyok. Èpp valami bemutatót nèzünk kèmiából, bár nem igazán figyelek. A hètfői szettem egy piros szoknyából ált, egy fehèr body-val. A szempillámat begöndörítettem ès szempillaspirált húztam. Arcom ma szèp volt ezèrt nem raktam rá semmit. Kiegèszínőnek gyűrűt ès a nyaklácomat raktam be.
Ma mèg a folyosón nem láttam Williamet. Gondolom a szokásos kèsèse ès lógása a suliba. Ma Nőnap van, ami igen különleges nap mi nők számára. Boldogabban èbbrettem ma valahogy. Mellettem az alvó barátnőm ült, aki már mèly álomba lehetett.
-Ms. White! Figyel a kisèrletre?-a kèmia tanár Joe tanár úr ült a tanári asztalnál ès rám nèzett.
-Persze, persze.-rezzentem össze, ès megráztam a fejem ezzel jelezve hogy most nem az agyambe levő dolgok kiszáljanak. Már amennyire tudnak. Az alvó barátnőm is rendesen megijjedt ès fel is emelte a fejèt.
-Mi törtènt?-nèzett rám álmos fejjel Madison.
-Csak nem figyeltem a kisèrletre.-suttogtam okosan, nehogy meglássa a tanár.
Kicsengetès után mindenki olyan sebessèggel pakolt össze, ahogyan csak tudott. Mi is így tettünk ès úgy beszèltük meg, hogy a lányokkal megyünk az ebèdlőbe. Közel sincs mèg ebèd, de az ebèdlőbe bármikor lehet menni.
A szekrènyünkbe be tettük a tankönyveket ès mentünk is a folyosón.
-Te kaptál már valamit nő napra?-szólt Madison.
-Dehogy kaptam. Bátyám egyetemen van bent, apám meg szimplán nem mondta mèg.-èrkeztünk meg az ebèdlőbe. A lányokat mèg nem láttuk sehol. -Ès te?-ültünk le egymással szembe.
-Öcsèmtől csak.-nevetett Madison.
-Na mit?-kèrdeztem kíváncsian.
-Anya kertjèből virágot. Anyától rendesen egy agymosást kapott.-nevetett Madison majd èn is röhögni kezdtem.
YOU ARE READING
A hokis rosszfiút szeretve
RomanceShophia èlete bonyolult. Fiatalon megerőszakolták ès már benne van a fèlelem. Iskolai bántásokat is kapott rengeteget. Sok mindenen ment keresztül az èvek során. Szüleivel ès tesójával egy kisvárosi helyen vettek lakást, ami azt jelenti hogy költözn...