Reggel boldogabban èbredtem, hisz pèntek van ès utána pedig hètvège. Attól függetlenül nehezen kelltem ki az ágyból. Anya bejött a szobámba ès elhúzta a függönyt, ezáltal az ablakon túl erős fèny hatolt be az eddig sötèt szobámba.
-Jó reggelt Shophia!-èbresztett anya. Utálom mikor èbresztenek ráadásul anyaèk sose az utolsó percben kelltegetnek.
-Nem akarok iskolába menni!-nyöszörögtem ès forgolódtam az ágyba mint egy kisgyerek. De úgy szószerint.
-Lent vár a reggeli! Megyek kellteni Jamest is!-mondta anya ès ki is lèpett az ajtómon. Az arcomon nagy mosoly terült el mert tudom hogy James rühelli ha anya kelti őt. Tudtam hogy kis fog akadni a reggeli közben.Kippantattam nagy nehezen az ágyból majd a fürdőszobába mentem. Ott a szokásos reggeli dolgaimat elvègeztem, majd vissza a szobámba.
Ma valahogy sütött a nap de attól hideg volt hisz mèg csak most lesz február. Ma jobb kedvem volt így az öltözködèsemen is látszódott. Egy piros hosszú újra body-t ès egy szakadt farmer nadrágot vettem fel. Hajammal mèg babráltam mert begöndöríteni volt kedvem.
Sminknek csak is kizárólag szempilla spirált tettem fel. Pattanásaim alig voltak az arcomon. Hála jó genetikát kaptam. A nyakamba tettem a nyakláncom. Bepakoltam a táskámba a mai óráimat ès lementem.Lent az asztalnál mindenki már evett, kivève anya mert ő kèszítette a szendvicseket.
-Jó reggelt Shophi!-köszönt apa az arcán egy mosollyal.
-Jó reggelt nektek is!-ültem le az asztalhoz ès falatozni kezdtem.
-Anya tèged is felkeltett vagy csak engem?-kèrdezte James az arcán fáradtággal.
-Engem is.-röhögtem el magam.
-Na gyerekek ma haza megyünk a nagyièkhoz. Ha akartok gyertek ti is.-mondta anya miközben a táskájába pakolt be.
-Èn nem megyek.-mondta James.
-Èn se akarok.-ráztam meg a fejem.
-Ahogy ti gondoljátok de akkor hagyunk itthon pènzt. Munka után mèg haza jövünk apátokkal de csak Jamesel fogunk találkozni. Shophia ha lehet hallgass a testvèredre. Vasárnap jövünk haza majd dèlután.-mondta anya miközben itta a kávèját.
-Akkor èn indulok is suliba.-álltam fel a szèkből.-Szia Anya!-öleltem meg anyát ès ő is engem.-Szia Apa!-őt is megöleltem.
-Szia kislányom! Vigyázz magadra!-mondták anyáèk miközben vettem fel a bakkancsom. Felvettem a szokásos fekete kabátom majd a sállam mert hideg van. Hátamra vettem a táskám. A tükör előtt gyorsan befújtam magam a pardümömmel ès a zsemembre tettem a tefonom.
YOU ARE READING
A hokis rosszfiút szeretve
RomanceShophia èlete bonyolult. Fiatalon megerőszakolták ès már benne van a fèlelem. Iskolai bántásokat is kapott rengeteget. Sok mindenen ment keresztül az èvek során. Szüleivel ès tesójával egy kisvárosi helyen vettek lakást, ami azt jelenti hogy költözn...