İlk derse girdiğimizde hoca yeni gelen çocuğu kaldırıp kendini tanıtmasını istedi. O da kalkıp;
" Adım Kerem. Eski okulumdan ayrılmak istiyordum bu okulu beğendiğim için buraya gelmeye karar verdim. Artık burda olucam. " dedi ve oturdu. Kısa ve öz.
Sonra hoca tatiliniz nasıl geçti gibi sorularından sonra derse geçti. Ve ben sıkıcı dersin ardından okulu hiç özlemediğimi anladım.
Zil çaldığında kızlarla bahçeye indik. Bizim okulun denize bakan arka bahçesine geldik ve en sevdiğimiz ve her zaman oturduğumuz banka tam oturacakkken o Kerem denen yeni gelen çocuk ve okulun popüler öğrencileri olan Burak, Mert, Görkem ve Ege bizim oturacağımız bankı kaptılar.
" İlk biz geldik o yüzden hemen burdan kalkın bence." dedim. Keremde hemen atladı.
" Ama biz kaptıık." dedi gıcık bir ses tonuyla.
Onlarla daha fazla uğraşmak istemediğim için kızlarla birlikte yan banka geçtik. Bu çocuğa sinir olmuştum.
Kendini ne zannediyordu bu. Daha okulun ilk gününden hemen okulun popüler çocuklarıyla samimi olmuş, Bir de gelip bizim bankımızı sahipleniyordu.
Sonra kızlarla konuşmaya başladık. Arkadaşlarımı cidden çok seviyordum. Hepsinin yeri ayrıydı bende. Senanın başka okuldan bi sevgilisi vardı. Kübra benim gibi sevgilisinden yeni ayrılmıştı. Ece' nin şuan konuştuğu biri vardı ve Ceren de şu popüler gruptan Egeyi seviyodu. Biz her zaman birbirimizin yanındaydık. Mutluluklarımızı beraber paylaşmış üzüntülerimizde birbirimize destek olmuştuk.
Ne zaman gruptan birinin morali bozuk olsa hemen onu neşelendirmeye çalışırdık.
Ve ne zaman biri güzel bir haber alsa o habere hepimiz çılgınca sevinirdik. Biz böyleydik işte.Zil çaldığında sınıfa geçtik. Hoca derse girdi. Bir ara hoca tam ders anlatırken Kereme dönüp:
" Kerem sen ordan kalk ders başladığından beri konuşuyosun. Selinin yanı boş oraya geç dedi.
Aman ne güzel! Bu mal insan neden benim yanıma geliyodu şimdi.
Kerem kalkıp benim yanıma doğru ilerlerken bana ezici bakışlarıyla baktıktan sonra, egoist hareketleriyle yanıma oturdu.
Bu kendini beğenmiş mal çocukla geçen sıkıcı dersten sonra kızlarla kantine indik. Ben;
" Kızlar çıkışta sinemaya gidelim mi? " dedim. Ceren:
" Aynen gidelim bence de bayadır birşeyler yapmıyoruz zaten " dedi. Sena, Kübra, Ece de kabul ettikten sonra çıkışta gitmeye karar verdik.
Sonunda okulun ilk günü sona ermişti. Biz de sinemaya gitmek üzere okuldan çıktık.
Önce oturup bir şeyler yedikten sonra bilet almaya gittik. İstediğimiz filmi söyledikten sonra görevli:
" Sadece 5 kişilik yerimiz kaldı. dedi. Bizde 5 kişiydik zaten.
Tam alıcakken birden Keremin sesini duydum. " Biz alıyoruz. " dedi.
Kerem, Burak, Ege Mert ve Görkem birlikte gelmişlerdi. Bunlar nerden çıkmıştı şimdi!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Bana Aitsin
ChickLitBenim verdiğim değeri haketmeyen insanları hayatımdan çıkarıyordum. Ama her zaman bir yenisi daha ekleniyordu. Karşılıksız bir aşk. İşte böyle sevipte sevilmemek çok zordu.