Derse girmedim bir ders boyunca tuvalette bekledim. Keremle Dilaranın yüzünü görmek istemiyordum. Şuan sinirliydim zaten. Derse giricek durumda değildim.
Ya bu çocuk umursamaz egoistin teki ben neden böyle birisini sevdim. Her seferinde üzüleceğimi bile bile. Neden benim verdiğim değeri hakedicek insanları sevmiyorum. Neden her seferinde değer verip sonra bir kenara atılan insan oluyorum. Metede aynısını yaptı. Kullandı beni. Şimdide Kerem ilkten uğraştı sinir etti falan şimdiyse muhattap bile olmuyo.
Tenefüs zili çaldığında kendimi toparlayıp tuvaletten çıktım. Sınıfa girince kızlar üstüme çullandılar. "Noldu, nerdesin, neden derse girmedin?" Onlara
" Bahçeye çıkalım. " dedim.
Bahçeye gelip bi banka geçtiğimizde
" Derse girmek canım istemedi. " dedim. Sonra Ceren
" Kerem yüzünden dimi? " diyince başımı salladım. Onun yüzündendi herşey onu sevmem yüzündendi. Kübra
" Sevgililer mi onlar? Keremle Dilara" diyince Ece
" Yani yaptığı harekete bakarsak öyle gözüküyo ama hiç zannetmezdim. Ne biliyim takılıyo gibiydiler. "
" Bırak şunu kızım ya ne bok yerse yesin. Hiçbir şeye değmez o çocuk malın teki. " dedi Sena.
" O kadar kolay değil işte bırak diyince bırakılmıyo. O kadar kolay değil umursamadan silip atmak. " dedim o öyle diyince.
" Haklısın sende öyle ama yinede takmamaya çalış. " dedi Sena.
" Çalışıyorum ama hep gözümün önünde. " dedim.
" Derse giricek misin? " diye sordu Kübra bende " Evet " dedim.
Sonra sınıfa doğru yürümeye başladık. Sınıfa gelince Kereme doğru bakmamaya çalıştım. Şuan ona bakmak gelmedi içimden. Aslında sebebi Dilaraydı. O başkasının olunca sevmeye hevesin kalmıyo sadece uzaktan bakıyosun.
Sonunda okul bittiğinde eve geldim ve üstümü değiştirip müzik dinlemeye başladım. Ceren gelicekti 1-2 saat sonra dışarı çıkıcaktık. Müzik dinlerken mesaj geldi. Bi baktım Mete.
"Yarın buluşacaktık unutmadın dimi?"
" Unutmadım bir an önce konuşalımda bitsin artık. Ne bu kadar önemli şey bilmiyorum. BİZİMLE İLGİLİ! "
" Yarın konuşucaz işte öğrenirsin ama lütfen bak yarın konuşalım. Erteleme yani. "
" Tamam ya uzatma işte konuşuruz. "
dedim ve bıraktım telefonu.Sonra duşa girdim. Çıktıktan sonra hazırlanmaya başladım. O sırada Ceren geldi.
" Nereye gidicez kanka? " diye sordu.
" Bilmiyorum bende. Çıkalım işte sıkıldım hava güzel diye çıkasım geldi. " dedim.
" O zaman şu bizim kafeye gidelim ilk sonra bakarız. " dedi. Bende onaylayarak başımı salladım.
Hemen hazırlandıktan sonra çıktık. Bizim her zamanki kafemize gelip oturduk. Ardından siparişleri verdik.
O sıra kafamı çevirmemle Umutu görmem bir oldu. Yanında bi kız vardı
O an sinirlerim bozuldu. Bu çocuk Senayı aldatmıştı. O kız bu kız olmalıydı. Yaptığı yetmiyomuş gibi bide hiç bişey olmamış gibi sevgilisiyle rahat rahat dolaşıyodu. Sena onun yüzünden ne kadar kötü olmuştu.Ben bunları düşünürken Ceren
" Neden oraya baktın sonrada ağzın yarım metre açıldı. Kim var orda neden bakıyosun lan. " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Bana Aitsin
ChickLitBenim verdiğim değeri haketmeyen insanları hayatımdan çıkarıyordum. Ama her zaman bir yenisi daha ekleniyordu. Karşılıksız bir aşk. İşte böyle sevipte sevilmemek çok zordu.