Açtığımız film bittikten sonra kalktık ve evlere dağıldık. Eve gelince duş aldım ve sonra kitap okumaya başladım.
Biraz kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı. Kafam biraz karışıktı. Kitaplar insanı kendi dünyasından koparır ve rahatlamasını sağlardı. İşte bu yüzden kitap okumayı seviyordum.
Aslında kafa karışıklığımın nedeni bilmiyordum. Keremi seviyo olabilirdim ama neden kafa toplamaya ihtiyacım olduğunu bilmiyordum. İçimde bi hüzün vardı. Tuhaf hissettiren. Ortada bişey yok ama yinede bi hüzün vardı işte. Belkide böyle hissetmemin sebebi Keremin bana olan tavrıydı. Sürekli benimle uğraşıyodu evet ama benden nefret ediyoda olabilirdi. Bunu bilemezdim. Belki nefret edicek kadar değildi sonuçta ben ona benden nefret ettirecek bişey yapmamıştım. Belki biraz gıcıktır. Bende ilk başlarda ona karşı böyleydim. Kendini bişey sanan ego manyağı insanları sevmezdim. Ama sevince seviyosun ve vazgeçemiyosun işte.
Her neyse daha fazla Keremi düşünmiyim ben en iyisi. Zaten aklım yeterince karışıktı.
Uzun süre boyunca kitap okuduktan sonra telefonumu elime aldım. Bi mesaj falan var mı diye. Bi mesaj vardı whatsapptan girdim ve Meteden olduğunu görünce bi yok artık çektim. Neyin peşindeydi bu çocuk. Daha ne istiyodu? Mesajı açtım.
" Selin seninle konuşmak istiyorum. Lütfen cevapla. Seninle gerçekten konuşmam lazım. Müsait olduğun bigün buluşabilir miyiz? Önemli. "
Mesajı okuduktan sonra cevap yazdım.
" Bizim seninle konuşabileceğimiz ÖNEMLİ ne olabilir ki? Bizim ilişkimiz bitti. Anlıyo musun? Seninle son kez buluşucam. Ondan sonra da hayatımdan çıkmanı istiyorum. " yazıp gönderdim. Çevrimiçi olduğu için hemen cevap yazdı.
" Kabul ettiğin için teşekkür ederim. Gerçekten. Ne zaman buluşabiliriz?
" Bu hafta içi salı olabilir. "
" Tamam ben sana yeri sonra mesaj atarım. " dedi. Bende " tamam " dedim.
Gerçekten ne konuşabilirdi ki? Bizim konuşulcak neyimiz vardı? Her neyse salı günü öğrenicem artık. Yapıcak bişey yok. Saat baya geç olmuştu. Biraz müzik dinledikten sonra uyudum.
Sabah ablamın sesiyle uyandım. Selin kaalkk diye bağırıp durdu.
" Ya abla saat kaç be Allah aşkına saat kaç ne istiyosun benden bırak da uyuyım. " diye sitem edince
"Ne var saatte ya saat 9 kalk işte bişey olmaz. Hem o gün beni zorla kaldırmıştın ya ödeşmiş olduk canım kardeşim. " diyince bende;
" Ya sen bikere o gün zaten kalkıcaktın tamam mı? Haksızlık yapıyosun. Aa olmaz. " diyince o da gülüp;
" Olsun zorla kaldırdın sen beni. " dedi.
" Senin gideceğin yok en iyisi kalkıyım. " dedim. Sonra banyoya girip elimi yüzümü yıkadım aşağı indik.
Kahvaltı yaptıktan sonra Ceroya mesaj attım.
" Buluşalım mı kanka? Evde canım sıkıldı sjjsjk " random olmazsa olmazdı. " Cevap geldi.
" Olur kanka nerde? "
" Yeni bi kafe açılmış çok güzel yeni keşfettim oraya gideriz. "
" Tamam kanka bizim eve gelebilir misin? Ordan geçeriz. "
" Tamam geliyorum sen hazırlanmaya başla. "
Hazırlandıktan sonra aynada kendimi kontrol edip evden çıktım. Cerenlere geldiğimde kapıyı annesi açtı.
" Leyla teyze ceren yukarda mı? "
" Evet selincim odasında. " dedi. Cerenin yanına çıktım. Hazırlanmıştı. Sonra beraber çıktık. Kafeye geldiğimizde;
" Güzel yer keşfetmişsin kanka. " dedi Ceren.
" Tabi kızım sen bana bırak o işleri. " deyip güldüm.
Sipariş falan verdikten sonra Mete olayını anlattım. Ceren:
" Bu çocukta sülük mü ne bittiyse bitti işte neyin peşindesin yani. "
" Aynen ya mal ayrılmışız işte ne var daha konuşulcak. " dedim.
" Neyse son kez buluşup söylersin beni bi daha rahatsız etme diye. " dedi. Bende başımı sallayarak onayladım.
" Aklıma bişey takıldı. Sence Keremle Dilaranın arasında bişey var mı? " diye sordum.
" Yani bilemem ama bi yakınlar. Şu ana kadar sevgili falan olsalar duyulurdu. Sanki Dilara Keremin peşinde gibi. " dedi.
" Aynen kız sürekli Keremle. Hiç rahat bırakmıyo zaten o parti olayından ayrı gıcığım ona. O kızı sevmiyodum itici geliyodu. Şimdi iyice nefret ettirdi. Keremle yakın olması çok sinir bozucu. "
" Evet ya insanın sinirlerini bozuyo. Bizim sevdiğimiz çocukları zaten rahat bırakmazlar. Birini seviyoruz herkes o kişinin peşinde. "
" Aynen bide Kerem daha yeni geldi ama okulda peşinden koşmayan kız kalmadı. Çok popüler Egede Keremde. Böyle insanları sevmek resmen işkence lan. Onlar çıktığı kişilere bi sürelik heves olarak bakıyolar. Canları sıkılınca ayrılıyolar. Olan bize oluyo. Ama biz seçmedik sonuçta sevince seviyosun işte.
" Aynen kanka işimiz zor bunlarla kafayı yicez yakında platoniklikten." diyip güldü bende güldüm. Sonra kahvelerimizi içmeye başladık.
Kafeden çıktıktan sonra kitapçıya uğradık. Kitaplarım bitmek üzereydi. Kitap gerek her zaman hayatın karmaşasından biraz olsun uzaklaşmak için. Bi kaç kitap aldıktan sonra çıktık. Ve evlere dağıldık.
Eve geldikten sonra biraz uzanıp telefonumu elime aldım. Berkeden mesaj vardı. Berkedede bizim okuldandı. Kardeşim diyebilceğim sayılı insanlardandı. Sıcak kanlı, komik, anlayışlı biriydi. O da okulun yakışıklılarından biriydi. Çok tatlı bi insandı. Çok değer verdiğim arkadaşlarımın arasındaydı.
" Kanka yarın okulda seninle bişey konuşucam. " diye mesaj atmış.
" Tamam kanka yarın konuşalım. " dedim.
Bu aralarda herkes benimle konuşmak istiyo nedense diye içimden geçirdim tabi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Bana Aitsin
ChickLitBenim verdiğim değeri haketmeyen insanları hayatımdan çıkarıyordum. Ama her zaman bir yenisi daha ekleniyordu. Karşılıksız bir aşk. İşte böyle sevipte sevilmemek çok zordu.