SBA 16. Bölüm

567 25 2
                                    

Çok uzun zamandır yb atmıyorum. Çok özür dilerim ama nedense bir türlü yazamadım. Artık daha sık atıcam zaten baya baya oldu yazmayalı. Zaman ayıran herkese çok teşekkür ederim. İyi okumalar :* ( Şarkıyı son kısımda açabilirsiniz.)

Dünün yorgunluğundan sonra sabah zor uyanmıştım. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Aynadaki yansımama baktım uykudan gözlerim şişmişti resmen. Odama geçip formalarımı giydim. Saçlarımı tarayıp şekil verdikten sonra aşağı kahvaltıya indim. Güzel bi kahvaltı yaptıktan sonra tekrar odama çıkıp çantamı aldım. Montumu giyip evden çıktım.

Yolda yürürken aklıma yeniden şu yarışma şeysi geldi. Berke Kereminde katılcağını söylemişti. Bu fikir hoşuma gitmişti. Keremle kapışmak kulağa fena gelmiyordu.

Okula geldikten sonra kızlarıda alıp bahçeye sürükledim. Rastgele bir banka geçip oturduğumuzda onlara dönüp

" Ya bu Keremde katılıyomuş seçmelere galiba Berke dün mesajda öyle yazmış. "

" Vayy ne güzel işte kapışırsınız kanka. İyi oldu bu. " dedi Ceren. Kübra

" Sesi çok iyi değildir inşallah. Bide o mal kazanır filan. "

" Belli olmaz ya belkide baya iyidir. " dedi Ece.

" Orasını bilemiyorum kızlar artık bakıcaz napalım. Elimden geleni yaparım yani ama tabiki Kerem varken yenilmek çok hoşuma gitmez. O yüzden iyi olmam lazım. "

" Yaparsın sen kanka rahat ol. " dedi Sena.

" Aynen ya bırak o malın sesi iğrençtir bence. O salak söyleyemez. " dedi Kübra.

" İğrenç olsa niye katılsın kanka bence o ego yığını katıldığına göre sesine güveniyodur. Kendini rezil etmez o. " dedim.

" Aynen aynen o çocukta kendini rezil edicek tip yok sesi var demekki. " dedi Ece.

Derse giriş zili çaldığında kalkmak zorunda kaldık.

Bende ne kadar takmıyomuş gibi gözüksemde aklım hala yarışmadaydı. Hangi şarkıyı söylicektim? Keremin sesi nasıldı? Elemelerden geçemezsem ona rezil olurdum. Bu benim için bir fırsattı elimden geleni yapıp iyi söylemeliydim.

Cerenin sesiyle düşüncelerimden sıyrıldım.

" Ee kanka şarkını seçtin mi ? "

"Bende onu düşünüyodum ya ne söylesem karar veremedim. "

" Yabancı söyle kanka sen iyi söylüyosun ya da türkçe söyle ya şimdi karışır filan heyecandan risk almıyalım. "

" Aynen de ne söyliyim? Kararsız kaldım baya. "

Sınıfa geçip yerlerimize oturduk. Hoca girdi ve yoklama faslından sonra hemen derse geçiş yaptı.

Bide ben hala ismimi yazdırmamıştım. Tenefüste hallediyim diye düşünürken hoca bana döndü ve bu soruyuda Selin yapsın dedi. Hocaya mal mal bakarken olayı anlamaya çalıştım. Ben dersi dinlemiyodum ki! Sonra soruya bi göz attım ve çokta zor olmadığını gördüm. Dil anlatımdı ders zaten bu dersi fazla takmamama rağmen yüksek alıyodum nede olsa sözel benim işimdi.

Cevabı kısa bi şekilde açıklayarak yerime oturdum. Hoca biraz şaşırdı ama bozuntuya vermeden devam etti.

Uzun dakikaların ardından zil çalınca kalkıp halay çekicektim nerdeyse. Kızlara dönüp

Sen Bana Aitsin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin