SBA 4. Bölüm

1K 50 0
                                    

Keremin yanından ayrıldıktan sonra sınıfa girdim. Kızların yanına geldiğimde

" Bu çocuk beni deli ediyo ya hala intikam peşinde " diye bağırdığımda kızlar noluyo dercesine bana bakmaya başladı. O sırada Ceren:

" Noldu kızım anlatsana hiç bişey anlamadık biz. "

" Ya şu Kerem malı yok mu? Gelmiş hala intikam falan diyo. Dün sinemada yaptığımızın intikamını alıcakmış. " dediğimde Ece:

" İlk onlar başlattı valla napalım. " dedi sonra Sena:

" O intikam alırsa bizde alırız boşver." dedi. " Bende onlara hak verdim tabii. Çocuk taktı bize sanki ya gerizekalı şey.

Hoca derse girmeden önce sınıftan Dilara yarın akşam doğum günü partisinin olduğunu söyledi. Sınıftaki herkesi çağırdı.

Kızlar "Gitsek mi? " diyince bende" Bilmem yarın bakarız. " dedim.

Çünkü Dilarayı pek sevmezdim. Havalı kendini beğenmiş uyuz tiplerdendi. Konuşma tarzı falan tam ağzına çakmalıktı.

Bu yüzden gidip gitmemekte kararsız kalmıştım. Bu arada Dilarayla Kerem samimi olmuşlardı. Şımarık kız egoist erkek aman ne güzel (!)

Keremde partiye geliyodu. İnşallah orda bi gıcıklık yapmazdı.

Sonra hoca derse girdiğinde düşüncelerimden ayrılıp hocaya döndüm.

Ders çok sıkıcıydı. Ben Cerenle oturduğum için derste sürekli Cerenle konuştuk. Hocanın bize attığı ölümcül bakışları önemsemeden.

Ders bittiğinde kızlarla kantine indik. Keremde kantindeydi ve bizim masaya doğru sürekli pis bakışlar atıyodu. Aklında ne tür planlar varsa artık.

Kızlarla konuşup gitmeye karar verdik. Öylesine eğlenmek için. Hem zaten Dilara da düşmanım değildi sonuçta. Her neyse.

Zil çaldığında sınıfa girdik. Ders ingilizceydi en sevdiğim.

...

Kızlarla okul çıkışı ayrıldık ve bi saat sonra buluşmak üzere anlaştık. Her zaman gittiğimiz kafede buluşcaktık.

Eve geldim. Biraz dinlendikten sonra hazırlanmaya başladım. Altıma siyah yüksek bel pantolonumu giyindim. Üstüne bi tshirt ve hırka giyip evden çıktım. Fazla süslenme gereği duymadım.

Kızlarla buluşup kafeye geldik. Oturduktan sonra bişeyler sipariş edip konuşmaya başladık. O sırada kapıdan giren kişiyi görünce şok olmuştum.

Mete. Mete yanında bi kızla kafeye girdi. Ben gözlerimi ayırmadan onlara bakmaya devam ettim. Kızlar benim baktığım yere bakınca onlarda şok oldular.

Meteyle yanındaki kızı görünce paramparça olmuştum. Şimdi benim yerime bi başkasının elini tutuyodu. Beni neden bırakıp gitmişti. Herşey bu kız için miydi yoksa?

Ben kızlara lavaboya gidiyorum diyerek yanlarından ayrıldım. Arkamdan Sena da geldi. Kendimi tutamayıp ağlamaya başladım.

Ben onu unutamamışken o şimdi başka biriyleydi. Sena:

" Ağlama Selin boşver haklısın unutamadın onları görmek seni üzdü ama baksana o gayet memnun gibi. Yani sende onun gibi ol. Seni bırakmak bu kadar kolaysa onun için sende onu unut. Onun gibi biri için ağlamaya değmez. "

Senayı dinledikten sonra gözyaşlarımı sildim. Kendimi toparlamam lazımdı. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra çıktık.

Kızlara " Gidelim mi? " deyince kabul ettiler. Kalktık en son Metenin bana baktığını farkettim. Sonra dönüp arkamı gittim. Yaptığı şeylerden sonra onun önünde ağlamak aptallıktı.

Kızlardan ayrılıp eve geldim. Biraz müzik ve uyku lazımdı. Şuan tek ihtiyacım olan müzik ve uykuydu.

Sen Bana Aitsin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin