SBA 11. Bölüm

726 39 0
                                    

Telefonumdan müzik açıp dinlemeye başladım. Sonra mesaj sesi geldi. Neden bugün herkes bana mesaj atıyordu. Herkes bişey söylüyor. Bakalım şimdi kimdi? Açtım.

Sena: Selin çok kötüyüm bi yerde buluşalım mı müsaitsen eğer?

" Buluşalım kanka ama noldu iyi misin sen? "

" Kanka moralim çok bozuk. Sahilde buluşalım mı?

" Tamam 10 dk ya hazırlanıp geliyorum sende gel. "

" Ben sahildeyim sen gel bekliyorum. "

" Tamam geliyorum hemen. "

Hemen hazırlanmaya başladım. 10 dk ya hazırdım. Hemen çıktım evden. Sahile geldiğimde Senayı gördüm yanına gittim.

" Kanka anlat hemen noldu ya. "

" Tamam sakin ol. Anlatıcam. " dedi. Ağlamıştı belliydi. Sonra anlatmaya başladı.

" Bugün Umutla buluştuk. Çok güzeldi. Uzun zamandır buluşamıyoduk zaten biliyosun ayrı okullar falan. Sonra biz bi kafede otururken Umutun bi arkadaşı yanımıza uğradı. Benimde tanıdığım bi çocuk. Bi ara Umut lavobaya gitti. Sonra çocuk bana dediki " Bak Sena şu an sana bişey söylicem ama sakin kal tamam mı gibisinden şeyler söyledi. Bende söyle dedim. Bunu söylemek istemezdim. Ama söylemem gerektiğini düşünüyorum. Çünkü seni tanıyorum. İyi birisin ve bunu hak etmiyosun dedi.Sonra bana Umutun çıktığı başka biri var yani okuldan söylemesi zor ama seni aldatıyo dedi. Uzun zamandır çıkıyosunuz böyle bişey yapması adamlığa sığmaz falan dedi. İnanasım gelmedi ama çocuk yalan söylicek biri degildi. Bide o sıra sevgilisinden mesaj geldi. Tamamen inandım. Kız normal sevgilisiyle konuşur gibi yazmıştı mesajı. Anladım zaten. Sonra kalkıp gittim. Bişey diyemeden. Onun üstüne eve geldiğimde annemle babam kavga ediyodu. Baya bağırışıyolardı. Çıktım evden buraya geldim. Sinirlerim bozuldu. "

" Bu ne ya resmen herşey üst üste gelmiş. Neden böyle oldu bir anda. Umut nasıl yaptı böyle bir şeyi? Kaç aydır çıkıyosunuz. Gerçekten adam değilmiş. Annenle baban konusunda üzülme kanka olur öyle kavgalar. Takma, ağlama, üzme kendini. Umut konusunda demekki hayırlısı buymuş. Onun ne mal olduğunu anladık. Yaptığı götlük. Normal bi şekilde ayrılabilirdi. Aldatmakta neyin nesi. Kanka iyiki çocuk söylemiş. "

" Aynen iyiki söyledi. Yoksa hala mal gibi oynatılcaktım. Hiç düşünmezdim. Buluşmasakta hep konuşuyoduk. Bu yaptığı şerefsizlik. Ama ben ona daha göstericem. Bunun altında kalamam. Resmen bana salak muamelesi yaptı. Çocuğa bak ya. "

" Aynen zaten bi şeyler yap. Böyle olmaz. Kaç ay çıktınız siz. Fazla ileri gitti. Senden ayrıldıktan sonra ne bok yerse yeseydi. Ama aldatmış. Bence sen okuluna git. Kızla yakala o sırada ağzına ne gelirse söyle. Sonra çekip git. "

" Zaten o kızla yakalamam lazım. Yarın giderim. "

" Tamam o zaman. "

Saat geç olunca evlere dağıldık. Yorucu bi gündü. Ayrıca bol mesajlı. Bende fazla geç olmadan yatıyım yoksa okulda ölü gibi oluyorum diyerek uykuya daldım.

Sabah alarmın sesiyle uyandım. Yatağıma hüzünlü bakışlar atarak içimden " Nolur 5 dk daha uyuyım. " diye geçirdim. Sonra banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra hazırlandım. Aşağı inip kahvaltı ettikten sonra çıktım.

Okula geldiğimde kızlar Senayla konuşuyolardı. Tabi şimdi bırakmazlar. " Neden bize haber vermedin " falan diye. Düşündüğüm gibi de oldu. Hepsi bir ağızdan hem Umuta sövüp hemde bir yandan teselli ediyolardı.

Yanlarına gidince bende konuya dahil oldum. Sonra konuşmaya devam ettik. Ve hoca girince susmak zorunda kaldık.

Keremle Dilara aynı sıradalardı. Ben ölümcül bakışlarımla onları izlerken hoca birden;

" Kerem ve Dilara dersin başından beri susmadınız. Ne konuşuyosunuz siz bu kadar. Ayrılın. " dedi.

Ben içimden Allahım nolur Keremi benim yanıma alsın diye dua ederken hoca geçen seferki gibi yine bana dönerek

" Selinin yanına geç. " dedi.

Bugün yanım boştu çünkü Kübrayla Ceren Eceyle Sena oturmuştu. Ne güzel.

Ama tabi Keremin yanıma gelmesi bütün sinirimi almadı. O Dilarayla olan yakınlığı aşırı derecede sinirimi bozmaya başlamıştı.

Sen Bana Aitsin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin