SBA 7. Bölüm

881 42 2
                                    

O gün beden dersinden sonra çok yorulmuştum. Çünkü baya bi oyun oynamıştık. Hatta en son Keremin kafasına yediği toptan sonra topla beni kovalamasıda ayrı bi eğlenceliydi.

Bi sonraki derse girdikten sonra Eceyle konuşmaya başladık. Ece bi anda:

" Beden dersinde Kerem seni kovalarken çok tatlıydınız. " dedi ve güldü.

" Abartma kanka yani birbirimize ölümcül bakışlar atarken mi tatlıydık hem Kerem benim düşmanım biliyosun yani. " dedim ve kahkaha attım.

O sıra sınıftakiler hoca da dahil bana mal mısın bakışlarını yollarken onları umursamadım ve omuz silktim. Sonra eceye dönüp:

" Senin şu konuştuğun çocuk vardı noldu?

" Hala konuşuyoruz ama gelişmeler var. " dedi.

" Hm iyi o zaman." dedim kısa kesmek için çünkü hoca bize bakmaya başlamıştı.

Zaten son dersteydik ve dersin bitmesine dakikalar kalmıştı. Bu ders çok sıkıcı geçmişti. Çıkışta Cerenle alışverişe gidicektik. Diğer kızlara söylediğimizde bi bahanesi vardı hepsinin. O yüzden Cerenle gidicektik.

Çıkışta hemen eve uğrayıp hazırlandıktan sonra Cerene mesaj atıp çıktım. Buluştuktan sonra ilk kafeye gittik. Oturup siparişleri verdikten sonra etrafa bakınmaya başladım. Kafamı çevirmemle Keremle Egeyi görmem bir oldu.

Hemen Cerene söyledim o da görünce sırıttı ve:

" Bizde bunlarla hep aynı yere geliyoruz nedense. Biz mi onları takip ediyoruz onlar mı bizi anlamış değilim. "

" Fena mı işte Egeyle aynı ortamda bulunuyosun. " deyip göz kırptım.

" Sende Keremle " diyince şaşırdım.

" Ne alaka kızım ya benim onla aramda bişey olması mümkün değil. " dedim

" Olur olur merak etme. " dedi. Bende

" Of boşver o yürüyen egoyla işim olmaz benim. " dedim.

" Görücez bakalım ama itiraf et çocuk tam bi meteor. " diyince sırıttım.

" Bu cevabı evet olarak algılıyorum. " dedi. Ve siparişlerimiz geldiğinde kahvelerimizi içmeye başladık.

Cerene ben bi lavaboya gidiyorum dedim. Ve gittim. Dönüşte masama doğru ilerlerken Keremde karşıdan bana doğru geliyodu. Tam yanımdan geçerken kahveyi üzerime döktü.

" Napıyosun be ? " diyerek çığırdım resmen.

" Kahve soğuktuda değiştirmeye gidiyodum sende koluma çarptın ondan döküldü ya ." dedi ciddi olmayan bir şekilde.

" Birde yalan söylüyo ya. " diye bağırdım. Kafedekiler bizi izliyodu. Çok sinirlenmiştim.

O alayla beni süzerken elinden bardağı kapıp üstüne döktüm. Şok olmuş şekilde bana bakarken Egeyle Ceren gülüyodu aynı zamanda kafedekilerde.

" Kahve soğukmuş ya. " dedim sırıtarak.

Ciddi ciddi sinir olmuş şekilde bana baktıktan sonra hızla lavaboya gitti. Bende hemen arkasından gittim. Üstümü temizleyebildiğim kadar temizledikten sonra çıktım. Biz tam kafeden çıkarken arkadan Keremle Ege çıktı. Bana baktıktan sonra arkasını dönüp gitti.

Onlar gittikten sonra Ceren:

" Bu çocukta hep senle uğraşıyo neden acaba? " dedi ve bişey ima etmek istercesine güldü.

" Salak ya takmış bana. " dedim ve kafeden çıktık.

Ama itiraf etmeliyim ki benimle uğraşması gerçekten hoşuma gidiyordu. Nedenini bilmiyorum ama bu durumda ona çok kızgın olmam gerekirken değişik duygular yaşıyordum. Öyleydi işte ve bakışları gerçekten etkileyiciydi. Ona bakarken kendimi kaybediyordum.

Sen Bana Aitsin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin