Bugün tatildi. Kızlarla Senaların evinde buluşmaya karar verdik. Annesiyle babası haftasonu şehir dışına çıkacakları için Senada " Ev boş canım sıkılıyo bize gelin. " falan dedi.
Bizde bi planımız olmadığı için kabul ettik. Hem eğlenceli olurdu. Zaten biz bir araya gelince sıkılmak pek mümkün olmuyordu.
Senalara gitmeden önce kızlara bi markete uğrayalım dedim. Biz toplanıcaksak abur cubur olmalı. Ama ben markete girince çıkmam orası ayrı konu.
Markette uzun süre oyalandıktan sonra Senalara geldik. Kızlarla oturup napıcağımızı düşündük. İlk müzik açtık deli gibi dans etmeye başladık. Biz bir araya gelince deliriyoruz biraz. Normallik filan kalmıyo.
Dans etmekten yorulunca oturduk. Ben birden:
" Hadi Doğruluk mu Cesaretlilik mi oynayalım. " diye bağırdım. Kızlarda kabul etti. Napıyım başka bişey bulamadım. Hem bu oyunu hep sevmişimdir bi aksiyon bi heyecan falan.
Neyse oynamaya başladık. İlk Kübra ve Eceye geldi. Ece soruyo kübra cevaplıyo. Ece:
" Doğruluk mu cesaretlilik mi? "
" Doğruluk. "
" Eski sevgilini unutabildin mi? " Kübra:
" Unuttum tabi ya o kim hem o beni kaybetti ben onu değil. " deyince Sena:
" Tabi canım çünkü geçen gün film izlerken filmde Emrenin adı geçince benim yüz ifadem değişti. " dedi ve gülmeye başladı. Kübra da:
" Saçmalama kızım ben filmdeki sahneye tepkimi göstermiştim. "
" Tabi ya kesin öyledir bizde biliyoruz zaten. " dedim gülerekten. Sonra oyuna devam ettik. Şimdide Sena ve Ecedeydi. Sena sordu. Ece cesaretlilik dedi.
Bizden " Oo cesaretli kız seni. " gibi saçma tepkileri aldıktan sonra Sena devam etti.
" Şu yeni tanıştığın çocuk onu arayıp saçma sapan şeyler söyle. " diyince bizde eveet diye bağırdık.
" Ya saçmalamayın yeni tanıştık hem çok tatlı bi insan. Siz benim kısmetimi mi kapatıcaksınız? " deyince bende:
" Kızım sonunda söylersin oyun olduğunu hem böyle yapıcaksan cesaretlilik demeseydin. "
" Off tamam be. " diyerek telefonu eline aldı ve aradı. Sesi hoparlöre verdi.
" Merhaba Cem biliyo musun çok salaksın? "
" Anlamadım Ece ne demek istediğini?"
" Hiç biraz malsın dedim. "
" Ne diyosun gerçekten düzgün konuş anlamıyorum ne demeye çalıştığını? "
" Ya off doğruluk mu cesaretlilik mi oynuyoruzda zorla yaptırdılar. Kusura bakma şimdi kapatmam lazım babayy. "
Kapatınca biz kahkaları patlattık. Ecede:
" Off sizin yüzünüzden rezil oldum çocuğa. " dedi. Cerende:
" Oyun olduğunu öğrendi işte boşver. " dedi gülerek.
Oyuna devam ettik. Ceren ve bana geldi bende doğruluğu seçtim.
" Şuan sevdiğin biri var mı? " diye sordu. Off kesin bilerek sordu. Keremi söylemem için. Bende:
" Hayır yok. " dedim. Ceren:
" Emin misin? Belki vardır iyi düşün. " diyince kızlar bilmediğimiz şeyler mi var falan dediler. Bende:
" Yok ya geçen gün Cerenle kafeye gittiğimizde Kerem üstüme kahve falan döktü sonra Ceren bi ara bana yok sen Keremi seviyosun falan dedi. Bende belki biraz bakışlarından etkilenmişimdir falan dedim. Yok bişey yani. " diyip saçma sapan konuşarak konu kapansın istedim.
Sonra Kübra:
" Ceren farkettiyse bişeyler vardır bence. " dedi gülerek.
Kızlarda onayladılar. Bende:
" Ya bilmiyorum konuyu kapatma isteğim emin olmadığım için. İlk başlarda böyle tahmin etmemiştim. Ama şimdi eskisi kadar gıcık gelmiyo hatta tatlı bile geliyo hareketleri. Bişeyler var gibi ama emin değilim. Bana bakması falan o bakışlarını gerçekten seviyorum. " dedim.
Kızlarda seviyosuuun diye bağırdılar. Bende:
" Tamam bağırmayın be! " diye bağırdım. Sonra hep beraber güldük.
Oyunu bitirdik sonra oturduk film açtık. Çok güzel bi gündü. Arkadaşlarımla vakit geçirmeyi gerçekten çok seviyordum. Onlar her zaman benim yanımdaydı bende onların. Yani her zaman birbirimizin yanındaydık. Onlar iyiki varlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Bana Aitsin
ChickLitBenim verdiğim değeri haketmeyen insanları hayatımdan çıkarıyordum. Ama her zaman bir yenisi daha ekleniyordu. Karşılıksız bir aşk. İşte böyle sevipte sevilmemek çok zordu.