SBA 12. Bölüm

774 44 0
                                    

Hikayemi okuyan herkese çok çok teşekkür ederim. Oy verirseniz çok sevinirim. İyi okumalar :**

Kerem yanımda oturuyordu ve ben yokmuşum gibi davranıyordu. Tek kelime bile etmedi. Bütün ders mal gibi oturdu yanımda. ( "Odun,öküz, egoist, pislik" ) Ya Dilarayla ne konuşuyodu bu kadar. İnsan bütün ders odun gibi oturur mu? Hayır yani sonuçta o kadar gıcık olmuşluğumuz var onun hatrına bari bişeyler söyle. Beni sinir etsin ama yinede konuşsun. Noluyo bana resmen sinir etsin diyorum. Ama ne biliyim garip hissettim böyle yapınca.

Kızlar nolursa olsun sevdigi kişi tarafından ilgi görmek ister. O kişi ne kadar sinir etsede sevdiği onla uğraşıyo diye memnun olurlar. Bende bu yüzden şimdi böyle oldum. Kerem ne kadar sinir etsede yinede bi muhattaplığımız vardı. Böyle susması sinir bozucuydu.

Sonunda ders bittiğinde zil çalar çalmaz kalkıp gitti. Öküz. Sonra kızların yanına gittim ve kimsenin duyamıyacağı şekilde

" Ya bu keremle Dilaranın arasında ne var olum gıcık oldum şunlara. " Herşeyden haberi olan Ece hanım konuşmaya başladı.

" Yani şu ana kadar okuldan veya sınıftan bi dedikodu duymadım şahsen. Ama görünüş olarak fazla samimiler. Bence takılıyolardır en fazlada. Kuzum sen neden bu kadar sinirlisin ya. "

" Ya yanıma oturdu diye sevindim. Ama çocuk öküz gibi oturuyo. Tek kelime bile etmez mi insan? Şu ana kadar muhattaplığımız olmasa anlarım. Ama üstüme kahve dökmüşlüğü varya insan en azından gıcık bişeyler söyler dimi. " dedikten sonra Ecede

" Boşver kanka haklısın yerinde olsam bende aynı tepkiyi verirdim ama Kerem egoist mal bi çocuk yani. Aptalın teki. " Sonra Kübra

" Sınıfa ilk geldiğinde anlamıştım zaten. İlk gelen insan bi çekinir falan çocukta tık yok. Babasının okulu gibi. Bide gitmiş okulun popileriyle kanka olmuş mal. "

" Çocuğun sülalesi rahat modunda ya neyse kantine inelim mi? " dediğimde onay verdiler ve kantine indik.

Kantinde otururken Berke yanıma geldi ve

" Kanka konuşçaktık ya iki dakika gelir misin? " dedi bende dünkü mesajını hatırladım ve masadan kalkarak Berkeyle bahçeye doğru yürümeye başladım.

Bi banka geçip oturduğumuzda

" Öt bakalım yakışıklı. " diyerek güldüm. O da güldükten sonra konuşmaya başladı.

" Ya ben seninle Sena hakkında konuşmak istiyorum. Nasıl başlasam bilemedim şuan. Konuştuğu biri falan var mı? "

" He şimdi anladım konuyu. Ya aslında şöyle diyim Sena daha iki gün önce sevgilisinden ayrıldı. Aldatıldı ve baya ağır geldi ona üstünede bişeyler olunca. İkinizin arasını yapmak çok isterim ama bunun için biraz beklememiz gerekicek sanırım. Yani şu Umut konusunu unutması için. "

" Hm o zaman şimdi olmaz. Daha yeni böyle bişey yaşadıysa. Ben beklerim. Ama şuanlık konuyu kapatalım. kimsenin haberi olmasın senin dediğin gibi zamanı gelince yaparız bişeyler. "

" Sen merak etme kanka kimsenin haberi olmaz bende saklı. "

" Tamam o zaman. Sağol kanka ben kaçtım. Görüşürüz. " diyerek yanımdan ayrıldı. Bende kızların yanına döndüm. Tabiki onlar gelir gelmez ne dedi nolmuş gibi gereksiz meraklı sorularına başladılar. Bende

" Ya noluyo kankalar bi sakin. Önemli bişey yok. ( "Ne yalan uydursam diye düşünürken" ) Geçen gün gelmedi okula o günde önemli bişey olmuştu hocalar projeleri açıklamıştı. Onla igili bir sürü bişeyler sordu. " dedim.
Pek yemediler sanki ama neyse.

Hm tamam gibi tepkilerden sonra yerime oturdum. O sırada kantine Kerem ve tayfası girdi. Boş bi masaya oturdular. Ecede Cerenle bana bakarak

" Geldi sizin yakışıklılar. " diyerek güldü. Bende bi önceki dersten dolayı sinirli olduğum için

" Bırak şu öküzü ya. " dedim. Cerende Egeye bakmaya başladı. Kızlar bana bakarak güldüler. Biliyolardı birazdan eski halime döneceğimi.

Sonrada Keremler yetmezmiş gibi onun üstüne Dilara Aslı Başak üçlüsü geldi. Gerizekalılar grubu. Kantin iyice sıkmaya başladığında kızlara kalkalım işareti verdim zaten o sırada zil çaldı ve sınıfa geçtik. Ay ben yine bu suratsız Keremle oturucam. Kerem gelip yanıma oturdu. Hoca sınıfa girer girmez hemen derse başladı. Kerem kafasını sıraya koymuş. Yine öküz gibi dururken hoca

" Kerem şu bölümü yüksek sesle okur musun? " dedi. Ve Keremin kitabı bile sırada değildi. Benimkini verdim yerini gösterdim. O da okudu. Sonra kitabı geri verirken göz kırptı. Salak. Yine ukala ukala tavırlar. Kendini bişey sanmalar. Bende önüme döndüm ama bi yandan heyecan basmıştı itiraf etmek gerekirse. O mal hareketi bile beni heyecanlandırmaya yetiyordu. Ders bittiğinde yine beni tınlamadan çantasını da alıp Dilaranın yanına geçti. İnsan bi teşekkür eder öküz.

Kızlarla bahçeye inip bi banka geçip oturduk. Şansa bakki tam karşımıza pislik Dilarayla uyuz Kerem oturdu. Egoist pislik Kerem. Ya bu ne abi neden benim karşıma oturuyon çocuk diye içimden söverken bi yandan aralarındaki samimiyeti anlamak adına onları dikizliyordum.

Bi an kızlara dönmüştüm kafamı tekrar onlara döndürdüğümde bi baktım Kerem Dilaranın saçını kulağının arkasına koydu bide gözlerinin içine bakarak gülüyo. Ya nefret ediyorum ya sevdiğim çocuğun gözümün önünde başka birisiyle olmasından ve benim bakmaktan başka bişey yapamamamdan nefret ediyorum.

Hızla banktan kalkıp okula doğru yürümeye başladım. Kızlar bir anda nolduğunu anlamamıştı. Lavaboya girdim. Ağlıcaktım nerdeyse. Böyle oluyodu işte o Dilara denen kızın onu sevmediğine emindim. O kız öyleydi hergün başka biriyle. Ben Keremi severken o benim hayallerimi haketmeden yaşıyordu.

Hayat işte biri gelir senin belkide en büyük hayaline birden sahip olur hemde hiç çaba sarfetmeden.

Sen Bana Aitsin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin