SBA 5. Bölüm

920 43 0
                                    

Sabah kalktım dünün aksine mutsuz bi şekilde dün Meteyle olanlardan sonra moralim bozuktu.

Bide bugün dilaranın doğum günü vardı. Kim kıyafet bulmakla uğraşıcaktı şimdi. Ben her zaman bir yere giderken kıyafet sorunu yaşardım zaten. Kararsızlık.

Formalarımı giydim. Saçlarımı salık bıraktım. Hazır olduğuma karar verince çantamı alıp aşağı indim evden çıkarken annem:

" Kahvaltı etmeden nereye böyle? " dedi. Bende

" Hiç canım istemiyo anne sonra okulda atıştırırım bişeyler ben. " dedim ve evden çıktım.

Okula geç kalmıştım zaten. Tam okulun bahçesine giriş yapıcakken biri bileğimi tuttu ve beni kendine döndürdü.

Bi baktım Mete. Nolduğunu anlayamadan

" Konuşmamız lazım. " dedi.

" Konuşucak bişey yok ne konuşucaz herşey açık ve net benden kurtulduktan sonra bulmuşsun sevgilini işte boşversene. " dedim.

" Gerçekten böyle söyleme seninle bi ilgisi yok zaten biz ayrıldık evet ama kurtulmak falan yok yani yanlış anlamanı istemem. " dedi.

" Bak Mete sen bi anda sebepsiz bi şekilde ayrıldın dünde sizi gördüm evet bi sevgilin var ve bu artık beni ilgilendirmez artık yollarımız ayrıldı bana açıklama yapmana gerek yok tamam mı? "

Diye sinirle konuştum ama bi yandan ağlamamak için zor tutuyordum kendimi.

Sonra " Okula geç kaldım gitmem lazım. " diyerek uzaklaştım bişey söylemesine fırsat vermeden.

Okula girince hemen tuvalete gittim. Zaten ilk derse baya bi geç kalmıştım. Girmicektim.

Bu çocuk neyin açıklamasını yapıyodu hala ben unutmaya çalıştıkça neden karşıma çıkıp daha çok zorlaştırıyordu herşeyi.

Ona dönüpte " Ben üzülmedim hiç ya ben zaten seni unuttum ki size mutluluklar. " dememi beklemiyodu heralde. Aptal çocuk.

Zil çalar çalmaz sınıfa girdim. Kızlar neden derse girmediğimi sorunca onlara da anlattım.

Neyse ne artık Meteyi hayatımdan çıkarmanın vakti gelmişti. Onun için üzülerek moralimi bozmanın anlamı yoktu. O kendine yeni bi sayfa açmıştı. Benim de aynısını yapmam gerekirdi.

Dilara sınıfa girdiğinde yanımıza gelerek " Geliyosunuz dimi dedi. " Yine o şımarık konuşmasını kullanarak. Bizde

" Geliriz. " dedik. Giderdik artık napalım. Derste bi ara Keremle Dilara bağırarak gülüyolardı. Onlara şöyle bi baktım. Gıcık olmuştum.

Aslında neden gıcık olduğumuda bilmiyordum. Kerem benim neyim oluyodu sanki ya da Dilara.

Onları izlememek için hocaya dönerek dersi dinlemeye başladım. Nihayet ders bittiğinde bahçeye çıktık kızlarla.

" Şu Dilaranın partisi ne zamanmış? " diye sordum kızlara. Kübra

" 8 de " dedi.

" Tamam o zaman 8 de buluşup gideriz. " dedim bende. Erkenden gitmeye gerek yoktu.

Okuldan çıktığımızda kızların zoruyla aynı her zamanki kafeye gittik. Zorla gittim çünkü yine Meteyle karşılaşmak istemiyordum.

Kızlar her zaman orda olucak diye bişey yok dediler. O da doğru.

Kafede biraz oturduktan sonra kalktık. Evlere dağıldık. Eve gelince yatıp uyudum. Nedense üstüme uyku çökmüştü.

1-2 saat uyuduktan sonra kalktım ve duş aldım Dilaranın doğum günü partisi için giyecek kıyafetlerimi hazırladım.

Telefonumu alıp biraz müzik dinledim. Sonra hazırlanmaya başladım.

Hazır olduktan sonra kızlara mesaj attım. Sonra evden çıktım. Kızlarla buluşunca Dilaranın evini biliyolar mı? diye sordum adresi verdiğini  söylediler.

Dilaraların evine vardığımızda kapıdaki güvenlik bizi içeri alamayacağını söyledi. Kızlarla birbirimize anlamayan bakışlarımızı yolladık. Sonra güvenlik:

" Kerem beyin kesin talimatı var sizi içeri alamam. " dedi.

" Ama parti Dilaranın nasıl Kerem karışabiliyo? " dediğimde

" Dilara hanımında haberi var. " dedi

Şok olmuştum bu çocuk fazla olmaya başlamıştı. Bu yaptığıda neyin nesiydi böyle? Bu ne saçmalıktı??

Sen Bana Aitsin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin