0.3

799 66 21
                                    

James düşüncelere dalmış bir şekilde iksir yapıyordu, en azından yapmaya çalışıyordu. Tahtaya bakarak tek tek malzemeleri sırasına göre kazana koyuyor sonra ise karıştırıyordu. Her kazandan çıkan buhar yüzünden etraf beyaz bir sis benzeri bir şeyle kaplanmıştı ama o kadar da yoğun değidi.

Yanında onunla eş olan Ravenclaw'lu çocuğa baktıktan sonra başını sınıfın arkalarına doğru çevirdi. Gözleri istediği kişiyi gördüğünde hafifçe gülümseyerek bakmaya devam etti.

Severus eş olduğu Gryffindor'lu ile pek memnun olmasada iksiri yapmaya çalışıyordu. Düşük not almaya niyeti yoktu çünkü. Yanında ki çocuk sadece kesilecek malzemeleri kesip geri yerine oturuyordu. Onun da işine geliyordu tabii bu durum. Hiç bir şey yapmadan iksirden geçer not alacaktı. Bu da bir şeydi ona göre.

James iç çekerek tekrardan önüne döndü. Önündeki iksire baktı. Şuan ki hali tarife uygundu. Sevinerek tekrardan iksirine baktı. Ve sonra gerekli malzemeleride ekleyerek iksirini tamamladı.

O anda bir şey oldu. Frank Longbottom'un kazanı akıl almaz bir ses çıkararak patladı. İçindeki pembemsi iksir sınıfın her yerine bir yağmur gibi yağdı. Herkez masaların altına saklanırken bazıları asalarıyla kalkan oluşturmuştu.

Patlayan kazanın yakınında olanlar kafalarını saklayacak yer arıyorlardı. Snape de bunlardan biriydi. Bir de yetmezmiş gibi tam diğer yanına oturmuştu.

Severus dışında herkez iksirden kaçmayı başarmışken maalesef o geç kalmıştı. Yanlışlıkla iksiri içti. Yani dudaklarına geldiğinde bir refleksle yaladı diyebiliriz.

James gözlerini şokla açmış bakıyordu. Sınıfın diğer köşesinde oldukları için iksir oraya pek ulaşamamış olsa da yinede hatrı sayılır miktarda gelmişti. İksir soğuk olduğu için yanmayla ilgili bir sorun yoktu.

James gözlerini sınıfın arkalarına doğru çevirdiğinde sevgilisini başını tutmuş, yere çömelmişken gördü.

Bu sefer gözlerini bir endişe kaplarken adımlarını sınıfın arkasına doğru çevirdi. Hızlı adımlarla sınıfın arkasına vardığında hızla Severus'un yanına geldi. Yanına çömelirken bir yandan da elini saçlarına atmıştı.

Elini saçlarından indirip yüzüne getirirken yüzünü kendisine çevirdi. Her an bayılacak gibiydi. Aceleyle onu kucağına alarak hastane kanadına doğru olabildiğince hızlı gitmeye çalıştı.

Kapıyı açıp içeri girdiğinde dolapta iksirlere bakan Madam Pomfrey yerinden sıçradı. Sonra baygın halde yatan öğrenciyi görünce ne olduğunu anladı.

James'in önünden giderek ona yol gösterdi.

Madam Pomfrey dolaptan hızla bir iksir alıp gelirken telaşlıydı. Tabiki de telaşlıydı olması normaldi. Sonuçta bir öğrenci baygın halde olarak gelmişti. Daha doğrusu getirilmişti.

İksiri bir bardağa döküp üstüne su ekledi. Çünkü iksir baya bir acıydı ama su ekleyince de bir şeyin değişmeyeceğini biliyordu ama yinede denemekten zarar gelmezdi.

İksiri yavaş yavaş içirirken James de onu izliyordu.

Madam Pomfrey bardağın tamamını Severus'a içirmeyi başardığında rahatlayarak geriye çekildi.

Severus hala hiç bir tepki vermeden yatmaya devam ediyordu. Anlaşılan bir kaç gün hastane kanadında kalacaktı.

Bunlar olurken zindandaki iksir sınıfında büyük bir kargaşa vardı. Herkez birbirine yardım ediyordu. Çok etkilenen olmamıştı.

Herkez iyi kötü ayağa kalkarken sınıfın eksik olduğunu fark eden tek kişi Lily'di. İki kişinin olmadığını biliyordu. Ve onların kim olduğunu da.

Her ne kadar aralarında ne yaşanmış olsa da Slytherin'li oğlan onun arkadaşıydı. Kendisini koruduktan sonra yanında olmasınında avantajıyla kafasını çevirdiğinde iksiri yutmuş olduğunu görmüştü. Ona yardıma gidecekken James'in hemen gelmesi onu tabikide şaşırtmıştı.

Bir şeyler olduğunu anlamıştı. Eğer düşmanlarsa Gryffindor'lunun asla bunu yapmayacağını biliyordu. Onu kucağına almasını cidden beklemiyordu.

Herkez o anın telaşından olsa gerek fark etmemişti. Profesör Slughorn tek tek sıraları dolaşıp öğrencilerin durumuna baktıktan sonra asasını sallıyor ve herhangi bir şişe yanına uçarak geliyordu.

Kızıl saçlı kız bir şeyinin olmadığına emin olunca iksir bulaşmış olan sandalyesini büyüyle temizledikten sonra eşyalarını toplamaya başladı.

Bundan sonra ders işleneceğini  düşünmüyordu. Zaten en fazla 10 dakika sonra ders bitecekti.

Erken çıkmaya karar verdi. Nasıl olsa kimse bu kargaşada onu fark etmezdi. Hem Slytherin'liyi görmüş olurdu.

Zaten uyanık olduğunu düşünmüyordu. Her ne kadar bunu söylemek istemesede Longbottom'ın iksiri bir insanı zehirleyecek derecede kötü olmuştu.

Sınıftan aceleyle çıkıp arkasından kapıyı kapattı. Kapıya yaslanarak derin bir nefes verdi ve hızlı adımlarla ses çıkarmamaya özen göstererek koridorlarda dolaşmaya başladı.

Şuanlık ilk hedefi hastane kanadıydı.

⚡︎⚡︎⚡︎

Yani şimdi ben uzun zamandır bölüm yazmıyorum. Ve her bir kitap yayınladığımda böyle oluyor ve ben bıktım. Neden olduğunu bende anlamıyorum.

Yani kısaca uzun bir zaman bölüm gelmeyecek. Bu kadar..

Umarım beğenmişsinizdir.

⚡︎⚡︎⚡︎

fake enemy °•°snames°•°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin