0.4

717 63 48
                                    

Kızıl saçlı genç kız hastane kanadının kapısında durmuş içeri girip girmemesi gerektiğini düşünüyordu. Eğer Severus onu görürse gerçekten işler iyi olmazdı. Severus'un tepkisini kestiremiyordu.

Her ne kadar ona 'bulanık' demiş olsada onu arkadaşı olarak görüyordu.

Uyumuş olmasını ya da hala uyuyor olmasını umarak kapıyı açtı. İlk adımını içeri atıp arkasından sessizce kapıyı kapattı. Etrafına bir göz attığında arkadaşının yattığı yatağı gördü.

Ona biraz yaklaşarak daha yakından baktı. Yüzü biraz solmuştu. Beyaz teni daha da beyaz olmuştu ama pek endişelenicek bir şey yokmuş gibi gözüküyordu.

Birkaç adım daha attı. Bu sefer yatağın yanına varmıştı. Yatağın yanındaki küçük sehpada 2 - 3 tane ilaç vardı. Bunları biliyordu. Ara sırada Madam Pomfrey'in yanına uğradığı için bunların ne olduğunu biliyordu.

Birisi uyku ilacıydı. Neden olduğunu anlamamıştı ama üstünde durmamıştı. Birisi midenin temizlenmesine yardım olacak bişeydi. Diğeri ise bir ağrı kesici.

Lily, yatağın yanına daha da yaklaştı. Gözleri dolu doluydu, her an ağlayacak gibi.

Onu seviyordu ve onun ilk arkadaşıydı o. Küçükken istemsizce yaptığı şeylerden dolayı etrafında ucube olarak anılırdı. Okulunda da öyleydi. Pek arkadaşı yoktu ama insanlar ondan açıkça hoşlanmadıklarını belli etmezlerdi.

Çünkü Lily çoğunda küçücükte olsa bir yer edinmişti. Küçüklüğünde çok sevimliydi. O kızıl saçlarıyla, yemyeşil gözleriyle insanların dikkatini çekerdi.

Küçük kız öğretmenleri tarafından da sevilirdi. Çünkü derslerinde başarılıydı. Özellikle matematik. Baya severdi. ( Yazarın aksine...)

Kızıl saçlı kız aklına gelen anılarla gülümsedi. İlk onu gördüğü zamandı. Eline bir yaprağı alıp uçurduğu zamandı ve yanında ablası da vardı. Ona ucube diye bağırıyordu. Ve sonrasında koşarak oradan uzaklaşıyordu. Sonra karşıdan uçan bir yaprak ona doğru geliyordu ve geldiği yere baktığı zaman onu görmüştü.

Şaşırmıştı ilk başta. Onun gibi birileri var mıydı? Sonrasında küçük çocuk ona doğru yaklaşmıştı.

Düşüncelerinden koridordan gelen ayak sesleri böldü. Gelen seslere bakılırda iki ya da üç kişiydiler.

Lily hızlıca etrafına bakındı. Hastane kanadında başka biri var mı diye. Amacı eğer varsa buradan uzaklaşıp onun yanına gitmekti.

Aradığını bulmanın verdiği mutlulukla hızlıca oradan uzaklaşarak revirde yatan bir diğer kişinin yanına gitti. Ama gördüğü yüz ile suratı hızlıca asıldı.

Çünkü orada duran kişi Slytherin'in siyah kraliçesi Bellatrix Black'ten başkası değildi.

Nasıl revire düştüğünü anlamamıştı. Ya da nasıl bu kadar sakın durduğunu. Aslında sakın durması normaldi çünkü uyuyordu.

Lily gelen kişinin kapının kulunu tuttuğunu fark etmesiyle yapacak bir şeyinin olmadığını anlamıştı. Yapacak bir şey yoktu. Hızlıca perdeyi çekip gelen kişinin onları görmemesini sağladı.

Stresle olduğu yerde dikiliyordu. Şuanda siyah saçlı kızın uyanmasını istemiyordu yoksa burada kıyameti koparırdı. Hatta ilk diyeceği şey şu olurdu.

' Bu pis bulanığın burada ne işi var. Uza burdan seni gerizekalı! ' hatta bunun daha da serti. Lily biraz yumuşatmıştı bunu.

Gelen kişi hala gitmemişti. Ayak sesleri geliyordu ve bu onu daha da geriyordu. ' Acaba ' diye düşündü ' yanında duran uyku ilacından biraz daha mı versem? '

Ama sonrasında bundan vazgeçti. Sırf kendisinin yakalanmaması için başka birinin hayatını riske atamazdı. Bunu yatakta yatan kız her ne kadar düşünmeden yapacak olsa da o yapamazdı. Kimseye zarar veremezdi ki o.

Kızıl saçlı kız daha ne olduğunu anlamadan bileğinden ve belinden çekilerek yatağa devrilmişti. O an refleksle çığlık atmak istesede sesi çıkmamıştı ve yatağa düşerkende.

Gözleri başında dikilen kıvırcık saçlı kıza kaydığında gözlerindeki telaşın yerini korku aldı. Korkuyordu çünkü karşısında ki kızda her şeyi yapabilecek potansiyel vardı.

Bellatrix asasını sallayarak bir şeyler mırıldandıktan sonra sırıtmaya başladı. Lily üstüne bir ağırlığın çöktüğünü hissediyordu. Kolunu hareket ettirmeye çalıştığında yapamamasıyla kaşları çatıldı. Bir daha denemesiyle yine aynı sonuca ulaştı. Bu sefer bacaklarını denedi ama sonuç yinede aynıydı.

Lily gözlerini ayakta dikilen kıza çevirdiğinde kıvırcık saçlı kız hala sırıtıyordu.

Bellatrix yatağa doğru eğilerek kızıl saçlı kızın kulağına fısıldadı. ' Ne oldu? Hareket mi edemiyorsun? ' sesi alayla doluydu.

Lily cevap vermek için ağzını açtı ama sesi çıkmamıştı. Demek sesini de kesmişti. Sonradan aklına gelen şeyle kendisine lanet okudu. Asasını odasında bırakmıştı. Buraya gelmeden öncesinde çantasını bırakmak için oraya çıkmıştı. Ve asasınıda yatağın üzerine koymuştu.

Kız başına gelecekleri kabullenerek gözlerini kapadı. En azından görmezdi.
Lily bir hamle gelmesede gözlerini açmadı. Görmek istemiyordu çünkü.

Bellatrix gözlerini kapamış kıza buruk bir tebessümle baktı. En son bu gülüş yüzünde kuzeni evden kaçtığında vardı.

Kıvırcık saçlı kız elini kızıl saçlara doğru uzattı. Lily saçlarına dokunan elle saçlarının çekileceğini sanarak kendini kastı. Ama saçlarındaki eller onu yanılttı.

Bellatrix kızıl saçlarla oynuyordu. Onları eline alıyor ve havaya kaldırıp bırakıyordu. Bunu sevmişti.

Lily şaşırarak gözlerini açtı. Ne yapıyordu? Yanında durduğu için ona bir şey yapmayacak mıydı? Bağırmayacak mıydı bile?

Artık göz gözeydiler. Birbirlerinin gözlerine bakıyorlardı. Bellatrix bu sefer elini Lily'nin yanağına getirdi. Yanağını okşamaya başladı.

Lily daha da fazla şaşırıyordu. Onun elinin yanağında ne işi vardı? Ne yapmaya çalışıyordu? Ama bu bir yandan da hoşuna gidiyordu.

İki yıldır hoşlandığı kız onun yanağını okşuyordu. Bir de bu imkansızken. Gözleri dolmuştu bu sefer. Gözünden bir damla yaş aktı.

Kıvırcık saçlı kız eline doğru gelen damlayı sildi. Ağlatmıştı onu, yine..

" Yanına yatabilir miyim? " diye sordu. Lily evet anlamında gözlerini kırpınca yatağa bu sefer uzandı ve yaptığı büyüleri kaldırdı. Sadece yatağın etrafına yaptığı sessizlik büyüsünü bozmadı.

Lily'ye sarılarak yattı. Yüzünü ise o güzel kokulu saçlarına gömdü. Böyle durmak istiyordu en azından yarım saat.

Kızıl saçlı kızda ona kollarını sardı. Öyle uykuya daldılar.

Bellatrix o gün onunla uyuduğu uykuyu en iyi uykularının arasına ekledi.

⚡︎⚡︎⚡︎

Burada amacım Bellatrix'i iyi biri gibi göstermek değildi. Sadece kurguma göre onun böyle olması gerekiyordu.

Ve snames dışında başka bir shipi yazdığım için umarım kızmazsınız.

Ve hala o birlikte durma olayına gelemedim. Aklımda duruyor. Ama değinemiyorum.

Ve hayatımda ki en uzun bölümü yazdım. Mutluyum..

Umarım beğenmişsinindir. Sağlıkla kalın.

⚡︎⚡︎⚡︎

fake enemy °•°snames°•°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin