1.BÖLÜM ALINTI

20.8K 645 16
                                    



Merhaba,

Tutkulu Aşk ve Aşka Güven'den daha farklı bir tarzda ve gerilimin bol olacağına inandığım bir hikayeyle geliyorum ben. :)

Yorum ve oylarınızı eksik etmeyiniz lütfen. <3

&&&

Timuçin'in karanlığında bir ışık olacak Asya...

Asya, müdür masasının karşısında bulunan koltuklardan birine yayılmış olan Timuçin Gündoğan'a baktı. Adam yılışık bir gülümsemeyle açık mavi gözlerini ona dikmişti. Bir bileğini diğer bacağının üzerine atmış hafif hafif sallıyordu. Üzerinde koyu mavi bir spor gömlek, açık renkli bir kot vardı. Onlar ütülü takım ve etekler giymek zorunda olabilirdi; ama adamın en azından buna saygı gösterip ciddi iş kıyafetleriyle gelmesini isterdi. Ama zaten İstanbul'dan Muğla'ya geleceğini duyduğunda adamın otele rahatlık getireceğini de tahmin etmişti Asya. Her daim gece hayatıyla ön planda olan, bir kadından diğer kadına çekinmeden giden bir adamdı o. İşin tuhaf yanıysa, hakkında bu kadar çok şey bildiklerini düşünürlerken, aslında hiçbir şeyden haberleri yoktu.

Timuçin Gündoğan ışıklar içindeki karanlıktı...

Bakışları gereğinden fazla adamın yüz hatlarında dolaştı. Mavi gözlerini gür kirpikler kaplıyordu. Geniş ve köşeli bir yüzü vardı. Beyaz tenine uygun şekilde kestane rengi ve dalgalı saçları vardı. Yeni tıraş olduğu açıktı; çünkü ona sertlik ve çekicilik katan o dalgalar yoktu. Adamın bakışlarını ona çevirince elektrik çarpmışcasına tedirgin oldu Asya. Ne yapacağını bilemediği o anda, adamın kalın dudaklarının kıvrımıyla kalakaldı.

Timuçin bariz halde baştan ayağıya Asya'yı inceliyordu. Değerini ölçerken genç kadını utandırdığından ya habersizdi ya da bu durumu kafasına takmıyordu. En sonunda kadının esmer tenindeki pürüzsüzlüğe ve oradan da siyah gözlerine takıldı. Lezzetli bir parçaya benziyordu...

GİZEMLİ PATRON (+13)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin