Ülkücü: kardeşim ( 18:04)
Entel komşu: ?( 18:12)
Ülkücü: yönetici ile konuştum. Uzlaşmaya varın dedi. ( 18:14)
Ülkücü: O kemanı ben evde yokken çalarsan sevinirim.(18:14)
Yazıyor...
Çevrimiçi
Entel komşu: size daha önce söylediğim gibi yakın bir zamanda bir yarışmaya katılacağım. O yüzden bu aralar yoğun bir şekilde çaldığımın farkındayım.(18:20)
Entel komşu: bu yüzden sizden özür dilerim.(18:20)
Entel komşu: bu süreçte beni anlayış ile karşılarsanız sevinirim. (18:21)
Entel komşu: her keman sesi duyduğunuzda son ses müzik açtığınız için hiç verim alamıyorum. Çalacak başka bir yerim yok. (18:21)
Ülkücü: tamam entel bu süreçte sana saygı duymaya çalışacağım. Ama yarışma bittikten sonra o kemanın sesini bir kere bile duyarsam bozuşuruz.(18:23)
Entel komşu: benim mesleğim bu. Ama siz evde olduğunuz süreçte çalmamaya çalışacağım.(18:23)
Entel komşu: ve artık sesini biraz kısabilir misiniz?(18:24)
Müziğin sesini biraz kısıp;
Ülkücü: oldu mu? (18:25)
Yazıp gönderdim.
Entel komşu: yani pek fayda etmedi ama yine de teşekkür ederim. (18:26)
Sinirle ekrana bakıp müziği komple kapattım. Seyrek sakallımı kaşıyıp sigaramı yaktım ve telefonu tekrar elime aldım.
Entel komşu: birazda olsa medeniyet kırıntısı olduğunu görmek beni duygulandırdı. Sizden bu performansı beklemiyordum.(18:32)
Yazıyordu. Sinirle telefonu sıkarken" piç kurusu" diye söylendim ve kulağıma ilişen keman sesiyle tekrar sövdüm. Ceketimi alıp hızla evden çıkarken sertçe kapıyı çarptım. Keman sesi birkaç saniye kesilip tekrar devam ederken sinirden çatlıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece mavisi bxb ( texting)
Ficción Generalülkücü, geleneklerine bağlı bir genç ile, modern , entelektüel bir gencin hikayesi...