3&3

2.1K 111 70
                                    

Elit komşu: ters ters bakmaya devam mı edeceksin gerçekten.(15:04)

Elit komşu: okuldaki insanlar şimdi yanlış anlayıp polis çağıracak. (15:04)

Elit komşu: pennywise gibi bakıyorsun.(15:05)

Ülkücü: bakmakta mı yasak?(15:07)

Ülkücü: hem ben sana kötü bakmıyorum. Yanındaki cinslere bakıyorum.(15:08)

Elit komşu: bakma Cüneyt. (15:09)

Elit komşu: sana daha önce de söyledim. Senin gibi cahil, homofobik, medeniyet yoksunu kişilerle işim yok.(15:09)

Elit komşu: insanları dış görünüşü ile yargılayan, her şeyi bildiğini sanan birisin sen. (15:11)

Ülkücü: bak gerçekten kiminle konuştuğun ya da yaptığın elbette beni ilgilendirmez.(15:12)

Ülkücü: ama sadece senin iyiliğini istiyorum.(15:12)

Ülkücü: bunun gibi insanlar yüzünden ülke nereye gidiyor Allah'ını seversen söyle.(15:13)

Ülkücü: etrafta ataist gibi geziyorlar. Şimdi de eşcinsellik diye bir şey çıkarmışlar. (15:13)

Ülkücü: insan kendi cinsine de hallenmez yani.(15:14)

Elit komşu: zorla kendine küfür ettireceksin değil mi Cüneyt.(15:16)

Elit komşu: gerçekten seninle konuşmak ne kadar zor bir bilsen.(15:17)

Elit komşu: asıl senin gibiler yüzünden bu dünyada yaşamak gerçekten zor.(15:17)

Elit komşu: Atatürk bu ülkeye din, cinsel yönelim, kıyafet özgürlüğü getirmiş.(15:17)

Elit komşu: ama siz hala eskiye takılmış bir şekilde yaşıyorsunuz.(15:18)

Elit komşu: insanlar gittikçe ileri gidiyor. Ama biz hala yerimizde sayıyoruz.(15:18)

Ülkücü: anlamıyorum seni arel. Sana gerçekten bu tür şeyler normal mi geliyor.(15:20)

Elit komşu: normal gelmiyor. Çünkü bu normal bir şey. Doğuştan gelen bir hissiyat. Hayvanlarda bile olan bir şey. Size anormal gelen şeyler onlar için doğuştan normal.(15:22)

Ülkücü: anlamıyorum. Bu onların bir tercihi değil mi?(15:24)

Elit komşu: insan içinde ne baskın geliyorsa ona göre yaşıyorlar. Hem kızlardan hemde erkeklerden de hoşlanan birisi olarakta doğabilirsin. Hangisinden daha çok çekim alıyorsa insan, onu seçiyor.(15:25)

Ülkücü: anlıyorum. Ben bilerek o şekilde davranıyorlar sanıyordum. Ama kız gibi davrananlar var oğlum. Erkeklerden hoşlanma şu yana dursun. Oje sürüyor, makyaj yapıyor, etek giyiyor...(15:27)

Elit komşu: o da erkek bedeninde doğan bir kız. Öyle hissediyor ve ona göre yaşıyor.(15:32)

Ülkücü: ama bu günah değil mi? Böylelerin Allah'a inancı da yoktur şimdi.(15:33)

Elit komşu: ya Cüneyt sabahtan beri ne anlatıyorum ben. Ne zaman kendinizce bir doğruyu desteklemek isteseniz hemen dini ön plana çıkartıyorsunuz. (15:34)

Elit komşu: sence Allah sizin tabirinizce "kızlar erkeklerden hoslanmalı erkekler kızlardan ve herkes kendi cinsiyeti gibi davranmalı" şeklinde yaratsaydı eşcinsellik diye bir kavram olmazdı zaten. Dine de gelirsek herkes kendi dinine inanıyor ve ona bağlanıyor. Bırak insanlar istediklerine inansınlar. Onlarım inancı, ona bağlamış kendini. Neden zorla kendi inançlarınızı dayatmaya çalışıyorsunuz.(15:37)

Ülkücü: yani haklısın tabi. (15:38)

Ülkücü: daha saygılı olmaya çalışacağım.(15:38)

Elit komşu: Cüneyt(15:40)

Ülkücü: efendim.(15:41)

Yazıyor...

Çevrimiçi

Yazıyor...

Elit komşu: O kadar da kötü değilmişsin. En azından dinleyebildiğini görmek güzel. (15:44)

Dikkatle ekrana baktım. Onunla kavga ettiğimizde üzülmüştüm. Bu şekilde konuşup en azından tatlıya bağlamak güzeldi.

Ülkücü: sende, kestirip atmadığın için ve bunları anlattığın için teşekkür ederim Arel.(15:46)

Bir sigara yakıp arabaya binerken Kağan müziğin sesini biraz kıstı. " Hakan'ın dersi uzadı sanırım. Biraz daha bekleyelim. " Dedi. Onu başımla onaylayıp birkaç şarkı değiştirip Müslüm Gürses- mutlu ol yeter'i açarken Arel ve arkadaşları çıkış kapısına doğru yürümeye başladı.

Arel gülerek bir şeyler anlatıyordu ve saçlarını arkaya doğru eliyle tarayıp uzun kahve saçlarının gözüne girmesini engelliyordu. Müziğin sesini biraz daha açıp sırıttım ve camı açtım. Kolumu açık camın üstüne koyup şarkıya eşlik ettim.

Alıştım yıllardır ben yokluğuna,
Bir tek dileğim var mutlu ol yeter!

Dedim. Arel gözlerini kısıp bana bakarken daha çok gülümsedim. Sinirle yüzüme bakarken telefonunu çıkardı ve telefonum titredi.

Elit komşu: Ne keko bir insansın sen ya...(15:58)

Yazıyordu. Biraz daha gülümseyip eyvallah işareti yaptım. Yüzünü buruşturup arkasını dönerken kağan " bu kim?" Dedi. " Bir arkadaş ya..." Dedim. Elit bir arkadaş.

Gece mavisi bxb ( texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin