Pohled Draca:
,, Hele, vidíš to?" Zeptal jsem se Pansy, když jsem uviděl, že se na zdi objevili dveře.
,, To jsou určitě oni." Zaradoval se Blaise.
,, Tak fajn jdeme jim pomoci." Řekla Pansy. A já jsem ji nemohl poznat. Ještě před pár dny byla na Blaise naštvaná, kvůli Ronovi a teď jim chce pomáhat?
,, Už jdou." Vytrhl mě z přemýšlení Blaiseův hlas.
,, Tak co pane Malfoyi, vidíte něco?" Optal se nás Filche. Najednou se na nás podívalo celé Zlaté trio prosebným pohledem.
,, Ne nikdo tu není." Odpověděl Blaise. Jako odpověď dostal od Rona děkovný úsměv.Pohled Harryho:
,, Harry pomoz mi." Poprosil mě Ron, tedy spíš mi to přikázal.
,, A s čím Rone." Optal jsem se.
,, S hodně věcmi, ale momentálně hlavně s Blaisem." Zesmutněl Ron.
,, Rone ty víš, že já na tyhle věci nejsem. Ale co třeba ho někam pozvat." Než stihl Ron něco něco namítnout, začal jsem zase mluvit já.
,, Anonymně samozřejmě. Napiš mu dopis a pošli. Za zkoušku nic nedáš. Hm?" Nabídl jsem mu.
,, Tak fajn. Ale pomůžeš mi." Kladl podmínky Ron.
,, Dobře, jestli si myslíš, že to pomůže." Přitakal jsem.
,, Ale teď jdeme na snídani. Tam to můžeme napsat. První hodinu máme se Zmijozelem. Můžeš mu to položit na lavici, před začátkem hodiny." Plánoval jsem nahlas.
,, To zní jako, že by to mohlo vyjít. Jsi geniální Harry." Pochválil mě Ron.
,, Ehm. Díky." Poděkoval jsem. Poté jsme již šli na snídani.
,, Proč nám vlastně včera pomohl?" Zeptal se mě Ron.
,, No já nevím třeba tě má rád." Řekl jsem první věc, která mě napadla. Po chvíli jsem však ucítil úder do ramene.
,, Idiote." Řek s úsměvem Ron.,, A co takhle?" Zeptal se Ron po asi 56 pokuse napsat Blaisovi.
Ahoj Blaisi,
nejspíše sis toho ani nevšiml,
ale již nějakou dobu tě pozoruji,
tvé pohyby,
tvůj odzbrojující úsměv,
vrásky na čele, když se mračíš,
či přemýšlíš.
Stejně nejkrásnější jsou
tvé oči, ty hnědé
čokoládové oči,
ty jiskřičky,
které se tam objeví,
když dostaneš dobrý
nápad, či se zasměješ,
ale i když jsou zakalené
skutkem, či nenávisti,
jsou překrásné.
To právě díky očím,
jsem se do tebe
zamiloval.
Vím, že mi nevěříš,
ale i tak to zkusím.
Přijď dnes v osm na astronomickou věž.
Snad se tam potkáme,
budu na tebe čekat.
S nehynoucí láskou Tvůj...,, Rone to je úžasný. Povedlo se ti to. Tak pojď již do třídy, ať to stihneš dát na lavici." Pochválil jsem ho.
,, Myslíš, že přijde?" Optal se mě Ron, když jsme byli na cestě.
,, To netuším, ale něco mi říká, že přijde." Usmál jsem se na něj.
,, Hodina začíná." Hluboce vydechl Ron.
,, Dopadne to dobře Rone." Povzbudil jsem jej.
,, Díky, za všechno."
Já jsem pouze přikývl.Pohled Draca:
,, Hej Blaisei. Něco tu máš." Zavolal jsem na Blaise.
,, Co tu mám?" Optal se mě.
,, Máš tu dopis." Odpověděl jsem.
,, Od koho?" Vyzvídala dál. Já jsem pouze pokrčil ramena. Jelikož již přišel učitel, tak si jej raději schoval do kapsy.Po skončení školy jsme šli do společenky, kde si Blaise přečetl dopis.
,, O čem je?" Zeptal jsem se výjimečně já.
,, Na." Podal mi ho. A já jsem se do něj začetl, kdybych nebyl Malfoy, asi bych se rozbrečel.
,, To je... zajímavé." Zhodnotil jsem.
,, Jo to je. Kdo myslíš, že to napsal?" Nejtěžší otázka dne.
,, To netuším, ale jsem si jist jaké to je pohlaví." Usmál jsem se jedním koutkem.
,, Aspoň, že tak. Měl bych tam jít?" Dobře, teď zase ta nejjednodušší.
,, Samozřejmě." Vejekl jsem po celé společence.
ČTEŠ
Nenávist, je láska za zdí přetvářek. (Platinové trio.)
FanfictionV tomto příběhu budou tři shipy Drarry (Draco+Harry), Rose (Ron+Blaise), Pansmonie (Pansy+Hermiona). Okrajově i Deamus (Dean+Seamus). Takže nic pro homofoby. Děkuji. ,, Co mám dělat?" Optala se nás zoufale Hermiona. ,, Někdy malá pusa potěší. Viď Ha...