39. Famfrpál. 436 slov

155 7 0
                                    

Pohled Draca:

Ahoj Draco,
tady Hermiona.
Asi víš, že Harrymu zabili kmotra.
Takže teď má velmi špatné období.
A jelikož jsi jeho přítel,
tak bys mu měl být oporou,
o čemž absolutně nepochybuji, poněvadž poté,
co se včera od tebe vrátil,
tak měl mnohem lepší náladu.
Ale i tak ti radši píší.
Děkuji mockrát
a pozdravuj Pansy.
A Blaise od Rona.
Díky.🖤

,, Pansy! Blaisi!" Zavolal jsem na ně ve společence.
,, No?" Optali se, přičemž přišli za mnou.
,, Mám vás pozdravovat. Od Hermiony a Rona." Předal jsem jim pozdrav.
,, Díky, ale proč psali tobě?" Zeptala podezíravě se Pansy.
,, Herm mě prosila, abych pomohl Harrymu, protože jak mu zabili kmotra, tak má špatný období." Vysvětlil jsem.
,, Tak fajn. Taky je pozdravuj." Řekl Blaise a odešel zpět hrát s Pansy šachy. Já jsem vzal čistý kus pergamenu a začal psát odpověď.

Ahoj Hermiono.
Tady Draco.
Jen odpovídám na tvůj dopis.
Harry mi včera vyprávěl
co se stalo a věř,
že se mu snažím pomoct
a budu dělat vše,
aby měl lepší náladu.
Tak zatím ahoj.
Jo a pozdravuje tě Pansy
a Blaise Rona.
Ahoj.

Odepsal jsem a poslal dopis po sově, jenž mi donesla hermionin.

,, Draco víš, že je dnes zápas. Nebelvír proti Zmijozelu." Řekla nadšeně Pansy. Já jsem však strnul. Já mám hrát proti Harrymu? Mám ho nechat vyhrát?
,, Haló Draco jsi tam?" Zamávala mi Pansy před obličejem.
,, Jo jsem tady. Jen jsem se zamyslel." Vysvětlil jsem svou chvilkovou duševní nepřítomnost.
,, Jestli ho máš nechat vyhrát viď?" Zeptala se mě Pansy.
,, Měl bych to udělat?" Taktéž jsem se zeptal.
,, Je to na tobě." Řekla Pansy.
Je to na tobě. Tos mi fakt pomohla.

,, Začíná legendární zápas Zmijozelu proti Nebelvíru. Kapitáni obou týmů si teď podají ruce." Komentoval Jordan.

Pohled Harryho:
Mám Draca nechat vyhrát?
,, A camrál byl vypuštěn! Zápas začíná!" Přerušil mě Lee. Všichni letěli za míčem. Jen já a Draco jsme čekali. A čekali. Byla mlha a zlatonka nebyla k nalezení, natož k chycení. Nebelvír prohrával 20:160. Jediné co by nás teď zachránilo by byla zlatonka, kterou jsem vzápětí také uviděl. Já i Draco jsme se hnali za zlatým míčkem.
,, Dalších deset bodů pro Zmijozel!" Zakřičel Jordan. Draco se na mě přívětivě usmál.
,, Gratuluji k remíze." Řekl s úsměvem Draco a slétl dolů. Já jsem chytil zlatonku. Draco mě jí přenechal.
,

, Potter chytil zlatonku. Avšak i přesto je to remíza." Zakončil Jordan utkání.

,, Harry? Draco ti ji přenechal, že jo?" Zeptal se Ron.
,, Jo." Usmál jsem se.
,, Já jsem říkala, že se tohle stane, jestli spolu začněte chodit." Usmála se Hermiona.
,, Zajímá mě kdo z nás vyhraje odvetu." Zasmál jsem se a odešel na večeři.

Nenávist, je láska za zdí přetvářek. (Platinové trio.) Kde žijí příběhy. Začni objevovat