Ach Draco. Tak rád bych ti řekl jak tě miluji, ale ani slovy to nejde popsat. Vím, že jsem ti již tolikrát řekl, jak moc tě miluji, ale nikdy to dostatečně nevyjadřovalo míru mé lásky k tobě. A tehdy, když umřel Sirius se mi opravdu potvrdil, že jsem si nemohl vybrat líp. Jen málokdo dokáže takto naslouchat. Ví kdy má mluvit a kdy je lepší mlčet. Jen málokdo mě dokáže podržet. Většinou se lidi nechtějí zabývat mými problémy, nemůžu jim to mít za zlé. Taky jsem se dlouhodobě snažil nezabývat problémy ostatních. Ale poté co jsme pochopil, že to těm lidem pomůže, tak jsem s tím přestal. Jsem rád, že jsi mi řekl, jaké jsi měl dětství. Pomohlo mi tě více poznat a pochopit tvé chování a reakce v daných situacích. Aspoň teď vím, jak moc jsme si podobní. Já sám mám velké problémy, ale já mám psychické ty fyzické. Někdo říká, že psychické jsou horší, já jsem si na to již zvykl, takže fyzická je pro mě bolestivější. Nedokážu si ani představit jaké to musí být zasažen kletbou Cruciatus. Tak strašně rád bych ti pomohl, jen mi musíš říct jak. Dlouhou dobu jsem si nechtěl přiznat, že se mi líbíš. Ale copak to jde? Pořád jsem tě miloval, i když jsem nechtěl. Někde jsem však věděl, že je to správné. Sám si teď již nedokážu představit život bez tebe. Neberu tě jako samozřejmost, vážím si každého okamžiku stráveného s tebou, vím, že je možné, že mě můžeš kdykoliv opustit, leč třeba neúmyslně. Nikdy by mě napadlo, že se do tebe zamiluji. Možná je to už moc, ale kdybych si měl vybrat mezi tebou a rodiči, nejspíše bych si vybral tebe. Jsi pro mě jeden z mála podnětů k úsměvu, i teď, v této těžké době. Pamatuji si jak Ron básnil o svém vztahu s Blaisem. Nevěřil jsem mu. Pořád jsem si říkal, že se nejde takhle do někoho zamilovat, že je to nesmysl. Ale ty jsi mi dokázal praví opak. A jsem tak moc rád, že sis vybral mě, je mnohem více lidí lepších na vztah než já a ty sis přesto vybral mě. Je dobré vědět, že je u tebe někdo kdo ti vždy podá pomocnou ruku, když spadneš, bude tě podpírat, když se ti budou podlamovat kolena, když budeš smutný rozveselí tě, víš, že nejsi na nic sám, že tu vždy po tvém boku bude stát někdo, komu můžeš bezmezně důvěřovat, někdo kdo tě nikdy nezradí, i kdyby měl hůlku u krku, radši by umřel, než aby tě zradil. Nikdy jsem nikomu nevěřil, pouze Hermioně a Ronovi, avšak i před němi jsem měl tajemství, ale u tebe? Nedokázal bych to. Měl bych černé svědomí. Když budu umírat budeš to právě ty, na koho budu myslet. Jsi to ty komu jsem odevzdal své srdce na zlatém podnose a ty mě na stříbrném. Jsi to ty komu bezmezně důvěřuji. Je dobré vědět, že je tu někdo, pro koho stojí žít. Jsem si jist, že nám je přáno a ty mě budeš milovati tak, jak jsi mě miloval a já tě budu milovati tak, jak tě miluji teď. Nikdy již nebudu pochybovat, že by naše láska nebyla oboustranná. Je mi jasné, že se někdy pohádáme, ale to snad každý. Draco, slib mi, že mě nezradíš, jako červíček mé rodiče, že i kdyby u tebe stál Voldemort a mučil by tě, ty bys nic neřekl. A jsem si jist, že kdyby jeden z nás umřel, tak se bude dívat na toho druhého a pomáhat mu. Kdysi mě matka ochránila, poněvadž mě milovala, a já kdybych měl možnost, udělal bych to, klidně bych položil za tebe život, pokud ty bys byl na živu. A pokud umřu dříve, slib mi, že za mnou nepřijdeš dříve, než ti to stáří dovolí, či než tě zabije někdo jiný. Mou lásku k tobě nezničí ani naše smrt. Miluji tě moje sněžná fretku, můj blonďáčku, můj rivale, můj kamaráde, můj nejúžasnější, nejkrásnější, nejmilejší, nejbáječnější a nejvíce milující človíčku, jenž patří jen mě. Miluji tě můj příteli, moje lásko, moje spřízněná duše. Miluji tě Malfoyi.
Miluji tě
Draco.
ČTEŠ
Nenávist, je láska za zdí přetvářek. (Platinové trio.)
FanfictionV tomto příběhu budou tři shipy Drarry (Draco+Harry), Rose (Ron+Blaise), Pansmonie (Pansy+Hermiona). Okrajově i Deamus (Dean+Seamus). Takže nic pro homofoby. Děkuji. ,, Co mám dělat?" Optala se nás zoufale Hermiona. ,, Někdy malá pusa potěší. Viď Ha...