Pohled Harryho:
Je to tu. Dnes budu celou noc trávit se Zmijozeli. Docela se i těším. Pyžamo mám. Víc nepotřebuji. Ještě oblečení na zítřek. A můžu vyrazit. A to jsem se těšil, že zase po dlouhé době budu mít klidné Vánoce,, No že jsi přišel." Urazila se Pansy.
,, Promiň, ale Seamus a Dean měli otázky. Hodně otázek." Omluvil jsem se.
,, Hlavně, že jsi zde." Usmál se Blaise.
,, Přesně." Usmál jsem se nazpět.
,, Co máte v plánu?" Zeptal jsem se.
,, Pansy ještě musí napsat dopis a poslat dárek Hermioně. A pak budeme dělat cokoliv nás napadne. Jo a abych nezapomněl z večeře jsme vzali pár kousků jídla." Odpověděl mi Blaise a já jsem si až po tom všiml stolu plného jídla. Mezitím co Pansy psala dopis, já a Blaise jsme hezký po mudlovsku nazdobili stromeček.,, Už to mám hotový. Ještě se musíme vyfotit." Zajásala Pansy.
,, Ukaž přečtu si to." Požádal jsem Pansy, poté co jsme se vyfotili. Zmijozelka mi to, sice s trochou neochoty, podala.Milá Hermi,
píši ti přesně tak,
jak jsme se dohodly.
Doufám, že si
užíváš Vánoce.
Předevčírem jsem byla
celé dopoledne
s Blaisem a Harrym.
Přičemž jsme se domluvili
na dnešní přespávačce
v Komnatě- máš zde
přidanou fotku.
Byla bych tak ráda,
kdybys tu mohla být s
námi, určitě by tu byla větší zábava.
Na večeři jsme ukradli nějaký jídlo, takže jestli pak
budu jako soudek,
tak se mi nediv.
Samozřejmě ti i posílám
dárek k Vánocům,
snad se ti bude líbit.
Napiš mi kdy přijedeš.
To je asi vše.
Tak zatím. Pa.
Miluji tě ❤️,, Hezký Pansy." Pochválil jsem jí.
,, Díky." Usklbla se Pansy.
,, Tak co vy dvě hrdličky? Co budeme dělat teď?" Zeptal se Blaise. Já jsem se podíval na Pansy, kterou zřejmě napadlo to samé.
,, Polštářová bitva!!" Zařvali jsme naráz. Najednou byla celá podlaha pokryta polštářemi, různých velikostí, barev a vzorů. Hned jsme po sobě začali házet.
Po asi hodině nás to přestalo bavit a hlavně nám vyhládlo.
,, Dobrou chuť." Popřál nám Blaise. Já i Pansy jsme po něm ty slova zopakovali. Po chvíli jsme byli všichni celý od dortu. Jak jinak. Poprosili jsme komnatu o tři sprchy a šli se umýt. Poté jsme všichni vylezli naprosto čistí.
,, Co budeme dělat teď?" Zeptala se nás Pansy.
,, Co se třeba podívat na nějaký film?" Optal jsem se.
,, Tak fajn, ale bude to komedie." Kladla podmínky Pansy.
,, Dobře." Přitakal jsem. Najednou se za námi ocitla velká postel tak pro pět lidí a před námi byla televize. Nakonec jsme pustili komedii Pan Verdoux, kterou jsem ještě nikdy neviděl, ani mě moc nezaujala, ale zasmál jsem se. Nakonec jsme všichni usnuli ve společném objetí. Pansy uprostřed, já nalevo, Blaise po její pravici. Kdyby sem teď někdo přišel, tak by asi dostal záchvat smíchu.Cvak.
,, Vstávejte kluci. Je ráno." Uslyšel jsem Pansynin hlas.
,, Tys nás vyfotila?" Podivil se Blaise.
,, Ale vždyť jste tak roztomilí." Culila se Pansy a poté nám tu fotku ukázala. Já mám svou hlavu na Blaisově hrudníku a Blaise mě objímal jednou rukou.
,, Jestli to někdy někomu ukážeš, přísahám, že tě zabiju." Vyhrožoval Blaise a já jsem se pouze zasmál.
,, Tak se zase uklidníme. Pansy tu fotku nikomu neukáže a Blaise nebude nikoho zabíjet, vždyť jsou přeci Vánoce."Je půlka února což znamená, že je Valentýn. Takže hezkého Valentýna. ❤️😘
ČTEŠ
Nenávist, je láska za zdí přetvářek. (Platinové trio.)
FanfictionV tomto příběhu budou tři shipy Drarry (Draco+Harry), Rose (Ron+Blaise), Pansmonie (Pansy+Hermiona). Okrajově i Deamus (Dean+Seamus). Takže nic pro homofoby. Děkuji. ,, Co mám dělat?" Optala se nás zoufale Hermiona. ,, Někdy malá pusa potěší. Viď Ha...