Pohled Harryho:
Zápas začíná. Dnes nechám vyhrát Draca. Zaslouží si to. V celku dlouho to bylo vyrovnané. Pak jsme začali vyhrávat a najednou mi něco zaševelilo u ucha. Zlatonka. Střemhlav jsem se hnal za zlatou kuličkou. Draco letěl hned za mnou. Letěli jsme výš a výš, nakonec jsme byli ve stejné úrovni s mraky.
,, Tak prosím, Draco. Dnes jsi na řadě ty." Zavolal jsem na Draca.
,, Ne, ne, né." Odporoval Draco.
,, Ale minule jsi mi zlatonku přenechal." Připomněl jsem mu.
,, Chtěl jsem si s tebou totiž zahrát ještě jeden zápas." Usmál se Draco a vystřelil za zlatonkou. Já jsem jej s úsměvem následoval.
,, Dnes podle pravidel. Kdo z nás je lepší Pottre?" Optal se Draco.
,, Takže ty chceš prohrát? Tak fajn." Podotkl jsem, když jsem jej dohnal.
,, To se ještě uvidí, Pottre." Ušklíbl se Draco.
,, Tak ukaž co v tobě je, Malfoyi." Oplatil jsem mu. Nakonec jsem ji chytil já.
,, Já jsem ti to říkal." Rýpnul jsem si, když jsme pomalu slétali dolů.
,, Přeci nemůžu být ve všem nejlepší." Argumentoval Darco.
,, A v čem ostatním jsi nejlepší?" Zeptal jsem se.
,, Třeba v lektvarech nebo jsem tvůj nejlepší přítel." Odpověděl mi Draco. Já jsem se usmál a řekl:
,, Jo to tedy jsi." Než jsme sletěli na dohled ostatních studentů a učitelů, jsme se stihli políbit.,, Harry Potter má zlatonku. Nebelvír vyhrál." Zakřičel Jordan.
,, Gratuluji Harry." Bylo slyšet snad že všech koutů.
,, Přenechal ti ji?" Zeptala se šeptem Herm.
,, Né. Dnes jsem vyhrál podle pravidel." Usmál jsem se.Seděli jsme spolu v Komnatě na gauči. Já jsem měl hlavu položenou na jeho rameni a on mě rukou objímal o kolo pasu. Toto bylo naše nejspíš poslední setkání před odjezdem.
,, Těšíš se na prázdniny?" Optal se mě Draco.
,, Vůbec. Budu se zase muset vrátit do světa mudlů." Řekl jsem otráveně.
,, Že by ti začínali vadit mudlové? Jestli to takhle půjde dál, možná, že zalíbíš se mému otci." Usmál se Draco.
,, Né, jen... Nemám tam žádné kamarády a můj přítel žije v kouzelnickém světě. Bradavice jsou pro mě domovem." Vysvětlil jsem Dracovi.
,, A nepotřebuji se zalíbit tvému otci." Dodal jsem.
,, No možná by se to hodilo. Nemyslím si, že bude skákat radostí až mu povím, že jsem se do tebe zamiloval." Podotkl blonďák.
,, Co víš, možná bude." Usmál jsem se.
,, Už jen ta představa, že by můj otec skákal a ještě k tomu z radosti z toho, že se jeho jedinému synovi líbí kluci a co víc, samotný Harry Potter, je velmi komická a hlavně nereálná." Zasmál se Draco a já též.
,, Hodláš mu to říct?" Optal jsem se již vážněji.
,, No pokud by nám to vydrželo, tak budu muset nějak otcovi říct, že rod Malfoyů už dál pokračovat nebude." Zamyslel se Draco.
,, Ještě, že toto řešit nemusím." Usmál jsem se.
,, Jo, někdy jsou ti příbuzní za trest, jako třeba moje tety Andromeda a Bellatrix, vůbec je nemám chuť občas zabít, obzvlášť Bellatrix. Vůbec." Narazil Draco na dost citlivé téma. Mě se očí opět zalili slzami.
,, Promiň Harry, nechtěl jsem." Omluvil se Draco.
,, To je v pohodě." Řekl jsem s úsměvem, i když jsem se na něj díval se skleněnýma očima. Draco mě objal.
,, Bude to dobré. Jestli někdy budeš mít příležitost, využiješ a zabiješ Bellatrix věř, že si tě oblíbím ještě víc." Usmál se Draco. Já jsem se také uchechtl.
,, A ono to ještě jde?" Optal jsem se již s upřímným úsměvem.
,, Máš pravdu asi už ne." Zasmál se Draco.
,, Už je deset. Budu se muset jít balit. Tak zatím. Ale přes prázdniny si budeme psát jasný?" Kladl jsem podmínku.
,, Platí." Přitakal Draco s úsměvem.
,, Tak ahoj." Políbil jsem jej a odešel se balit.Takovýto, když se zařekneš, že prostě nechceš napsat žádnou kapitolu, o více jak šestseti slovech. 😁👍
ČTEŠ
Nenávist, je láska za zdí přetvářek. (Platinové trio.)
FanfictionV tomto příběhu budou tři shipy Drarry (Draco+Harry), Rose (Ron+Blaise), Pansmonie (Pansy+Hermiona). Okrajově i Deamus (Dean+Seamus). Takže nic pro homofoby. Děkuji. ,, Co mám dělat?" Optala se nás zoufale Hermiona. ,, Někdy malá pusa potěší. Viď Ha...