Pohled Draca:
,, Jak to může ta Grangerová chápat? Vždyť to nedává smysl." Rozčilovala se Pansy, když nám skončilo vyučování a my jsme došli do naší ložnice.
,, Já nevím, můžeš se jí na to zeptat." Řekl otráveně Blaise.
,, No představ si to: Pansy přijde za Grangerovou a zeptá se ' Hermiono, řekni mi, jak je možné, že to chápeš?' No to by byla podívaná." Dělal jsem si srandu z Pansy.
,, Ne to ani náhodou. Nic takového se nikdy nestane. S Hermi- šmejdkou nechci mít nic společného. Ne!" Rozčilovala se Pansy.
,, Klid vždyť jsme si dělali jen srandu. A vůbec Blaisi, jak to vypadá s tebou a Ronem?" Změnil jsem téma.
,, Je to úžasný. Naposledy mi ukázal Komnatu nejvyšší potřeby. To je dokonalý místečko. Dostaneš vše na co jen pomyslíš." Vzpomínal Blaise.
,, Není to ta Kommata, ve které se schovávají?" Poptal jsem se.
,, Jo to je přesně ona. Když si pomyslíš, já nevím, že chceš třeba postel, tak za pár vteřin je přímo před tebou." Radoval se Blaise.
,, A když už jsme u té postele. Spali jste spolu už?" Optala se nedočkavě Pansy. Upřímně to je dobrá otázka, tak jsem se podíval na Blaise s očima plných otazníků.
,, Co? Né! Vždyť spolu chodíme jen pár dní. Jen 10 dní. Nechci na něj spěchat. Takže né, ještě jsme spolu nespali. A zatím to ani neplánuji. A co vy? Spali jste spolu." Zeptal se na oplátku Blaise.
,, Ne." Odpověděla Pansy. Já jsem radši zkoumal podlahu.
,, Není s vámi něco? Poslední dobou vůbec nevyjadřujete svou náklonnost tomu druhému. Vy jste se pohádali?" Vyptával se nás Blaise.
,, Ne nepohádali jsme se. Jen to je prostě jiný." Odpověděl jsem.
,, To si vyřešte mezi sebou, sami. Já jdu si společenky." Řekl Blaise a než jsem stihl protestovat, tak byl už pryč.
,, Jen to mnou?" Optal jsem se.
,, Je to mnou." Oznámila Pansy ve stejnou chvíli, jako já jsem se zeptal.
,, Je to mnou Draco. Já... no... teď jak jsme se bavili o... té... no... Hermioně, tak... já... ehm..." Koktala Pansy.
,, Ale noták, Pansy co se děje? A od kdy říkáš Hermiona, né šmejdka?" Optal jsem se.
,, No o to právě jde. Jde o Hermionu. No, jak jsem vás přesvědčovala abychom pomohli Umbridgeové, tak jsem to dělala kvůli Hermioně." Řekla sklesle Pansy.
,, No né. Ty ses nám zamilovala. No teda. A ještě k tomu do Hermiony. Nemůžu tomu uvěřit. Vadilo ti, že se Blaise zamiloval do Rona a ty se zamiluješ do mudlovský šmejdky?" Zasmál jsem se nad tou absurditou.
,, Takhle o ní přede mnou už nikdy nepromluvíš." Naštvala se Pansy a napřáhla hůlku.
,, Jo promiň. Ale tak s tím něco udělej. Popros jí třeba aby ti pomohla s učením." Nadhodil jsem.
,, Ale já se bojím, co když se mi vysměje nebo mi řekne ať se to doučím sama?" Strachovala se Pansy.
,, Nemyslím si, že by to udělala. Noták, za zkoušku nic nedáš. Klidně jí to napiš, nemusíš jí to říkat." Pobídl jsem jí.
,, Tak fajn, ale pomůžeš mi." Kladla podmínky Pansy.
,, Beru." Odpověděl jsem rádoby ledabyle.
,, Dojdi pro Blaise. Pomůže nám." Rozkazovala Pansy.
,, Jo vždyť už jdu." Zasmál jsem se o již jsem odcházel za Blaisem.
ČTEŠ
Nenávist, je láska za zdí přetvářek. (Platinové trio.)
FanfictionV tomto příběhu budou tři shipy Drarry (Draco+Harry), Rose (Ron+Blaise), Pansmonie (Pansy+Hermiona). Okrajově i Deamus (Dean+Seamus). Takže nic pro homofoby. Děkuji. ,, Co mám dělat?" Optala se nás zoufale Hermiona. ,, Někdy malá pusa potěší. Viď Ha...